Uudised

Kas tööandja võib töötajaid kaameratega jälgida? (191)

LISA KOMMENTAAR

Kairi7. oktoober 2023, 00:22
Meie poes on terve lagi kaameraid täis ja need ei ole klientide jaoks, vaid töötajate. Tuleb piirkonna juht ja siis hakkab ette laduma,kes mida tegi, kui kaua suitsetas,või mitmekesi suitsul käidi jne. Mina olen kuulnud, et...võib jälgida töötaja töökäiku, aga ei või seda kommenteerida.
v30. november 2019, 11:15
Varas varast kardab, leia ometi see tõõline, keda usaldada võid? Aga leiad samasuguse nagu ise oled-loodusseadus?
vabaks, õudus võtmes!30. november 2019, 07:08
Ei tohiks, ei tohi vaadata ka, mida keegi teeb või ei tee. Kõik võivad teha mida, millal, kuidas tahavad. Töötegemine vabaks! (kaljulaid) Spordis, meeskonnavõistlust ei tohi treenerid vaadata mida, millal, kuidas keegi treenib-võistleb. Sport vabaks! (kaljulaid) SÕNA Vabaks, (kaljulaid) on meedias juba vallutanud labasuse, matslikuse, kasvatamatuse, kombekuse kõrgemad tipud, kas järg ongi teiste valdkondade käes?
Jõlli, jõlli29. november 2019, 13:41
Soovitaks jõllitajatel need kaamerad endile p zzze pista ja siis vahtige vastastikku.
huvitav28. november 2019, 14:38
miks ei mainita kordagi kaameraid mis on paigaldatud avalikke kohtadesse ja pilt jookseb korrakaitsesse, mis need on teistmoodi kui firmades olevad
ei tohi27. november 2019, 11:23
Eriti vastik,kui täiskasvanuid jälgitakse.Stockis oli ikka,kui korraks kolleegiga rääkisid,mis kaup tuleb,mis alla läheb,tuli blondike väike ylemuseke seletama,et rääkida ei tohi!!!Kui ma tulen tööle,on mu kohustus ennast kurssi viia hetkeolukorraga.Olen myyjana töötanud 20 a,nii,et see daam,kes ise polegi kaubandusharidusega tuleb öpetama.Tahaks teada,miks vabastatakse myyjaid,kuid need,kellel muud teha pole,kui vahtida teisi,istuvad suure palgaga edasi.
25. november 2019, 20:56
Näitan ülemusele keskmist sõrme kaamera all.
23. november 2019, 15:12
Väga hea kommentaarium, suur hulk s.temaid firmasid siin kirjas. Mõne kapitalisti tõstaks ikka Siberi rongi peale.
Naine23. november 2019, 10:48
Alguses olin nõus et paigaldame kaamerad aga siis kui ülemus näitas kuidas iga minu liigutuse peale fookus minu järgi jooksis, hakkas mul äärmiselt ebamugav ja ka heliga salvestas. Tekkis tohutu pinge, ma ei suutnud isegi klientidele keskenduda, äkki kuidagi kogematta ennast unustavalt sätin või teen mingi imeliku liigutuse. Hakkasin wc käima sukkpükse tõstmas või juukseid kammimas. Ülemusele ütlesin hiljem otse välja ,et mind häirib rängalt kui tema tahab klientide pärast kaamerad töös hoida ,siis see kuidagi ei õigusta ära, kuna ei ole tegemist toidupoega ja kaameras enamus ajast töötajad.
Silmad kuklas20. november 2019, 17:21
Keegi tark õigustab siin kaamerate jälgimist sellega, et see olevat tööohutuse pärast. Kui juhtub ka tööõnnetus, siis seda kirjeldavad tteised töölised. Kui ülemus jälgib, siis töölised ongi pinge all ja siis võibki tööõnnetus juhtuda!
20. november 2019, 17:17
Orjadel tuleb ju alati pilk peal hoida!
Jälgib20. november 2019, 17:16
Ühes Paide EU tähetega algavas leivatehases on ülemuse kabinetis samuti kaamerad ja monitorid üleval.
mõte19. november 2019, 11:10
Kui kaamerad ja pealtkuulamine paljudes kohtades, siis võiksid ülemad olla ka viisakad ja seletada üleastujale ära, et kas kuulas aparaat pealt , kui ta ütles või rääkis valesid asju või oli kaameras näha,milliseid vigu tegi enne kui teha etteeheiteid või tööline lausa ära ajada . Siis inimene teab, mille eest.
laoruumis19. november 2019, 09:47
Tean firmat17. november 2019, 10:57
kus olid kaamerad isegi naiste wc.
14. november 2019, 21:34
Kaasaegsed valvekaamerad on vaadatavad ka interneti ühenduse läbi. Ülemus kellele on kaamera ip-aadressite paroolid teada, vaatavad töötajate tegevust kasvõi oma kodus voodis lamades. Näiteks ettevõtte turvaülemus vaatab öösel mida öine valvur teeb, või ei tee ja sellest võimalusest eriti ei räägita kellegile alamatest.
maali10. november 2019, 11:48
mis seal vahet kas istub taburetiga sinu kõrval või piilub läbi monitori ?
mõtlik10. november 2019, 10:09
täna ladvikus toimuv on ehe näide sellest, et kui keegi korda ei loo, silma peal ei hoia, siis igamees teebki just seda mida süda lustib.
10. november 2019, 07:26
Pikk ja arusaamatu jutt.
ülemus9. november 2019, 15:38
võib küll ja isegi grupikaid võib filmida.
kaamera tänaval9. november 2019, 11:50
kuidas te minu ära unustasite
Leps7. november 2019, 22:23
Nii tore et kardad.See kes ei varasta ja kellel ilus keha ei häbene. Aga kui varas ja veel kole. nu siis ikka
Ise vabatahtlikult ju nõustute tööandja reeglitega. 6. november 2019, 22:10
Ärge siis töötage sellise tööandja juures,kes jälgib.
