Artiklis on kirjas,et põhjamaades on ainult kütuse hind kallim-elan Norras ja võin kinnitada,et siin on diisel samas hinnas nagu Eestis:13.15 NOK (1/10 on Euro/Nok suhe) ja nädalavahetusel on see veel odavam.Hästi paned Eesti Vabariik!!!
Noh, "oleks, tuleks" rahvas?13. jaanuar 2018, 08:56
Kas ikka veel ei tule pähe, et sinus, tavainimene, on kõik kinni? Seni, kuni sa küürutad maani ja vastu ei hakka, võetakse edaspidigi viimane peost. Pane aga edasi kommentaariumis, "tuleks teha"!
Mind huvitab just see kuidas USA Bensiinihind on palju odavam kuigi USAsse tuleb nafta transportida laevadega ja vahemaa on tohutu ja ikka odavam kui Euroopa kuhu tuleb nii gaasijuhe kui naftajuhtmed jne ja on kiviga visata naftariikidest....
Vale jutt et kõik firmaomanikud ahned Lugesin Grossi intervjuud ja sai selgeks kui keeruline on Eestis püsida tasemel See on mees keda austan Aga millist austust peaks pälvima politikaan Aab kes ühe sõrmeliigutusega vast loogikat küüditab pealinnast Rakverre 70 enamuses doktorikraadiga geoloogiaspetsi Kes sellest ummamuudu otsusest võidab Kas Aab sai Ratta Jürilt õlalepatsutuse Kogu see keskide kamp on alaarenenud
See kesikute punt mis praegu riiki tüürib tuleks päevapealt laiali taguda Geenius Aab küüditas Tallinnast Rakverre 70 geoloogiaspetsi enamuses doktorikraadiga Inimesi sunnitakse pealinnast kus enne tõõtasid nüüd kärutama maha üle 200 km Mille nimel Mida võidab neist Rakvere Inimestel on pealinnas pered korterid Kui nii rumalad ministrid võimul on pole meil mingit lootust
et meie muutuv ja samas "hooliv" keskerakond oma rahvast kohe midagi ei pea. Aina maksud, kobarad ja aktsiisid. Siis allesjäänud rahva vara ( Tallinna Sadam, Eesti Energia jne ka müüki. Tehke vähemalt mõnegi tähtsama otsuse eel rahvaküsitlus kui nii hoolivad olete. Lülitate Eesti Venemaa elektrisüsteemist välja. Edasise tegevuse kava puudub, aga see on ju kinel , et ka elektri hind siis kahekordistub. Mis elu see siis on ?
Indias maksab 0.96€/L aga palgad meiega võrreldes on ikka kordi ja kordi madalamad..ei ole ka euro valuutaga riik aga nii ei ole ka Norra ja Rootsi kellega siin samuti võrdlused käivad. Sellised hinnad käivad elatustaseme tõusuga kaasas, katsuge leppida sellega...sõidan kuus maha ca.50L ja maksan nüüd 5-10€ rohkem, no ei löö maha, eriti kui tean, et see raha tuleb kas siis tulumaksureformiga tagasi või läheb arstide-, politsei-, päästjate- ja õpetajate palgatõusuks. Olgu seal pukis Reform või Kesk, (kütuse ) aktsiisi poliitika on neil üks.
ainult töölkäimisega maha ca 120 - 150 liitrit. Nii, et Ratase laia lõuaga lubatud lisarahast ei näe mitte sentigi. Rääkimata sellest, et teeremondi read exeli tabelis ei näe aktsiisist ka mitte sentigi rohkem. Maainimene kruusateede peal sõites peab keele hammastest võimalikult kaugel hoidma ja kuna üle 30 sõita on võimatu siis tiksub suurema kütusekulu tõttu seda aktsiisikest üksjagu rohkem. Vesi riigi veskile. Välja vahetamist vajavatest veermiku osadest ei räägigi. Aitäh!
Aastaid tagasi mkui Läti oli sunnitud Maailmapangast laenu võtma , oldi kahjurõõmust lausa pöörased. Nüüd saab Läti kenasti hakkama ja ei koti ka oma rahvast Eesti kombel.
