Õpetussõnad 16:6 Armastuse ja ustavuse abiga lepitatakse süü,
ja Issanda kartuse tõttu hoidutakse kurjast.
7 Kui mehe teed meeldivad Issandale,
siis ta paneb tema vaenlasedki temaga rahu tegema.
8 Parem pisut õiglusega
kui palju tulu ülekohtuga.
9 Inimese süda kavandab oma teed,
aga Issand juhib tema sammu.
16 Kui palju parem on hankida tarkust kui kulda,
ja arukuse hankimine on hõbedast olulisem.
17 Õigete tee on hoidumine kurjast;
oma hinge hoiab, kes oma teed tähele paneb.
18 Uhkus on enne langust
ja kõrkus enne komistust.
19 Parem olla koos vaestega alandlik
kui kõrkidega saaki jagada.
Ega hapupiima enam röösaks ei muuda, aga neil muidugi "linnuke kirjas" :)!
95-ga (ilma biota!) sai 850-900 km paagitäiega, kui seda solkima hakati (kusjuures maksab rohkem ja kulub rohkem!), läksin 98 peale üle, saab 1200+ km paagitäiega, ei näe küll põhjust seda solki kasutada, paagi kohta tankimisel +3€...
Ostsin venemaa viisa ja käin seal tankimas, odav ja solkimata diisel. Autol millega käin on 150 liitrine paak, jätkub tükiks ajaks.
Selle autoga käingi vaid venes, siin sõidan kui kolu vedada vaja. Kütuse imen välja ja siin sõidan vana pommikindla 1.9tdi VAG i liikuriga.
Kuna on tegemist "biolisandiga" siis see tähendab, et nn. lisand on "loodussõbralik" ! Ehk, siis selle võib ju vabalt kanalisatsiooni lasta, tegemist on ikkagi väga "rohelise ja loodussõbraliku" solgiga, mis ei kahjusta üldse keskkonda !
Huvitav, kas kuskilt saab näha analüüsi, millel põhineb etanooli lisamise nõue? Summaarselt tekib bioetanooli valmistamisel ja põlemisel rohkem CO2 kui bensiini puhul. Samas on etanooli põlemissoojus ca 2 korda väiksem. Lisaks on biolisandiga kütus kallim. Ehk siis sõita saab selle kütusega vähem km, summaarselt emiteerid rohkem CO2 ja maksad ka rohkem. Kus on selle biokütuse nõude loogika? Põlemissoojuste kohta võib lugeda nt http://carbon-sense.com/wp-content/uploads/2010/11/petroleum-v-ethanol.pdf
et see biokomponent üldse on etanol. Miks kutsutakse metanoli "puupiirituseks"? Vot metanol rikub küll seadmeid. Igasuguseid seadmeid. Väike tähe vääratus ja sööda rahvale pähe, mida tahad. Targemad arvutigeeniused võiksid välja häkkida, mis moodi see biokomponedni tegemine käib. Tuhnige, noored! Teil selleks oidu on, mis on etanol, mis metanol. Andke siis rahvale ka teada!
See biokomponendi lisamine kütutsesse hävitab loodust , sest kuskilt peavad nad need biokomponendid juu saama, parem lõpetagu kütuse solkimine ja looduse hävitamine.
Rohkem nagu muinasjutt, mis te arvate, ärikad kes seda bosla-maslad odavalt kokku ostsid kallavad selle maha või küpsedavad pannkooke.... ikka kütuse hulka, kuna suur vend seda käsib.
See jutt, et "välismaal" saab sõita paagitäiega oluliselt rohkem kui Eestis, on tegelikult pullikaka jutt. Üks siin kirjeldab Saksamaa näidet. Saksamaal on enamasti kiirteed, sealt sõidetakse 200 km/h ja mingist säästlikumast kütusekulust rääkida on täielik jaburdus.
Teiseks, pole ka see Soome mingi imedemaa oma kütusega. Neste kasutab ka 98 kütuses biolisandit, mistõttu kulub teda hoopis rohkem, kui Eestist ostetud 98. Väikese kokkuhoiu võib anda Soomes siledam asfaltkate ja jaburalt väikesed piirkiirused maanteedel - enamasti 80 km/h. Seetõttu tundubki, et kütust kulub vähem, kui Eestis.
St käin oma riisiraketiga sinna tööle ja ei sõida 200km/h! Kui sõidan kiirteel 120km/h, siis kulub kohaliku küttega sama palju kui Eestis 90-ga sõites! Naa brimees käis länkariga Norras ja ronis seal perega ning täislastis oleva autoga mööda mägesid ning sai keskmiseks küttekuluks 9l! Eestis alla 10 l ei suutnud kuidagi! Nii, et sinu jutt on bullshit!!
Ega poliitikud ei sega kütust kokku ,ikka ahned tanklaketid.Mujal maailmas on kontroll olemas ,meil ei kontrolli keegi mida müüd ja veel vähem vastutab mitte keegi kui ka kontrollitakse
on jah, olenevalt tanklakettidest on osades 98 ka rämps! Naise uus Qashgai hakkas tõmblema 95-ga tangituna..eelmainitud 98 rikkus muruniiduki karbussi! Mul neli niidukit kasutada-hooldada, veepump ja paar saagi ning lumepuhur! Lumepuhur kotis, üks niiduk ja saed pidevalt hoolduses! Keelasin naisel teatud bensukates tankimise ja ütleksin seda, et Saksamaal tangitud ja seal kasutatud bensiin-ka biolisandiga probleeme pole tekitanud, vastupidi, 1l kulub bensu vähem! Et siis siin Eestis on solk küte, vat nii! Paljud olete autodega reisimas käinud, teate isegi, et välismaal sõites on kulu väiksem!