!!!5. november 2019, 20:00
Kindlasti on vaja jälgida et vetsus. Ei oleks peremehe vee, paberi ning seebi ülejõu!
farmaatsiatehas, kommivabrik3. november 2019, 22:55
Mulle ikka meenub, kuidas asutustes "tõmmati" sind vahel kõrvalruumi ja kolistati su taskud ja riided läbi, et äkki virutasid midagi...Oh, olid ajad! Aga nüüd, jah, registreerib kaamera su kemmergus käigu ka ajaliselt ära, ja mõeldakse, kas oli ikka õigustatud see kümme minutit!...
mineb minema!3. november 2019, 22:50
"... siis asendab töötaja nõusolekut see, kui näiteks asutuse uksel on silt, et siin on kaamerad "----Et siis saab töölt lahkuda (?)
Eino Taruk3. november 2019, 14:36
"Ehk kaamerapilte, kus on näha töötajaid, ei tohi kasutada nende inimeste vastu." Hahaha, et kui valvuritädi kaamera ees magab siis selle põhjal vallandada ei saa? Saab ja vallandatakse! tere tulemast reaalsesse ellu...
hommik3. november 2019, 12:34
Ei teadnudki, et pealt ka luulatakse, mdia räägivad, tegelikult on see ju hirmus. Kuidas nii saab töötada kui vaadatakse, jälgitakse isegi juttu pealt kuulatakse, ei kujuta ette.
Urmas2. november 2019, 13:17
Mul on kogemus, kus tööandja kutsus oma kabinetti ja näitas videot ja ütles, et "sa hilinesid 10. minutit". Ma saatsin ta otse p... ja lubasin ebaseadusliku jälitustegevuse pärast kohtusse kaevata! Tööandja palus andeks ja palus kogu intsident unustada ja ütles, et ta ei ole vastu kui ma ka edaspidi 10. minutit hiljem tööle tulen!
Endine "ori"1. november 2019, 17:34
Ütleme et Rõngus küll spetsiaalselt jälgitakse teatud töötajaid,need kes teevad ikka tööd mitte ei käi pugemas. Isegi ülemuste kodus on suur ekraan kus juhataja aind jälgib.kuid vargused,mis on olnud,,neid ei nähta ega tehta juttugi.vaid jälgitakse inimest ja pärast tullakse norima iga liigutust.juhataja põhimõtteliselt kiusab töölisi taga ja süüdistab asjades mis pole olnd ja kui tööline palub et näita videot et nii tegin,siis juhataja kiusab vastu "ei näita".
Isiku vara ja oma alluva tervise eest, põhiseadus ja kommunikatsiooni paragrahv6. august 2019, 10:49
Kui tervise üle muretseda ja oma vara siis on seadusega lubatud.
Kinu Mees5. august 2019, 16:05
Ikka-ikka koljulaud võib küll kraavi-otti jälgida.Milles küssa ?
Hmm4. aprill 2019, 08:14
Kaamerad paigaldakse tööohutuse pärast kui midagi juhtub siis hea vaadata kus juhtus või kes tegi.Oma privaatseid asju võid kodus ka teha mitte tööl olles nutiseadmes istuda tööajal.
No mida18. märts 2019, 21:58
No igasugust jura pole mõtet ka ju kirjutada. Saad nüüd hästi palju kujuteldavaid interneti punkte, samas teades et on inimesi kes selle õnge lähevad. Oled rahul nüüd?
Töötan....6. mai 2018, 18:33
raviasutuses. Seal isegi puhkeruumis kaamera. Seal aegajalt vahetame ka riideid, sööme ja puhkame. Väga ebameeldiv on. Töldanud juba 3 aastat, aga ära ei harju ma selle jälgiva silmaga.
naine7. mai 2018, 03:42
töötan samuti raviasutuses,nüüd on meil lisaks kaameratele ka pealtkuulamine
mnb6. mai 2018, 16:53
Töötasin ka mitu aastat kaamerate pilgu all. Ise seda muidugi teadmata. Boss oli lasknud need liikumisanduritesse paigaldada. Teada saime, oli mage tunne küll. Isegi riietusruumi, kus inimesed ka täiesti paljalt, oli lasknud need panna. Aga kaebama minu teada keegi ei julgenud minna. Lähed korra kaebama, siis siin konnatiigis enam naljalt head tööd ei saa...
kkk6. mai 2018, 16:31
Vaevalt, et kõik tööandjad terve päeva teid vahivad kaameratest, on ka teisi tegemisi kindlasti neil. Minuarust on just kaamerad väga vajalikud seal kus on rahaga tegemist, vahetustega töötaminevõi mitu inimest päeval tööl korraga. Näiteks kui üks neist on tõesti aus inimene, aga teine kalduvustega raha vahepeal oma tasku panema mitte kassasse, siis peale inventuuri aus inimene kindlasti ei tahaks puudujääke maksma hakata. Kaamerastest võib vägagi palju kasu olla.
Kats6. mai 2018, 16:13
Spaad täielikult kuritarvitavad kaameraid.
Miks ei peaks2. mai 2018, 15:45
võima?
Kõik kohad ju tänapäeval kaameraid täis!
Et kas tööandja võib töötajaid kaameratega jälgida?2. mai 2018, 11:14
Muidugi võib.
Veider, et osa inimesi ikka veel k.api.talismi tegelikust olemusest aru ei saa.
Dumbile2. mai 2018, 12:47
Mis see Kapitalism siia puutub? Siin pole sellega mingit pistmist Turvalisus ja varakaitsmiseks ei ole vaja ideoloogiat!
