Raha

MUST REEDE | 6 probleemi, mis sind internetist tellides lõksu võivad püüda 

Toimetas Annaliisa Köss, 25. november 2020 05:18
Sageli langetakse välismaistes e-poodides osteldes pahatahtlike pettuste lõksu.Foto: PhotoMIX Ltd. / Pexels

Veebikaubamajad on loonud piiritu ostukeskkonna, mille abil on meelepäraste asjade ostmine kodust lahkumata vaid mõne kliki kaugusel. Igapäevaseks on muutunud kaupade tellimine ka teistest riikidest ning see trend üha kasvab. Paraku langetakse välismaistes e-poodides osteldes sageli ka pahatahtlike pettuste lõksu.

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti EL tarbija nõustamiskeskuse jurist Heldin Malmet annab ülevaate levinumatest petuskeemidest piiriülese e-kaubanduse puhul ja selgitab, kuidas end nende eest kaitsta.

PROBLEEM #1: tellitud kaup jääb tulemata
Tegemist on olukorraga, kui tarbija on tellimisel kauba eest maksnud, kuid kaup jääb tulemata ning välisriigis asuva kauplejaga kontakti saamine ei õnnestu.

Samal teemal

10.05.2021
E-smaspäev hullutab: 8 nõuannet, mida enne internetiostu sooritamist kindlasti teadma peaksid
27.04.2021
PANK HOIATAB: küberkuritegevuse haare üha laieneb – ole valmis võltsvideote äratundmiseks!
16.04.2021
Internetipettused vohavad: lepingulõksud, survestamine ja fiktiivsed e-poed. Kuidas need ära tunda?
05.04.2021
KEVADINE OSTURALLI | Millisel juhul on šoppamine õigustatud ja millal tasuks rahakotirauad kinni hoida?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee