Ma ise olen tavatöötaja aga telefoniga tööajal lobisemist pean ma väga isekaks ja tööandja usalduse kuritarvitamiseks. Artiklis on ju räägitud konkreetselt tööajast - peaksid nagu tööd tegema, aga selle asemel arutad hoopis telefonis sõbrannaga, kuhu õhtul minna, mida teha..
Tsau! Kuidas sul eile läks, kas Pilateses käisid? Ja tead, ma sain endale kaltsukast uue kleidi.. see on nii ilus.. ja tead, mu mees, eile tõi mulle lõhnaõli. Chanel 5, jah. Näitasin talle seda poes eelmine nädal. Ta ise ju otu.
Mis ma ise praegu teen? Värvin küüsi, mul uus imelius roosa küünelakk..Bla-bla-blaaa-blaaaaa
Kunagi oli kolleegiks keskealine mees, kes istus aina telefonis, vaja tööd teha,haiged helistavad, tema ütleb, et oih mul facebookis mitmeid kõnesid ma pean vastama ja kadus koridori lõppu, istub seal ja nutitab. Või kaob mõne haige tuppa, istub seal nina telefonis.Vanemad kolleegid ei tahtnud temaga töötada, kasu asemel kahju, raba siis mitme eest,suur mees aga näe aruga on nagu on, nuti mis nuti.
Loen ja imestan. Kui kaugel me oleme siiski arenenud tööstus-tootmis-teenindusnõuete tasemest. Kui reegel ei tohi töötaja oma personaalset telefoni tööpõrandale-kohale kaasagi võtta. Põhjusi mitmeid, enamus kvaliteedialased, ka ohutusnõuded. Seda, kas ja kus telefon on TÖÖKS VAJALIK, ei keela mitte keegi. Küll aga võib tööandja pahandada tõsiselt kui logist tuleb lugeda isiklikke kõnede pidamist. Miks näiteks ei lubata bussi-trammi jt. juhtidel roolis kõnelda? Hakkame siit peale...
Seda on ju näha lõpuks, kui töö tehtud ei saa. Mind häirib hoopis see, et kauplustes vene rahvusest müüjannad/kassapidajad pidevalt lobisevad oma rahvuskaaslastega /tuttavatega. Eestlaste puhul seda praktiliselt ei tähelda.
Muidugi ei tohi telefoniga rääkida. Vähemalt kui logistik satub IoII olema ja esitab ulmenõudeid. Näiteks 93 kuuubilisse haagisesse 120 kuubi mahutamist ja siis kahe tunniga jõuda kuskile viiesaja kildi kaugusele. :)
Olukorra keeruliseks teinud töötajad ise.Ei saa nii,et mõni ainult räägib telefoniga ja teised teevad tööd,ja siis ei jäägi tööandjal muud üle.Olen kp.juhataja,mõni teenindaja koguaeg arvutis,ei näe ei kuule,pean hakkama keelama.sellega teen liiga nendele,kes tarvitavad telefoni hädavajadusel.
Häirib küll ku tööajal keegi pidevalt räägib ja helistab, räägib ja helistab..teised peavad tema eest siis jooksma ja tööd tegema.. Mõni vahib veel ekraani ja naerab kõva häälega kah, no seda pidevalt.. Teised siis tehku tööd, kui tema istub telefonis..
Me ei räägi telefonikõnedest töö ajal. See ei ole praegusel ajal märkimisväärne probleem, probleem on selles, et töötajad löövad tööaega oma nutitelefoni näppides surnuks. Aga palka tahavad ikka kõik saada. Inimõigused, my ...s!:-)
sõltub milline on leping ja kas omad firma poolt antud telefoni.Kui on enda telefon võid tööandja numbri vabalt blokeerida ja ei pea ka vastama meilidele.
Aga kui töötaja kodus on tulekahju, tema pereliikmega on juhtunud õnnetus? Oli juhus, kus lasteaiatöötajad ei saanud väikse lapse ema kätte telefoniga. Laps oli haige ja oksendas. Ei saa ära keelata telefoni vastuvõtmist kui helistab inimene seoses meile olulise isikuga.See on inimõiguste rikkumine.
KOMMENTAARID (33)