Orwell kuubis2. mai 2018, 11:01
Tuleb meelde, millise tohutu kisaga meil avalikustati jälk ja hirmus kommu-kgb-kuritegu, mis olevat toime pandud koledal nõuk ajal. Nimelt olevat EPA-s rektor isiklikult pealt kuulanud... loenguid!
Õnneks oleme sellisest jubedusest nüüd vabad.
Võime olla veendunud, et meid enam ei jälgita ega kuulata pealt.
Nautigem nüüd seda tõelise vabaduse ja demokraatia idülli!
2. mai 2018, 08:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Grossi poekett2. mai 2018, 13:37
See poekett koolitagu oma müüjaid, kui neid kassasse tööle lubavad!
d1. mai 2018, 21:55
Tartu Taskus wc on silm üleval.
DD1. mai 2018, 23:21
kaks silma mul vaatas vastu
jube lugu1. mai 2018, 21:50
tunne nagu töötaks Lubja tänaval!
Ikka2. mai 2018, 06:09
Kuradi euro elu paras koera elu1. mai 2018, 20:04
Sest värddjad jälgivad sind.
teadja.1. mai 2018, 19:49
Mida te nendest kaameratest kardate, neid on ju igal pool. Poodides, kioskides, tanklates, töökohtadel jne. Kui sa teed väljas tööd, siis ega tööandja sul palka sellepärast maha ei v6ta, kui sa käega ajasid kärbse minema v6i sügasid oma nina.
teadja.1. mai 2018, 19:49
Mida te nendest kaameratest kardate, neid on ju igal pool. Poodides, kioskides, tanklates, töökohtadel jne. Kui sa teed väljas tööd, siis ega tööandja sul palka sellepärast maha ei v6ta, kui sa käega ajasid kärbse minema v6i sügasid oma nina.
teadja.1. mai 2018, 19:49
Mida te nendest kaameratest kardate, neid on ju igal pool. Poodides, kioskides, tanklates, töökohtadel jne. Kui sa teed väljas tööd, siis ega tööandja sul palka sellepärast maha ei v6ta, kui sa käega ajasid kärbse minema v6i sügasid oma nina.
1. mai 2018, 19:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mh6. mai 2018, 18:34
Kui telefon on tööandja oma, siis oma vara asupaika peaks ju tohtima jälgida. Kas teie ei taha teada, kusteie raha ringijalutab ?
Trafoxsist Viljandis1. mai 2018, 18:55
Kaamerad jälgivad isegi suitsunurka,et siis konisid ei korjaks
saare1. mai 2018, 17:51
meil on köögis iga tööpinna juures. alguses oli imelik jälgimise all töötada, pika peale unustad ära, et need seal on. aga kogu aeg peab mõtlema, mis liigutusi teed, et kas olen ikka viisakas jne
Tuleb1. mai 2018, 17:09
,siis saab andja jälgida,et võtja ei võtaks vajaduseta võõrast
selleks on6. mai 2018, 16:28
väravas inimene kellel õigus kontrollida panid kotti midagi või ei. kogu see riik on jälitatav.
Jääger1. mai 2018, 15:20
Ott ja rebane1. mai 2018, 17:12
kahtluse korral tuleb alati miilits kutsuda
Nüüd töötavad nagu orjad😁1. mai 2018, 14:35
Noored ei teanud kuidas vene aeg tööd tehti.
Neil puudub võrdlusmoment2. mai 2018, 13:36
Noortele ei tohi ju Nõukaaega heades toonides rääkida, muidu hakkavad ka nemad sellest ühiskonnakorrast unistama. Sellepärast hirmutame neid kolejuttudega, kus oli vaid küüditamine ja tühjad poeletid.
lõunast1. mai 2018, 14:24
Meie koolis on turvamees pandud jälgima töölt koju minevate õpetajate nägusid. Kes lahkub liialt rõõmsa näoga ning liialt energilisena, võib oodata järgmisel päeval vestlust direktoriga. Siis tuleb põhjendada, kas tegid ikka tööd piisavalt ning miks energiat veel üle oli. Kaameratest jälgitakse, kas õpetaja oma valvekorra ajal ikka seisab koridoris ning ei külasta vetsu või sööklat.
6. mai 2018, 15:11
Urmas1. mai 2018, 13:30
Ma võin näiteks tuua Sauel asuva Diapol Granite ettevõtte, kus 2010a. tootmisjuht kutsus oma kabinetti käsitöölise ja näitas turvakaamera salvestust, et töötaja hilines 10.min, töötaja saatis tootmisjuhi ... ja karjus, stiilis ,et "annan su selle ebaseadusliku jälitustegevuse pärast politseisse ja ime,et nende kaameratega tualetti ei tule", peale seda oli rahu ja vaikus! Keegi ei julgenud enam töötajate tööle tuleku aega kaameratest vaadata!
Lumehelbeke1. mai 2018, 15:24
Tulen kuna tahan ja lahkun kuna tahan, sina ei tule mulle ütlema, et mul on mingi tööaeg, et ma pean kohal olema ja et ma üldse pean midagi tegema. Kui ei sobi, kutsun politsei ja annan ahistamise eest kohtusse.
aivar1. mai 2018, 12:50
paide leivakasse minge seal iga kahe meetri taga kaamera ja liigutad ainult valesti saad kohe hommikul ette jataha
1. mai 2018, 11:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1. mai 2018, 13:57
peksa puruks ja lihvi selle jälgija mune keeva veega
ABB1. mai 2018, 17:17
mõistlik vist osa mune kaduma poleerima, minema uuesti poleerima kaduma ilma
ABB1. mai 2018, 23:19
11:56 ajal ei olnud vist ka rajal
muidugi tohib 1. mai 2018, 11:52
osa töötajaid ju magavad tööajal ja teised tehku nende tööd
1. mai 2018, 12:08
Kui palk on väike siis loomulikult magab! Kui sellepärast pannakse kaamerad et töölisi tagant piitsutada siis on põhiseaduse vastu. Siis on juba Koonduslaagri või muu sunnitööasutuse mõõtu. Tööandija peaks seda teadma kui palju ta palka saab! Kui töötaja ei saa firma käibe kasumist mitte midagi siis on nagu piiblis kirjas "tehke tööd, kui palju teile makstakse"!
