Eitea mille eest ? Raha ju ei pidavat olema. Politseinikud, Päästjad, Pensionäärid ootavad pikkisilmi palga ja pensioni tõusu. Poodides aga pidev hinnatõus mis palgatõusuga võrreldes pidevalt ees.
Jalgratastega ju suvel ainult sõidetaksegi. Kuidas meil küll asju aetakse. Kord saab rattaga rongile, kord mitte. Ärge sõitke autoga, sõitke rattaga ja sellega säästame keskkonda. Vabandage, rongi enam ei mahu ja oodake 3aastat.
Ma ehk ei tea,mis on rong või vagun.Kui aga vaguneid ei saa neljale juurde lisada on vilets olukord.Või võtab seegi rohkem aega,kui selle aasta kesta saab.
Lätist tuleb alkoga lisavagun rongidele juurde pookida...siis jagub reisijaid ka kolkakohtadesse ja keegi ei vinni enam rattaid kaasa vedada.Mind ajavad ka need ratturid vihaseks.Vändaku mujal.Tõesti.
TO: Loke
C-alale on kokku pressitud lapsevankrid, jalgrattad, invaliidid ja koerad. Lisaks ei ole igal pool võimalik väljuda suvalisest rongi uksest, vaid ainult C-ala uksest. Ja kirsikeseks tordi peal on C-alale surutud ka WC.
see Simpson tegeles üldse,tuleb välja, et ei saand tööga hakkama,teisi kritiseerima on küll meister. Kingo ei jõudnud veel toolilegi istuda,kui juba mõnel inimesel olid lõuad pärani.
Mitte ronge pole vaja juurde osta,aga mõned ministrid eelmistest valitsustest peaks selle jama omast taskust kinni maksma,kes hävitasid korralikud reisi rongid ära,kelle mõistus ei küüni isegi tehnikumi haridusega tehnik- mehhaaniku tasemele.
Selle ettepaneku oleks pidanud tegelema puberteedisoenguga blond vanatädi , kes paar aastat ministrit mängis, aga tema jauras ainult tasuta ühistranspordist. Tema tegevusetuse tulemusena on meil kogu traspot ligadi logadi.
Oleks,teeks,kujundaks,arendaks,hangiks...Suuga on nüüd paar aastat tehtud,las tulevad teised tagasi,parandavad mida parandada annab ja teevad päriselt.
Raudtee loogika: kui teatud tüüpi reisjaid on palju, keelame ära. Minu loogika: Kui kliente on palju, anname neile parema võimaluse. Eraldi vagun, või lause eraldi rong päevas kui tasub ära. Pange hinnas juurde siis, kui väga vaja, inimesed maksavad.
Ka ratturid käivad tööl ja sõidavad matkale, marjule, suvilasse, suveetendusele just nädalavahetusel. Keelamise asemel tuleb hankida rohkem ja pikemaid ronge. Kas tõesti ei ole roheline mõtteviis riiklik prioriteet?
Kehv lugu. Ma sõidan talvel ka rattaga tööle, aga iga päev 50 km linna ja 50 km tagasi läbida on vähe vanemale inimesele veits liiast. Aga sulle soovitus: ei ole vaja ennast jalgrattaga märgistatud uksest sisse pressida, kui seelikuga oled, eks.... Ega ma su liikumist seejuures ju kuidagi ei piira, onju?
Normaalne kinoomanik ehitaks ühe saali juurde, kui kino pidevalt täis on, mitte ei karjuks ukse peal, et "rsk, ärge tulge siia!".
Hetkel teatab elron, et "kodanikud reisijad, me ei taha teie pappi, kerige k*radile!"
