Tehnika

PÕNEV AUTOAJALUGU: 60 aastat universaalkerega autosid Venemaal. I osa (11)

LISA KOMMENTAAR

azx 9. jaanuar 2018 06:29
Teeline 8. jaanuar 2018 21:39
Minu arust tehti ümarate tuledega Moskvitše Iževskis (Iž 408, iž-412, Iž-2715). Moskva tehase omad olid kandiliste tuledega. Ise sõitsin mitmeid aastaid juhina M-426-l, millel olid kandilised esituled ja ühes tükis tagaluuk.
Olete ise mingi kakajunni väljamõelnud või? Pirukakuut oli see 8. jaanuar 2018 20:20
Polegi midagi kirjutada.
Pirukaauto 8. jaanuar 2018 19:19
Pirukaauto ei ole universaal, aga siiski meenus Moskvich 400 baasil valmistatud puidust kongiga auto.
Mäletan, nagu kapott ja esiuksed oleksid olnud metallist, kõik ustest taga pool lakitud puidust.
GAZ 22 8. jaanuar 2018 18:24
...tehti ka kiirabiautona. Lapsena sain sõidu maahaiglast linnahaiglasse.
Norija 8. jaanuar 2018 14:20
Loe ja püüa aru saada: ... 1957. aastal alustas Rootsi autotootja Volvo elegantse Duett-universaali tootmist. Vaid paar aastat hiljem, 1957. aastal, alustas Moskva väikeautode tehas universaalkerega Moskvitš 423 tootmist.
Tundub, et paar aastat läks mööda, aga aastaarv ei muutunud.
Sa 8. jaanuar 2018 22:31
pole kuulnud nõukaaegset üleskutset: 5 aastat 3aastaga? Siin ju sama teema...
Valga autubaasi tagant 8. jaanuar 2018 11:48
Väga polulaarne oli Izhewsky linnas toodetud IZH 2715, rahvakeeli kakajunn. Kuiva ilma ouhul isegi sõitis, vahel.
Sa ise oled see junn! 9. jaanuar 2018 00:38
Kabluk- ehk eesti keeles saapa- kingakonts oli selle nimi.
Van Ames 9. jaanuar 2018 13:07
Meil idas kutsuti neid pirukaks ehk piroožnikuks