Need ajad on keskajal pärit1. mai 2018, 12:13
Need ajad peaksid juba möödas olema kui O.R.i.A. palga töölist kepiga P.E.K.S.T.i!
1. mai 2018, 13:58
1. mai 2018, 11:41
Sinna maani kuniks ei panda töölise peal sündsusetuid tegusid! Paljaks võtmine alandamine ja videos nähtud valesti tegemine ei järgne füüsiline ning psüühiline trauma. Kui tööandijal on kahtlus vargusest siis on õigus 24h kuni 3kuu salvestused Kaamerat mis võib ka ITkaarti fotopilte teha. See on nagu kaupluses ja SPAs või Hotellis.
meil jälle ülemus1. mai 2018, 14:00
käsib varguse kahtluse korras noorematel naistel alasti võtta ... nii juba selle meesülemusega paar aastat käinud
Meil firmas1. mai 2018, 16:11
Meil oli nii et metalli vargus toimus! Seal hakkasid firma omanikud Aserid, Soomlased ja Rootslased, Eesti ülemustel boonuseid vähendama nn rahalist palka. Nad said suure palga see järel hakkasid need omakorda vahetus vanematel maha võtma, sealt omakorda gruppiliidrid kes jagunesid väikesteks liinitööliste kamandajateks ja produktide vastutajateks. Siis hakkasid nimed ilusad slaavi nimed välja tulema ja kaamerates oli ilusasti näha kuidas nad salaja tuuri panid. Kutsuti politsei kohale ja lasti lahti pidid veel Firmale ka peale maksma materjali varguse eest!
😁😁😁😁😁😁😁😁👍1. mai 2018, 10:59
Palmakos põltsamaal on kaamerad iga töötaja nina all
muide panime1. mai 2018, 11:11
need WC üles hea vaadata ...
Mis seal1. mai 2018, 12:47
wc hea vaadata on,kui teised oma häda teevad-õudselt labane käitumine siis ju.
1. mai 2018, 14:01
aga ülemusele meeldib
vastikud tööandjad ja kurnajad sellised1. mai 2018, 10:58
no kas sellist vabadust ja kapitalismi tahtsitegi eks ? Saite siis aga see tallamine tavatööliste peal teeb ikka tigedaks tõesti . igasugused suured ülemused ja tegelased võtavad viimase välja et ise rikkaks saada ning ajavad kogu aeg oma ahne käe töölise tasku kogu aeg
1. mai 2018, 11:11
aga see ongi õige kapitalism - vaesed veel vaesemaks
vaestele lumehelbekestele1. mai 2018, 15:26
Ärge hädaldage, lumehelbekesed. Te muidugi ainult magaks, varastaks ja vahiks lakke, et jumala eest lillegi liigutama ei peaks. Tööandja, va kurnaja, tahab tulemust aga lillelapsele see ei sobi. Kui inspiratsiooni pole, siis jätke hing rahule ja laske vegeteerida. Ainult palk olgu korralik ja õigel ajal üle kantud.
Big Boss 1. mai 2018, 10:30
Orje peabki jälgima et ei varastaks vaid ikka töötaks nagu miilenki.
1. mai 2018, 09:51
Tegelikkuses taandub kõik sellele, et välja pannakse silt mis annab teada kaameravalvest ning töötajale nina alla paber millele nõutakse töötajalt allkirja selle kohta, et ta on kohustatud taluma valvekaamera all töötamist. Kui nõusolekut ei kinnitata allkirjaga siis tööandja lõpetab töösuhte. Milleks ülejäänud mull?
1. mai 2018, 11:14
see ongi tõeline demokraatia
1. mai 2018, 11:42
Tõeline demokraatia on ISIS ja Indias ning Eestis kus vägistajad ja mõrvaritele tehakse pai!
1. mai 2018, 14:01
kats1. mai 2018, 09:15
Lisaks kaameratele on veel nuhid, lutikad ja muud pealtkuulamisseaded, ning kõik muu jälgimise all ja seda väga mainekas ettevõttes.
Liikluspolitse1. mai 2018, 08:58
autos on kui mitu kaamerat? Kuhu üks on suunatud, kas salongi riigi vara kaitseks
selleks et sa ei saaks mönda kena politseitädi kabistada1. mai 2018, 11:55
autos istudes ja trahvi saades
Urmas1. mai 2018, 08:23
Kaameraid ei või loomulikult suunata töökohale, ega töötajaid jälgida. Meil on kaamerad ettevõtte perimeetril piirdeaia jälgimiseks ja töökohal suunatud välisustele, ma ei kujuta ette kui kaamerad oleksid suunatud töökohtadele!!! Töötajad peksaksid need kaamerad puruks!
ülemus1. mai 2018, 11:15
ja maksate kinni kolmekordses hinnas
unistada1. mai 2018, 11:59
Kõikide1. mai 2018, 13:28
supermarketite kassad on kaamera pideva jälgimise all - töötaja iga liigutus, kauba ja raha liikumine - võiks arvata, et need teenindajad on kõige hullemad vargad.
