Honda Civic luukpära
Type R võib küll ägedam olla, aga ka Civicu luukpära ei maksa kõrvale jätta. Isegi ilma 300 hobujõuta on sel jõudu küll ja praktilisust enamgi veel.
Volkswagen Up!
Kerge veermik ja lühike teljevahe teevad sellest väga lõbusalt juhitava sõiduki.
Ford Fiesta
Näeb kena välja ja seda on samuti lõbus juhtida. Ka on auto väga hea varustusega ja seda saab ka Fordi suurepärase üheliitrise kolmesilindrilise turbomootoriga. Kui raha on veidi rohkem, siis võib muidugi hankida kuuma Fiesta ST luukpära.
Kia Rio
Odavtranspordivahendi sünonüümist on saanud kena väike luukpära. Kindlasti eelista manuaalkäigukasti.
Kia Soul
Väikeauto, mis mahutab sealjuures ka kõvasti inimesi ja kola. Hea auto mitmeks otstarbeks.
Chevrolet Spark
Sel väikeautol on tegelikult üsna suur isiksus: mis siis, et sel on vaid 84 hobujõudu.
Volkswagen Golf
Eestlastele ei peagi Golfi väga kiitma: meie teedel on neid juba päris palju. Osad on muidugi kohale kah jõudnud ... Vinge auto, millega sõita, ühtlasi on sel ka oma klassi parimaid interjööre. Ja kui sul veel õnnestub küüned GTI-le taha saada ...
Mazda3
Omas klassis üks parimaid välimusi ja varustustasemeid. Lõbus sõita igasse hinnaklassi kuuluva 3 puhul.
Honda Fit/Honda Jazz
Hästi varustatud ja suurepärase manuaalkäigukastiga ning ei maksa üldse väga palju.
Fiat 500
Terve tonn lõbu, aga veelgi suuremat lõbu pakub 500T.
Scion iA
ÕL Mehele ei saa päris hästi aru, kas see on nüüd sama, mis Toyota Yaris iA või Mazda2, aga üks pole sugugi halvem kui teine või kolmas.
Hyundai Veloster
Ühe külje kaks ust teevad selle praktiliseks, üks uks teisel küljel teeb auto sportlikuks.
BMW i3
Siintooduist kalleim auto, aga põhjusega: elektriline jõuülekanne ja süsinikkiust konstruktsioon teevad sellest tulevikuauto, mis on saadaval juba täna.
Kommentaarid