Minu arust tehti ümarate tuledega Moskvitše Iževskis (Iž 408, iž-412, Iž-2715). Moskva tehase omad olid kandiliste tuledega. Ise sõitsin mitmeid aastaid juhina M-426-l, millel olid kandilised esituled ja ühes tükis tagaluuk.
Pirukaauto ei ole universaal, aga siiski meenus Moskvich 400 baasil valmistatud puidust kongiga auto. Mäletan, nagu kapott ja esiuksed oleksid olnud metallist, kõik ustest taga pool lakitud puidust.
Loe ja püüa aru saada: ... 1957. aastal alustas Rootsi autotootja Volvo elegantse Duett-universaali tootmist. Vaid paar aastat hiljem, 1957. aastal, alustas Moskva väikeautode tehas universaalkerega Moskvitš 423 tootmist. Tundub, et paar aastat läks mööda, aga aastaarv ei muutunud.
KOMMENTAARID (11)