Mati2. mai 2018, 17:17
Lasertoolis pärnumaal vahib mõnda keevitusboxi lausa mitu kaamerat.
revolutsiooni eelne olukord kordub 1. mai 2018, 08:13
see kapitalism läheb ikka üle igasuguse piiride ja siin elavad hästi vist tõesti ainult firmaomanikud kelle alluvad on muide samuti orjad ning õõvad oma peremehele hulga varandust kokku peaegu et mitte millegi eest . Peremees tasub siis sellega et mõnitab ja käsib kogu aeg ainult jah ! No sellist eesti riiki ja kapitalistide tallamist teiste peal pole vaja . On siis tulnud taas kätte see aeg kus tuleb teha rahutused ja ülestõusud tavatööliste poolt ning igasugune kapitalistide teenimine seisma jätta las siis on hirmul ja lõdisevad mis ! Huvitav kas siis pekstakse politseiga tööle tagasi või ?
NII.1. mai 2018, 08:10
Uhtna hooldekodus 10 kaamerat töötajate jälgimiseks k.a. suitsuruum ja vaatega töötajate riietusruumi.vot see on tase.
1. mai 2018, 11:16
hirnahtus:1. mai 2018, 12:41
põnev ju vaadata, kuda keegi vuttti pühib
poes peaks tehtama streik 1. mai 2018, 08:02
olemgi siis saavutanud olukorra kus tavatöötajad on tõesti orja seisuses . Muide see kehtib eriti poe kohta ise töötan seal ja kogu aeg on mini ülemuste poolne käsk et tehke nii ja ärge nüüd nii theke jälle - Oleks tore kui kord ka poetöötajad hakaksid streikima ja las need kuradi rahakad ostjad ning need ülemused siis teevad mis tahavad
1. mai 2018, 07:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1. mai 2018, 11:16
ning ei oleks ka suhteid veistega
...1. mai 2018, 07:29
Viljandi Aken Uks sülitab selle seaduse peale
ülemus1. mai 2018, 11:17
kui ei meeldi siis kebige minema
kolmele punktile1. mai 2018, 12:44
Mis arvad, et ainult seal?
Kaubanduskeskuste kauplustes oled käinud?
Iga kassapidaja kohal on jälgiv silm,
ikka selleks, et kassalauda, istepinki ja plastmassist kassasahtlit kaitsta?
oh ja1. mai 2018, 01:58
hea ettepanek riigi rahalise seisu parandamiseks nimelt tuleb kehtestada tööliste jälgimiskaamerate ja valvekaamerate maks, sest kaamerate kasutamise seaduslikust pole keegi suuteline kontrollima rääkimata tagamisest
kas siis saab palka juurde 1. mai 2018, 11:18
kui luban ennast jälgida tööl ning ka vetsus asjal käies või asja tehes ...
absoluutselt kindel1. mai 2018, 12:46
Sa saad palgakõrgendust kohe, kui me saame vaadata, mis värvi Sul alukad on ja kas on pitsidega poosepüksid või peevahestringid või paksud puuvillpüksid
tööline1. mai 2018, 14:04
Ja firmades on kiirus tase nii kõrge et kodu elu pole mõtet elada,siin orjamaal.1. mai 2018, 01:42
Orja elu läheb veel karmimaks ja tuleb uued võtted juurde kuidas töötajad piirata.
1. mai 2018, 11:20
aga enamus ongi õigusteta orjad , kas tahate kiituseks saada jälle soola vitstega preemiat nagu vanasti heal aegadel
😁😁😁😁😁😁😁1. mai 2018, 01:30
Kaamera pedeed pn need euro firmad.
1. mai 2018, 11:20
nii kogu see süsteem
Kuri maailm1. mai 2018, 00:33
Heal vanal Vene ajal küll sellist usaldamatust, õelutsemist ja üleolevust töökollektiivides nii palju ei olnud! Inimesed on muutunud kurjaks, kõiki võib valimatute sõnadega sõimata. Headus on kaduv nähe. Inimsugu aitab maapeale tuua vaid rasked katsumused, milleks on sõda. Pärast siis on inimesed taas teineteise vastu mõistvamad, empaatiavõimelisemad ...
Mädanik 1. mai 2018, 11:06
Täna pole inimesed kolme inimpõlve jooksul sõda näinud.See oleks laus vajalik raugastuvale ühiskonnale restardiks .
1. mai 2018, 11:21
sõda on hädavajalik ja kiiresti ka
INIMENE1. mai 2018, 11:58
Lolliks olete läinud või?
varsti saame selle sõja1. mai 2018, 19:05
Ta on teel, küll kohale jõuab.
To vanal ajal 7. mai 2018, 06:55
Selline varastamine nagu sellel ajal toimus, seda ei elaks ükski eraettevõte üle. Tollal oli kõik riigi oma.
niiiiiiiiiiiii1. mai 2018, 00:02
Ärge töötage sellistes kohtades kui ei meeldi,või töötage nii,et oleks puhas kui prillikivi-
1. mai 2018, 11:21
isegi peldik pole nii puhas
Usaldamatus, kahtlemine, jälgimine, õelus, kadedus30. aprill 2018, 23:55
Varem valvati turvakaameratega hoonet väljast, nüüd siis seest. Järjest haigemaks see n-ö unistuste kapitalism muutub.
Mädanik 1. mai 2018, 11:06
Eravalduses on kõik lubatud.
äge mees1. mai 2018, 11:22
panin isegi naisele kaamera külge ... tal pole sellest aimugi
Ei imesta30. aprill 2018, 23:00
Neid firmasid on tõesti palju kõikides kauplustes,tanklates sellest saan aru aga tootmis firmades nagu viljandis üks õmblus firma igas ruumis peaaegu ja suunatud otse töötajate peale.ja kui vaatan oma lepingut pole seal sõnagi kaameratest .ülemused teevad mis tahavad nendel jääb sõna peale öeldakse kui ei sobi võid ära minna meil inimesi küll kes tööle tahavad tulla aga tegelt pole nii 😀
Reet1. mai 2018, 06:04
Eks varsti hakkavad tööandjad varvastel käima, et töötajaid leida. On küll suur surve vedada sisse madala palgaga slaavi (ja Aasia) tööjõudu, aga selle vastu tuleb võidelda. Tööandjad löövad järjest rohkem lokku, et neil vaja välistööjõudu. Riik ei pea käituma ahnete ettevõtjate huvides, vaid kogu rahva huvides.
