Tehnika

PÕNEV AUTOAJALUGU: 60 aastat universaalkerega autosid Venemaal. I osa (11)

LISA KOMMENTAAR

azx9. jaanuar 2018, 06:29
Teeline8. jaanuar 2018, 21:39
Minu arust tehti ümarate tuledega Moskvitše Iževskis (Iž 408, iž-412, Iž-2715). Moskva tehase omad olid kandiliste tuledega. Ise sõitsin mitmeid aastaid juhina M-426-l, millel olid kandilised esituled ja ühes tükis tagaluuk.
Olete ise mingi kakajunni väljamõelnud või? Pirukakuut oli see8. jaanuar 2018, 20:20
Polegi midagi kirjutada.
Pirukaauto8. jaanuar 2018, 19:19
Pirukaauto ei ole universaal, aga siiski meenus Moskvich 400 baasil valmistatud puidust kongiga auto.
Mäletan, nagu kapott ja esiuksed oleksid olnud metallist, kõik ustest taga pool lakitud puidust.
GAZ 228. jaanuar 2018, 18:24
...tehti ka kiirabiautona. Lapsena sain sõidu maahaiglast linnahaiglasse.
Norija8. jaanuar 2018, 14:20
Loe ja püüa aru saada: ... 1957. aastal alustas Rootsi autotootja Volvo elegantse Duett-universaali tootmist. Vaid paar aastat hiljem, 1957. aastal, alustas Moskva väikeautode tehas universaalkerega Moskvitš 423 tootmist.
Tundub, et paar aastat läks mööda, aga aastaarv ei muutunud.
Sa 8. jaanuar 2018, 22:31
pole kuulnud nõukaaegset üleskutset: 5 aastat 3aastaga? Siin ju sama teema...
Valga autubaasi tagant 8. jaanuar 2018, 11:48
Väga polulaarne oli Izhewsky linnas toodetud IZH 2715, rahvakeeli kakajunn. Kuiva ilma ouhul isegi sõitis, vahel.
Sa ise oled see junn!9. jaanuar 2018, 00:38
Kabluk- ehk eesti keeles saapa- kingakonts oli selle nimi.
Van Ames9. jaanuar 2018, 13:07
Meil idas kutsuti neid pirukaks ehk piroožnikuks