Vaadake, sellised nagadega ketid on Skandinaavias tavalised, ka suurtel riigimaanteedel krõbistatakse vajadusel sellistega. On olukorrad, kus Oslost nt Bergenisse sõidul ei lubata platoolegi ilma selliste kettideta. Naelrehvideta liiklejat peetakse pisut imelikuks seal muide.
Kommentaari pikkus on piiratud13. oktoober 2018, 20:08
Haanjas ja Otepää kandis on ikka lamellrehviga teinekord väga raske hakkama saada. Kui sul ikka on ainult ühele poole mõistik sõita ja sealpool on korralik tõus, mis on täiesti jääs, siis ei aita ka uuesti ja kaugemalt suurema hoo kogumine-ikka üles ei saa. Proovitud. Maal on väiksemad teed tihtipeale täesti jääs ja inimesed, kes elavad ainult linnas ja sõidavad ehk ka suuremate linnade vahelisi maanteid mööda, ei kujutagi ette, kuidas on sõita mööda täiesti hooldamata külateed. Nad ei teagi, et seda teed ei lükata peaaegu mitte kunagi lumest puhtaks(vaid siis kui on erakordne lumetorm).
Ei kulu see lamell kiiremini midagi, ega auto naelte peal veere, seal käib ka ikka rehv vastu teepinda. Ja mis puutub rehvi kulumisse, siis mida jäigema kummiga rehv, seda paremini asfalt seda raspeldab
Mis tähtsust on ööpäeva keskmisel temperatuuril. Tähtis on temperatuur ikkagi sel momendil, kui liiklen. Päeval võib ideaalne olla 15 kraadiga, kuid öösel piisab -1 st, et liugu lasta.
Jama jutt. Kui oeld just laod saanud siis käi veel jäärajal harjutamas vôi proovi kordki lamelliga sôita kui sa seda veel teinud ei ole. Olen ka maamees ja ei näe mingit ohtu lamelliga sôites.
KOMMENTAARID (16)