Mihail1. mai 2018, 10:37
Unistamine ei ole kahjulik. Kes suu lahti teeb, peab kaduma. Ametiühing on "saatanast"
Mädanik 1. mai 2018, 11:07
Kui ei meeldi erafirmas töötamine siis uksetaga on järjekord.
erafirma kunn1. mai 2018, 11:24
teen nende orjadega mis mulle meeldib
kas ikka on?1. mai 2018, 11:56
vajasin ka tööjõudu oma ettevõttesse aga mida ei ole on töökäed. Lihtsalt nuta või naera aga töölisi ei ole. Hakka või üle ostma.
soovitus1. mai 2018, 14:07
tee juurde mõned sex toad puhkepausideks , nüüd mul töötajatest küll puudust pole , tulla soovijaid on veel ka
süsimust iroonia30. aprill 2018, 22:59
töötajaid ei või jälgida, aga tööandja vara võib jälgida, see tähendab et kaameraid kasutatakse jälgimiseks, et töötaja va kurinahk firmast ainsatki pastakat pihta ei paneks! :P
Karolin30. aprill 2018, 23:32
Peale pastaka viiakse koju tualettpaberit, kontoritarbeid, tootmisjäätmeid, tööriistasid, töötava tootmisliini kõrval näpitakse 15 min reast mobiile jne. - kõike, millega saab tööandjale "ära teha" ... ja kui on tähelepanematuse tõttu tööõnnetus ... või palgapäeval numbrid ei meeldi?
Siis teavad kõik oma õigusi 😉
Tige Tõnu30. aprill 2018, 22:30
Näiteks kohila vineeris toimub igapäevane kaamerate jälgimine ja väravas igapäevane puhumine, mida viib läbi g4s. Minu teada mõlemad tegevused keelatud.
tigedale30. aprill 2018, 22:32
aga kui joobes kuskile masina vahele jääd,siis kes süüdi?Niiet parem olla kaine ja selg sirge puhuda.Miks karta ja tige olla kui oled korralik
R30. aprill 2018, 23:30
Loobud vabatahtlikult oma õigustest. Ori - õigusteta isik.
1. mai 2018, 11:26
siin riigis ainult orjad ongi , ekspluateerige nii kõvasti kui oskate
Karolin30. aprill 2018, 23:36
Mina ei ole nõus töötama joobes või jääknähtudega kolleegi kõrval - vähe sellest, et pean sellist taluma ja juhatuse eest tõenäoliselt kollektiivi survel varjama, pean ära tegema ka tema töö ja täitma kohustused ...
Õigem on selline vastutustundetu ise üles anda.
Vana-aegne.1. mai 2018, 10:46
Jäin just pensile. Aegade jooksul tehaseid kogutud. Nüüd pole enam kuhugi panna. Tahad ehk tehast? Või kahte.
tööandjad seebiks-ettevõtlus tuleb likvideerida30. aprill 2018, 22:30
valitsus on juba poolel teel, kohe saabub kommunism ja keegi ei pea enam üldse liigutama
isegi jutt salvestatakse telefonis30. aprill 2018, 22:28
karistage neid kes salvestavad jutu, see on jube. eestlane on lasik rahavs ja tööd teha ei taha, sellepärast on keelatud ka nende jälgimine.
olen ülemus30. aprill 2018, 22:30
Erootikaklubi omanikul on õigus jälgida,mis numbritubades toimub..
ülemuse sõber koos vaatamisel ajab kohe kiimlema1. mai 2018, 11:28
teemegi teinekord mõnedele nati ....
aga meil30. aprill 2018, 22:16
pandi turvakaamerad WC-sse et keegi püksi ei teeks ja müüvad seda
On inimesi,keda firmas teistest parimateks peetakse,siis nende tegelik iseloom tuleb ühel päeval ilmsiks!30. aprill 2018, 22:14
Nagu me teame ei ole ülehindamine hea asi.Ma näiteks hoiaksin end tagasi ja vaataksin ette.Mida selle all mõeldakse? Kas me üldse teame tegelikku tõde,kuidas kaastöölised teistesse suhtuvad? Ei tea,selles see asi ongi.Sattusin hiljuti ühe naiste seltskonna peale ja nad rääkisid seda,kuidas keegi neist garderoobis salaja tulesid kustutamas käivad ja ühele töötajale halba soovivad! Mis tegelikult välja tuleb on see,et tegemist on erivajadustega naisega.Kelle tervis kahjuks ei ole see,nagu seda on tervetel mõistusega naistel.Huvitav mis firmas töötavad erivajadustega inimesed? Teeks uuringu ja küsiks järele,vaatame mida selle peale vastatakse.Näiteks mis tunne on olla teistest erinev inimene,kes põeb haigusi mis jäävad terveks eluks? Kui sa oled üksik inimene tervete inimeste hulgas,siis keegi ei taha teada mida kõik temast mõtlevad.Kui sa oled naissoost,siis solvatakse sind nii ebameeldivate ja koledate sõnadega.Mis veel! Jälgitakse seda,kuidas sa räägid ja kõneled teistega,kuidas sa töö riietes oled,millised on sinu juuksed,sinu kõnnak,töö tempo.Kas oled välja puhanud või mitte.Siis seda ka muidugi kuidas sa suudad nii palju asju ära teha jne.Kui oled meesterahvas,siis on see täpselt sama lugu.Muideks erivajadustega inimesed jagavad tervete inimeste iseloomu,käitumist ja suhtumist juba väga selgelt ära.Kellega või millega on tegu.
