Foto: Pixabay
Tehnika
22. veebruar 2019, 07:15

Peugeot muudab oma tunnuslauset ja näitab Genfis võimsat hübriidajamiga ideeautot

Peugeot lisab nüüdsest oma logole tunnuslause „Motion & e-Motion“, mis tähistab elektrifitseerimise ajastu algust. Genfi autonäitusel lisatakse särtsu ka ikoonilisele vapiloomale lõvile. Näituse üheks tõmbenumbriks saab hübriidajamiga ideeauto Sport Engineered 508.

2010. aastal lisati brändi 200. juubeli tähistamiseks Peugeot logole slogan „Motion & Emotion“ (eesti keeles liikumine ja emotsioon). Nüüdsest muutub see õige pisut – „emotsioonist“ saab „e-motsioon“ ehk elektriline tundelisus. Seda seetõttu, et Prantsuse autotootja on alates tänavusest aastast toodete elektrifitseerimise kursil.

Kevadisel Genfi autonäitusel pannakse kõikide muude mudelite kõrval välja täiselektriline ideeauto Sport Engineered 508. See saab olema tõenäoliselt üks ekspositsiooni tõmbenumbreid.

Sinine sähvatus

Liikumine ja tunded on suunanud Peugeot inseneride ja disainerite koostööd, mis on iseloomustanud brändi juba alates aastast 1810, ning kandnud mõtet, et tootja arvates on emotsioon alati olnud autokogemuse süda.

Tunnuslauses rõhutatud „e“ väljendab elektri rohekas-sinist sähvatust, olles Prantsuse autotootja kinnitus sellest, et edasi liigutakse kindlal sammul tuleviku suunas.

Sloganiga „Motion & e-Motion“ tutvustatakse Genfis e-Legend Concept ideeautot ja laetavaid hübriidmootoreid, millega hakatakse selle aasta lõpuks varustama Peugeot 3008, 508 sedaan ja 508 SW mudeleid.

Alates tänavusest Genfi autonäitusest võetakse tunnuslause kasutusele igas riigis ning kõigil brändikandjatel: veebimeedias, trükistel, üritustel, müügisalongides ning TV- ja videoklippides.

Kuidas on Peugeot muutnud oma traditsioonilist lõvi-logo ning millised näitajad on hübriidajamiga Sport Engineered 508-l, loe Acceleristast.

Foto: Accelerista