Jalakäija on rääkinud... Ehk siis Odini näol on tegu tüübiga, kes ise rongiga ei sõida, sest muidu ta teaks, et rongides liibukatega rattap*desid ei näe - rongis veavad oma ratast täiesti tavalised inimesed punktist a punkti b - nt nädalavahetuse matkajad, kes ei soovi tln pärnu maanteel 110-ga kihutavate autode vahel liigelda ja alustavad oma matka rongide lõpp-peatusest riisiperes; inimesed, kes tulevad suvilast (sest jaamast on suvilani vee vbla mitu kilomeetrit), inimesed, kes sõidavad tööle; lapsed, kes sõidavad kooli...
Seoses reisijate arvu suurenemisega saavad suvekuudel minu rongis paariskuupäevadel sõita reisijad, kelle isikukood lõpeb paarisnumbriga. Paaritutel päevadel ülejäänud. Loodame reisijate mõistvat suhtumist.
vaatasin elroni lehelt järgi, mingit märget kuskil ei olnud, sisenesin rattaga rakveres peale, 75% vagunist oli tühi. Kontrolör tuli piletit müüma natuke enne kadrina peatust ja ütles mulle et kõikides rongides on rattaga olemine keelatud. nõudis mult täit pileti hinda, Rakvere-Tallinn ja ütles nüüd lahkuge rongist või kutsun teile politsei. maksin 5 euri ja lahkusin rongist... Suhteliselt pettunud Elronis.
Vaatasin, Roermannis polnud kuhugi ratast lukustada. Inimesed panid kuhugi trepivõrede külge. Seal mõni sõitis rattaga. Tallinn tehakse vist jalgratta vabaks linnaks.
Mõttetud ratturid, kes oma rattaid kirevates dressides rongides ja autode katustel eksponeerivad ning tituleerivad end ratturiteks. Tahate rattaga sõita siis sõitke, aga ärge transportige lihtsalt rattaid ühest kohast teise ning eputage. Siinkohal ei pea ma silmas neid, kes ühest eesti otsast teise otsa või ka väljamaale võistlustele sõidavad.
Meil pidavat olema ju arenenud kapitalism?4. juuni 2019, 09:08
Kui nõudlus suureneb, tekitab turg kohe vastavat teenust (ronge, spets rattavaguneid) juurde! Kui aga raha ei jätku, siis ega võõrpangad ei pea siit iga päev kolm miljonit Euri puhtalt välja viima?
Eesti on veel väga dzungel. Päevaks kuskile jäetud ratas jääb tavaliselt pättidele silma. Hollandlased muidugi saavad endale lubada kõike. Rikas rahvas. Tuleb seal kohalik rongilt, vaatab, ahaa, ratas läinud - läheb kohe poodi ja ostab uue. Neil varastatakse iga päev rattaid kordades rohkem, kui siin.
Rattamatka jaoks valid teise kellaaja, kõiki reise ei piirata ju. Probleem saigi alguse sellest, et rattaid on rongis liiga palju, kõik ei mahu selleks ettenähtud kohtadesse. Ega sa kinno ju ka ei saa, kui saal on välja müüdud. Lihtne!
Tulekski müüa rattapileteid vastavalt vabade rattakohtade arvule konkreetses rongis. See ei tohiks IT riigis teps mitte liiga keeruline olla.
Teisalt jätavad näiteks Soomes või Hollandis rattaga raudteejaama tulnud rattad rahulikult jaama parklasse ja võtavad selle tagasi jõudes, mitte ei lohista ratast endaga igale poole kaasa.
Väga õige otsus. Rattaid ei tohiks olla rongis rohkem kui on selleks ettenähtud kohti. Meie pere lõpetaski just selle rataste vahel laveerimise pärast rongisõidud ära. Olen 1 kord tõmmanud katki mantli tasu ja üks kord määrinud ära heleda seeliku. Väga õige, et see hullumaja lõpetatakse. Ratturid sõitku rattaga mitte rongiga. Kasutagu sama liikumisviisi mis talvel, siis ju rattaga ei sõida. Keegi ei piira nende liikumisi, ärgu hädaldagu.
KOMMENTAARID (78)