Õel rahvas30. aprill 2018, 23:18
Saatus1. mai 2018, 00:21
Kuna inimene sünnib uuesti, siis kogedab ta igasuguseid eluvorme (puue, vaesus, rikkus jt.). Kui ta selles elus on puudega, siis järgmises elus on ta terve. Las n-ö terved mõnitavad, kuid elu maksab ka neile kätte. On ka kogemusi elust, kuid sellest jätan siin kirjutamata.
Reet1. mai 2018, 06:09
No selle kohta pole tõestust. Kuigi mõned "teadjad" väidavad seda ülimalt enesekindlalt.
ettevõtja30. aprill 2018, 21:58
See andmekaitse mingu sinna tagumisse kohta. Kui mul on vaja kindlaks teha kas mu töötaja raiskab minu vara ehk füüsilist töökohta ja tööaega enda sügamisele, siis on mul õigus sellele raiskajale kinga anda.
Ja seda ma teengi.
Ka loodud töökoht on vara ning see on loodud selleks, et ta end ära tasuks. Ja ettevõtja ei pea palgal pidama kümneid tüüpe kes midagi ei tooda.
...30. aprill 2018, 21:51
Näiteks Pärnu Rimis käib meeletu töötajate jälgimine. Infoleti töötajatel on keelatud istuda isegi siis, kui vaja arvutit kasutada. Kohe helistatakse, et miks istud?!?!!? WC-sse saab ka ainult siis, kui nn. tagatuba loa annab, kuss või püksi.
Reet1. mai 2018, 06:14
Vaat siinkohal tuleb töökaitsesse pöörduda. Inimene ei pea 8-12 tundi jalgel olema. Need jälgijad ise per-setavad küll terve tööaja. Ei maksa lasta endaga käituda nagu orjaga. Ilmselt on meil veel liiga palju tööjõudu, et töötajaid mõnes kohas niimoodi grillitakse. Aga meil ongi töötajad paljudes kohtades orja seisuses, sest meil pole õieti ametiühinguid, kes töötajaid kaitseks tööandjate totruse eest.
1. mai 2018, 13:25
Rimi otsib pidevalt töötajaid.Siis teadke, kas minna sellisesse kohta!
Mida..6. mai 2018, 18:29
värki Mina seda välja ei kannataks.
ab30. aprill 2018, 21:45
Minge käige eesti pagaris kui te pole varem buchewnaldi näinud, siis nüüd näete!
30. aprill 2018, 21:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tore30. aprill 2018, 21:37
mine uuri järele ja anna teada meilegi
Sad....30. aprill 2018, 22:19
Üle 2 korra ei tohi päevas käia.saad karistada.
mitte ainult1. mai 2018, 11:11
kuulnud vaid ka näinud, et ka TALLINK-i laevadel jälgitakse söögikohtades teenindajaid!
ülemus jälgija1. mai 2018, 11:31
peab ka kemmergus jälgima et mõnel poleks suguhaigusi
Küsimus30. aprill 2018, 20:49
Kui Savisaar lasi oma kabinetti turvakaamera paigaldada oli tal kindel põhjus. Nimelt oli Kapokatel kombeks kas ise või värvatute abil Savisaare kabinetis salajasi läbiotsimisi korraldada. Siis aga " Leiti " sealt dokumente millest Savisaarel aimugi polnud.
30. aprill 2018, 22:15
pupu30. aprill 2018, 20:45
Tene Kaubanduses käis lausa üks kontoritöötaja linna vahel oma sõprade ees kekutamas, kuidas ta saab töölisi tsehhis läbi oma nutitelefoni jälgida!!! Vatnik!
No1. mai 2018, 14:25
Ta pole ainuke, samamoodi kuulsime linna pealt, kuidas meie ûlemus meid kodus vedeledes arvutist vahib. Ise ndlv tööl pole, siis passib, et kes toetas seina najale ja puhkas jalgu ja kes sukkpûkse ûlespoole sikutas.. Kujutan ette, kuidas mehega kodus vahivad mõlemad. Vastik on teada, et iga su liigutus on luubi all. Need kes ûtlevad, et mûûjaid peabki jälgima, muidu varastavad, ei ole vist ise kunagi mûûjana töötanud.
turvakas30. aprill 2018, 20:21
No ja G4S on üks "kõvemaid" jälgijaid. Tööpakkumisis aga pea 4 A4 lehte . Samas ka Maanteeam. soovib kaamerid igale poole. Tehke tööd ja makske palka siis pole ka kaameraid vaja. Tavatöötaja pole ori.
30. aprill 2018, 20:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R30. aprill 2018, 21:55
RLK-s kaamerad riietus- ja puhkeruumides. Sa oleks sillas kindasti?
ja30. aprill 2018, 22:15
ega mul varastatud liigesed ole
to r30. aprill 2018, 22:38
ma ei räägi riietus ega puhkeruumist.Ära aja kahte asja segamini,töötuumid ja puhkeruum.Loomulikult puhkeruumis ei tohi olla kaameraid.Kui sul töökohas puhkeruumis kaamerad .siis on sul õigus tige olla
`?30. aprill 2018, 22:50
1. mai 2018, 11:32
maamiis30. aprill 2018, 19:36
kuidas GPS jälgimisega on ?.Olen kuulnud lugu autojuhist kes läks WCsse ja juba tööandja helistas ,et miks seisad?