Ikka, raha on vaja, raha tuleb kodanikukäest ära võtta12. jaanuar 2018, 13:26
Raha on vaja. Uus laar mugavustulijaid just astus lennukilt maha, eritreas on suur jama ja me peame ikka aitama. Kui vaja, kasvõi omale paela kaela panema, peaasi, et aitame, peaasi, et anname ilusad pesad tulijaile kätte, et nad näeksid, et eesti on rikas riik kus on hea elada ;)
Leedus ja ka Lätis paraneb elatustase silmnähtavalt , meie aga puhume oma eduloole sooja õhku vaid juurde.Miks enam ei kuule Eesti megaedust Läti ja Leedu ees . Kas on häbi hakanud või mis ?
Rehvormi öökappidest tellitud artiklid? "Meeldetuletuseks, bensiini ja diislikütuse hind on Eestis olnud senisest hinnatasemest kõrgem perioodil 2012. aasta jaanuar kuni 2014. aasta oktoober, ulatudes kohati 1,46 euroni." Minu küsimus - kes juhtisid tolajal riiki? Huvitav, et selajal neid artikleid söögi alla ja peale ei treitud?
peab ütlema, et just teabe edastamises rahvale on meie praeguse valitsuse PR inimesed täiesti allapoole arvestust. Mai tea, kas neid pole üldse palgatud v siis ei kontrolli keegi kas nad teevad oma tööd v ei. Igalr refipropa artiklile peaks viivitamatult tulema valitsuse PR inimestelt vastulause ja faktidega ära näidatama, et sarnane v veelgi pushitum olukord on olnud juba reformarite ajast. Kes alustas pidevat ja 2020nda aastani kestma pidanud kütuseaktsiiside rallit -- refid. kes alustas alkoaktsiiside rallit -- refid. Kui palju mis aastal, täpselt peaks olema ära näidatud. Samuti see, kui suur on rahaliselt aktsiis õllel, kütusel ja kui suur on rahaliselt juurdehindlus.
Täpselt õige. Aga oled sa mõtelnud, et nende artiklite taga võib väga vabalt olla rehvide karvane käsi? Kuna peale selle 2012 kütusehinnaralli oli juba märke, et rahvas läheb tigedaks kätte siis ehk oli see praegune võimuvangerdus üldse üks alatu mäng, kuna valimisteni suht lühike aeg, leiti, et KE lasta asja juurde, seal siis teeks end rahvasilmis (lühinägelik rahvas ju!) täis nende maksudega ja tulevad valimised, kõik ronivad vanu "häid" aegu tagasi tahtma, siis aga tuleb lõplik diktatuur kuna KE on tänu sellele jamale kaotanud oma jõu ja kõik teised parteid on ju end piisavalt tõestanud - IRL, SDE jne - nad on kõik sisuliselt rehvide mentaliteedi kandjad. Peale uusi valimisi aga nagu ka käimasolevad repressioonid näitavad, järgmisi enam vaja ei ole, õigemini, küsitav kas neid üldse korraldama peaks kuna mõttetu raha kulutamine ja e-süsteemid on ju nagunii teada, kelle poole vildakil, seega kehtiks põhimõtteliselt diktatuur - president tahab samuti oma ametiaega pikendada, ilmselt siis ka kargab nõudma sama palka mida EUs praegu talle veel makstakse ja hakkabki saam presidendipalka 20k kuus. Kõik see valituse moodustamise osa on väga selline, et ma ei imestaks, et see kõik oli selleks, et oma maksutõusud ajada KE kaela ja edasi on orava ülemvõim, tuuakse murisid, usa väed jne - meist enam vastuhakkajat ei ole ja orjandus on täielik, rikkamad rikastuvad, vaesed näksivad muru.
lätlastest ees, et me pole suutnud ühtegi meeleavaldust korraldada, mis viiks valitsuse vahetuseni. Kõik lappavad kui palju keegi võitis või kaotas, aga koos kokku tulla ja valitsuse rahaorgiad lõpetada, no kus sa tohid!
Ei kāi iga pāev tankima, aga 2. jaanuaril , kui Tallinnast Liepajasse sōitsin pidin kogema, et Lātis oli kūtus kallim. Lōpuks leidsin odava koha, kus sain 1,277 - ga.
vaid pelju me oma palga eest seda suudame osta, võrreldes teiste riikidega ja eriti põhjamaadega. Kirjutatakse nagu lollidele, et Hongkongis 1.68, aga seal palgad ka kolm korda suuremad.
