Pingelisel perioodil võib ette tulla hetki, kus ärevus võtab võimust ja raske on sellest lahti saada.Foto: Yanalya / Freepik
Toimetas Helen Serka-Sanchez 13. september 2022 08:00
Pingelisel perioodil võib ette tulla hetki, kus ärevus võtab võimust ja raske on sellest lahti saada. Kui tunned, et ärevus hakkab ligi hiilima, kasuta neid viit soovitust, mis aitavad lõõgastuda ja oma mõtete üle kontrolli säilitada.

Jälgi oma keha

Stressi ja ärevuse ajal tõmbub keha kaitseasendisse ja selg läheb küüru. Istu või seisa sirgelt, lükates õlad taha ja rind ette. Nii saad ka vabamalt hingata. Ärevuse tekkides aitab teadlik keha jälgimine ja lõdvestamine pingeid leevendada.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99