Mulle küll GPS seade meeldib.30. aprill 2018, 21:25
Vot ei sõida üle lubatud kiiruse ja kõik. Ülemusel pole enam võimalust laialiveo ringi kiiremaks pressida. Ennem oli pidevalt vingumist, et logistika programmi järgi peaksid ilusti jõudma. Vot ei jõua ikka küll. Üks asi on laua taga arvutiga sõita ja hoopis midagi muud on liiklus ise. Meie firmas ka poisid alguses jonnisid. Nüüd on kõik rahul. Tegelikult see vidin ju kaitseb ausat töötajat.
tööandja30. aprill 2018, 22:22
Miks läksid WC-sse.Kõht lahti-järelikult jood kanget õlut.
jf30. aprill 2018, 19:30
kõik sellised asjad mida seadus lubab ainult poolte kokkuleppel, kirjutatakse töölepingusse sisse ja korras
jf30. aprill 2018, 19:28
Kõik sellised asjad mida seadus lubab ainult töötaja nõusolekul teha, kirjutatakse töölepingusse sisse ja korras
30. aprill 2018, 19:24
See on isikuvara kaitse ja sellega läheb isikuomandi alla tema, nagu tema hoone või õueparkla või ka tema ruumistoimuvast. Kui tegemist on pervertsusega siis on teiste isikute põhiseaduse vastu rikkumist kui ta ei ole valve all seadusega mis käsitleb isiku ohtlikusele. Näiteks Vangla, Isegi ka Migratsiooni asutuses, kontrollruum.
EI30. aprill 2018, 19:13
krt võtaks, EI tohi isegi siis kui oled selleks nõusoleku andnud. Kaamerad paigaldatakse turvaelemendina aga mitte tööliste jälgimiseks. Kas peab puust ja punaselt ette tegema mis juhtub siis kui jälgid kaamerast mind. Kohtus sellisel juhul näeme ja tõesta siis, et sa ei jälginud mind. tunne seadust.
Mm30. aprill 2018, 19:10
Muidugi jälgivad nad töötajaid. Kaupluses jälgib ûlemus kogu aeg mûûjaid, põhjendades seda sellega, et tema tegelikult valvab, et kliendid ei varastaks. Tegelikult vahib et jumala eest omavahel juttu ei aetaks ega ei istutaks, vahepeal joob ise sõbrannadega kabinetis kohvi ja vahivad mõlemad kaamerast mûûjaid ja itsitavad.
valvekaamera30. aprill 2018, 21:29
Kuradi orjapidajaad.30. aprill 2018, 19:04
Need firma juhid paras perrrverdid.
tulevane firmaomanik30. aprill 2018, 21:36
teen oma firma ja soovitan sul sama teha.
hiljaks jäid30. aprill 2018, 22:52
mul juba on firma. ja ei kurda ka, et vähe teeniks või liiga palju tööd peaksin tegema.
Turva30. aprill 2018, 18:55
USS kasutab ka kaameraid oma töötajate jälgimiseks... Kuna olen selles firmas tööl siis vaidlesin ka algul vastu, et neil pole õigust jälgida. Aga nuh seadust annab väänata nii nagu vaja ja ülemuste õigus jäi peale...
ei tohi30. aprill 2018, 18:46
mis on järgmine samm? Piilukaamerad koju. Metsa. Vetsu. Ikka turvalisuse huvides.
30. aprill 2018, 18:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tohmu30. aprill 2018, 19:34
Sa seda lauset ei pannud tähele, et võib ka "seadusest tulenevatel põhjustel". Seega seaduserikkumiste tõendamisel võivad videosid kasutada need kellel on selleks seaduslik õigus.
Tahate Tõde?30. aprill 2018, 20:42
to Kummaline! Sa ise kõige suurem varas! Mine kõigepealt majandust õppima ja ajage parteide ja riigiga ise oma probleemid joonde, mitte ärge ratsutage koos puugina töömehe seljas! Irw, maksumaksjad!
Tohib küll30. aprill 2018, 17:50
kui kaamera ikka hästi kaame on.
Jälgitakse nagu oleks vanglas30. aprill 2018, 17:33
Paide euroleva ülemuse kabinetis on samuti jälgimismonitorid.
iroonia1. mai 2018, 16:01
No veab siis kui vaid monitor, meil käib jälgimine 2st 55 tollisest telekast, ni ng sealtkaudu juhitakse suurt osa tehasest. Kui kuskil keegi midagi teeb, kommenteeritakse kiiresti üle raadiosaatja, kohu territoorium on wifiga kaetud ja liikuval tehnikal samuti kaamera kabiinis,suht vangla tunne on küll.
Kaamera30. aprill 2018, 17:19
Tulebki jälgida, muidu muidusööjad tõmbavad uksel suitsu või kohvitavad kuskil nurgas. Tööd tuelb teha, siis ei pea kaameraid kartma. Kui sul on tööaeg 8h, siis teedki tööd ja enne/pärast nokid nina või surfad facebookis.
Nii lihtne see ongi...30. aprill 2018, 17:03
Kui ei meeldi siis mine mujale. Meil töökäsi järjekorras küll. See on selline vastus kui hakkad õigusi taga nõudma. Kui on seadus siis peaks ka vastavad ametkonnad tegema kontrollreide, kuidas ja mida filmitakse ja mida salvestatakse. Tavalise tööinimese protestile lihtsalt vilistatakse.
softcomis30. aprill 2018, 19:09
just nii öeldaksegi. Ukrainlasi ju küll, kes ennast filmida lasevad, keelest aru ei saa ja kellele palka maksma ei pea. Kehtib ainult bossi seadus, mingi kehtestatud seaduse peale boss vilistab!
MMM30. aprill 2018, 17:02
Töötajaid jälgib väga pingsalt ja mis on suunatud just töötajate jälgimisele,on pitsabaar Jüris!!Omanik on üks jorss,igavene tola.