Benzīna cena 95.markas benzīna cena šodien, 12. janvārī € 1.20 Dīzeļdegvielas cenaDīzeļdegvielas cena šodien, 12. janvārī € 1.11 Auto gāzes cena Auto gāzes cena šodien, 12. janvārī € 0.56
inimesed oleks nagu alles ratta valitsemise ajal Eestisse elama kolinud. Nii "siiralt imestavad" meeletute juurdehindluste üle. Nagu iial varem poleks sellist asja nähtud. Nagu ei teataks, et ahnemat kaupmeeest ja ka alatumat kui eestis, annab otsida.
Aga rehvide rahad kokku kuivanud, enam ei saa niipalju muusikat tellida, varem lihtsalt ahastajad lämmatati äkki ära, ei lastud nende häälel eriti kaugele kostuda - kommid likvideeriti juba modereerimisele suunamise käigus? Huvitav jah, et bensuliiter oli pea 1,5euri, siis seda kisa nagu ei olnud iga päev, nutsid ja ostsid, kedagi ei huvitanud. Palgad olid samas tolajal palju madalamad kui praegu, KE on palku kõvasti järgi aidanud! 2014 kui bensuliiter oli 1,45 euri siis oli ka keskmine palk 200 euri madalam kui praegu seega on praegu sissetuleku ja kütuse hinna suhe ikkagi palju parem.
Esiteks ei maksa jah bensiin enam 1,24. Praegu oleme nagu 1,29-1,33 tasemel. See on juba lausvale. Teiseks kuidas saab olla diisel Soomes odavam ja veel 10 senti??? Eestis ju sellel aktsiisi ei tõstetud. Hakka või uskuma kütusefirmade esindajaid, et nad suht nullkasumiga meie rahvast teenindavad...kahjumi katmiseks peab kabanosse müüma :) Aktsiis bensiinile tõusis umbes 6 senti. Bensiini hind aga 20+ senti...Need enne kokku ostetud 3 kuu varu saavad nüüd tanklad päris hea kasumiga maha müüa.
No ja siis? Horvaatias on toit jms samas hinnaklassis, mõni asi kallimgi (alles augustis-septembris olin 2 nädalat seal). Kohalike palk on aga samal tasemel, kui meil. Miks vinguda?
Üldjuhul mõjutab hindu antud riigi elatustase ehk rahva ostujõud. Eesti puhul aga oluliselt kaupmeeste ahnus ja jultumus kõik rahva käest ära võtta. Ärimeestel on kogu aeg nina rahva taskus - ega sinna juhuslikult midagi alles jäänud pole? Kõik tuleb ära võtta! Sellepärast Eestis sääste ei tekigi, kuna säästu korral saab ärimees sellest teada ja lajatab kohe uute kõrgemate hindadega.
saame ja peamegi ennast võrdlema samaväärsetega . Kui Hongkongis maksab liiter bensiini 1,68 €, siis meie ei tohiks selle kontrollarvu alt läbi lipsata. Olgu ka meil sama. Uuenev keskerakond on võtnud õige kursi. Kuna rahvas on Eesti riigis kõige rikkam , siis miks ka mitte , võtta sellelt kellel on.
Vahest võrdleksime elatustaseme hindadega kütuse hindu! Kui kõrgel oleksime siis, võrreldes Põhjamaadega? Eriti lähinaabrite, soomlastega? Mis sa arvad, kui palju keegi suudab võrdsete ametite puhul kaugemale sõita? Proovi, Vidrik, huvi pärast, selline artikkel valmis treida!
aga ebavõrdsust just aktsiiside näol loob Eestis just Keskerakond, kes üritab rahvalt viimasegi välja pigistada, et oma eksistentsi riigi juhtimisel õigustada ja rikka riigi muljet jätta.
Eestis saaks keskmise palga eest osta 957 liitrit bensiini, siis Soomes oleks vastav arv 2482 liitrit, Norras 2774 liitrit, Rootsis 2927 liitrit, Saksamaal aga koguni 3145 liitrit.
aga meil ka maa väiksem ja seega otsad väiksemad. Mõtle ise kui ikka põrutad põhja soomest Rovaniemist Helsinkisse või Võõpsust Tallinna . Vahe ju lausa 5x.
KOMMENTAARID (93)