Muruniidukid ja trimmerid ei kannatagi 98 bensu.pole kunagi kannatnudki.98s on nitrolahustile sarnne komponent mis sulatab väikemootorite karbussi ja klappide kummidetailid.spetsialistid nii ei arva aga millal enne on nende teadmised praktilise e luga kokku sobinud
Jutt jumala õige. Ainus puhas kütus oli Shellil, aga see sunniti ruttu turult taanduma, st tõrjuti välja. Põhjenduseks toodi asjaolu, et liialt kallis kuigi paagitäie Shelli kütusega sai tunduvalt kauem ja kaugemale sõita kui teistega.
Igasugu jutte räägitakse! Su trimmerite ja niidukite jutt on veits veider, sest trimmer kasutab segubensiini ja teine puhast benssu! Sama probleemid on olemas ja tanklaomanikud räägivad, et mis jutt, kogu aeg on 98-t kasutatud(naer saalis) Samas Vikkerraadio ühes saates, antud probleeme lahates, soovitati samuti kasutada puhast 98-t! Mu meelest on kõik st nii 95 kui 98 kapsaga segatud!
juletakse ka midagi kohapeal otsustada, mitte ainult ei täideta pimesi Brüsseli käske-keelde.
Oravad muud ei teinud kui pugesid EU bossidele ja suurematele riikidele, noogutasid ja koogutasid ja olid kõigega nõus, mis sealtpoolt tuli, olgu need nõuded nii tobedad kui tahes.
Saadi hunnik muruniidukeid ja vanemaid autosid per..e keeratud ja nüüd siis selline uudis. Milleks või kellele neid seaduseid tehakse!? Alkoaksiis ka langes aga poodides seda näha ei ole, pigem on hinnad tõusnud. Paar õllesorti on heal juhul mingi soodukaga. Mis sellest järeldub... Teeme ikka heategusid toiduahela tipptegijatele, lollitades rahvast.
Meie autod on normaalselt käivitunud ja sõitnud ainult Statoili, hiljem Circle K kütusega, nii juba paarkümmend aastat. Teiste firmadega on käivitamisprobleeme ja mootori tõmblemisi.
viimasel aastal nende kütust ostnud ja nüüd 98-t, aga viimane arvutus näitas, et auto võttis sajale palju rohkem, kui kunagine 95 teistest tanklatest. Kas 98-le ka solki lisatud?
Ostke siis omale normaalsed autod, kui need iga teise kütusemüüja kütusega "tõmblevad".. Vaesekesed, te peate siis Soome sõites ju kanistritega kütust kaasa vedama, sest seal pole Circle tanklaid..Aga käima te ju autot Soome Neste kütusega ei saa..
Peaksite taipame, et see kütusefirma, kes müüb originaal-, lisanditeta kütust, hakkab kõige rohkem kasumit teenima. Teised, kütusesolkijad aga leppigu kiire allakäiguga ja lõpuks pankrotiga. Pealegi, kus on seadusandlus, mis keelab biovaba kütust müüa?
Ära valeta! Soomes saad 95 E10 või 98 E5 bensiini. Diisel on mäletamist mööda E5. 95E10 rikub mootorit. Eestis on hea 98E5 bensiin CircleK-l-s. Soomesei soovitata tankida Neste kütust, sest selle koostis on kahtlane.
Kas ainult tangid Soomes kütust, või oled ka infot saanud, mida arvavad sellest solgist autoteeninduse (merkkikorjaamo) asjatundjad? Paadiremontijad, muruniidukite remontijad?
Mõeldes oma autole ja rahakotile.10. september 2019, 08:32
Käin põhimõtteliselt Lätis Nestes tankimas - disla töötab normaalselt ja loodan et ka talvel ei kasva toitesüsteem kinni.
Lätlased saatsid väidetavalt selle rohelise juurikakütte nõude koos kurgedega sirtsu sohu ja kütus biovaba.
Hind ka oluliselt odavam.
Tead, aga viimasel ajal võib isegi ühtkomateist uskuda. Mis aga antud biokütust puudutab, siis see on s...lk mis s...lk. Ütle mulle, kes on seda va E10 kütust heaks kiitnud? Ehk ainult autoremonditöökojad. Teised mitte.
ka seda, kui tallinlased saavad tasuta mujal maakondades bussiga sõita, siis hakkavad mujalt inimesed saama ka Tallinnas tasuta sõita, aga lubaduseks see jäigi. Niipalju siis tema lubadustest.
Tee see "HHO lämakas" valmis ja tule sellega näiteks raekoja platsile seda rahvale eksponeerima ja tutvustama, muidugi arvesta, et masina füüsiline liikumisvõimekus peab olema 100% sama teguriga mis hetkel pakub sisepõlemismootor ehk a la 100kW mootor peab tootma siis sama lõppvõimekuse jaoks vajaliku elektri ja tagama a la 10liitir kütusega täpselt samasuguse vahemaa läbimise mis sisepõlemismootor ja performance peab olema samuti sama. Vastaseljuhul lõpeta heietamine kui seda ei suuda!
KOMMENTAARID (61)