Swedbanki kontor.Foto: Andres Putting/Ekspress Meedia
Eesti uudised
22. mai 2019, 16:39

TELLERI PROHMAKAS: Swedbank kasseeris kliendilt eraldi teenustasu sularaha ja müntide eest (13)

Õhtulehe poole pöördus lugeja, kes sai nädala algul Swedbankis sularahas makstes kummastava kogemuse osaliseks: temalt kasseeriti viis eurot teenustasu paberraha kasutamise eest ja veel lisaks 2,6 eurot mõnekümne klienditeenindajale antud sendi eest.

„Kui telleri juures makset vormistasin, siis öeldi, et teenustasu on viis eurot. See oli arusaadav,“ selgitas lugeja, kes ei soovinud oma nime avalikustamist. „Kui aga pärast maksetšeki kätte sain, oli teenustasuks märgitud 7,60. Küsimuse peale, millest selline teenuse kallinemine, ütles teller, et arve ei koosnenud ainult täis-eurodest.“

Swedbanki kontorivõrgu asejuht Irina Mamutova selgitas, et tegu oli inimliku eksimusega: „Pangakontoris paberrahas ja müntides arvet tasudes teenustasu topelt ei võeta. Ühekordne teenustasu on 0,5 protsenti summast, minimaalselt 5 eurot. Kirjeldatud juhtumi puhul oli tõenäoliselt tegu töötaja eksimusega. Vabandame kliendi ees tekkinud ebamugavuste pärast.“ Mamutova sõnul on pank valmis liigselt tasutud 2 eurot ja 60 senti kompenseerima.