Oh zakinberger, kui sa vaid teaksid et paljud kasutavad fbpurityt juba ammust ajast ja blokeerivad kogu su genereeritud saasta ära :)) pole ühtegi reklaami näind juba aastaid, blokeeringu all on ka sõna "jaga"', kõik kassi, koera, beebi jms postitused on keelatud jne.
pigem näidaku tavalist reklaami, hullem on kui feissbuuk otsustas et ma vajan suhtlust ingliskeelsetes mootorrataste omanike gruppides ning droonide omanike gruppides. selgus et neid gruppe on täpselt nii palju kui on nende riistade mudeleid (isegi mitte brände!). ja kui sa paned sellise "tungiva" soovituse kinni paari minuti pärast ilmub see taas aknas. ma pole elus kordagi tsikliga sõitnud ja droone ka pole omanud, aga feissar vist arvas minu soo ja vanusele tuginedes et need asjad on täpselt see mida keskeakriisis vaevlev meesterahvas vajab. ainuke viis kuidas sellest saastast lahti saab on ükshaaval need grupid spämmiks tembeldada. loodan et ka teised keda selline saast tülitab teevad samamoodi.
Õige, meil tööl on üks ullike mees 42 vana, istub päevad läbi ja suhtleb arvutis, tööd aga peavad naised tegema, ta lülitub välja, märkustele ei reageeri vahib tühja pilguga. Sageli kargab üles ja kiidab, et peab kirjadele vastama, just sel ajal kui kõige rohkem füüsilist tööd vaja teha. Parem lõpetage tööl,kus pole arvutit vaja , arvutis passimine.
Ilmselgelt kumab läbi, et järele jääb see, mille eest on makstud. Info sharemine ürituste jm sellise kohta läheb kinni. Makstud värgile lisaks naudime ikka edasi kogukondi-perekondi...
muutub see, et reklaam korjatakse välja inimeste tekstidest, toimub eraldamine. On olemas avalik kanal, mis on reklaami mõttes kinni makstud ja on olemas selline hägune ala, kus inimesed omi asju, ja ka reklaami jagavad. Seda üritatatkse rohkem eristada, st reklaam on reklaam ja isiklik postitus on isiklik postitus. Reklaami postitamine on muidugi tasuline, sest paljud üritavad selle kasutamist vältida. Loomulik on kasulik ärile, sest see toob raha sisse. See, et on kinni makstud reklaam, see jääb. Aga selline hall ala, kus inimesed püüavad oma mingite FB kanalite kaudu midagi promoda, kus nad raha teenivad läheb täile määral maksu alla, st muudetakse ka sisestamisreegleid, mis muutub bürokraatlikumaks.
samas ka infot vähem, oled erri ja kompostimehe inforuumis ja paratamatult lähed sellega siis kaasa ja jääd uskuma. mina jälle seda teed minna ei soovi.
Selles kirjas on väga vähe konkreetsust ja palju häma kogukondade-perekondade ja väärtusliku aja teemal. Millegipärast ei taheta otse öelda, mis ja millal muutub. Zuckerbergile on ikka tähtsiam raha, see kindlasti ei muutu.
et tahab, et me oleksimte tema lehel vähem ja et me ei vaataks reklaame, mis võrdub, et keegi ka ei maksta talle enam reklaami eest? sain ma nüüd ikka õigesti aru? selline ärimudel?
sul telefoni ei ole? naine teeb köögis omleti, jagab pilti ja sa laigid ja siis lähed sööma? või miks sa näost näkku ei saa suheldud perega? õnneks mina saan. aga muu info ja kurioosumid ja igasugu muud põnevad asjad, mida ise otsidagi ei oskaks, sest ei tuleks selle peale, mis kõik maailmas juhtub ja tehakse, leiab sealt küll
Inimeste privaatinfo on kõige tähtsam maavara. Kui inimesed ei saa reklaami kõrval enam oma alastipilte postitada, mida tööandjad pärast tema vastu kasutada saavad, siis tuleb Suhkrumäele pappi vähem.
KOMMENTAARID (30)