Tööelu

Tunned ärevust? 5 lihtsat nippi, kuidas oma mõtete üle kontroll säilitada 

Toimetas Helen Serka-Sanchez, 2. november 2021 13:00
Pingelisel perioodil võib ette tulla hetki, kus ärevus võtab võimust ja raske on sellest lahti saada.Foto: Yanalya / Freepik
Pingelisel perioodil võib ette tulla hetki, kus ärevus võtab võimust ja raske on sellest lahti saada. Kui tunned, et ärevus hakkab ligi hiilima, kasuta neid viit soovitust, mis aitavad lõõgastuda ja oma mõtete üle kontrolli säilitada.

Püsi olevikus
Ärevus kipub tekkima siis, kui mõeldakse mõnele tulevikus toimuvale sündmusele. Selle asemel et tuleva pärast muretseda, hoia oma mõtted olevikus. Küsi endalt – mis toimub praegu, kas minuga on kõik korras, kas ma peaksin praegu midagi tegema? Juhul kui praegune olukord on kontrolli all, siis leia muret tekitavate mõtete analüüsimiseks hiljem mõni sobivam aeg ja koht.

Samal teemal

03.01.2022
Tööpäevast on saanud õudusunenägu: 10 märki, et peaksid ametit vahetama
30.12.2021
Testi ennast: need tunnused viitavad sellele, et oled töösõltlane!
20.12.2021
PÖÖRA TÄHELEPANU! Need 10 ohumärki näitavad, et oled läbipõlenud
01.12.2021
Tööstress hiilib ligi tasahilju! 7 soovitust, kuidas seda ära tunda ja maandada