Foto: Pixabay
Toimetas Vidrik Võsoberg 20. detsember 2017 13:01
Juunis teatas Google, et nende veebilehitseja Chrome lõpetab kõigi reklaamide näitamise lehekülgedel, mis sisaldavad „nõuetele mittevastavaid“ reklaame ning kehtima hakkab see „2018. aasta alguse poole“. Nüüd on Google pannud paika ka täpse termini: Chrome’i sisseehitatud reklaamiblokeerija hakkab tööle 15. veebruaril.

Venturebeati teatel pole kuupäev huvitaval kombel seotud ühegi kindla Chrome’i versiooniga. Chrome 64 peaks ilmuma 23. jaanuaril ja 65 märtsikuu kuuendal päeval. See tähendab ilmselt, et Google paneb blokeerija tööle distantsilt ja järk-järgult.

Veebihiid ühines tänavu ühendusega Paremate Reklaamide Liit“ (Coalition for Better Ads). Ühendus on pannud paika kindlad standardid, kuidas reklaamitööstus tarbijaile näidatavaid pähemäärimisi parandama peaks. Keelatud on terve lehekülje suurused, ootamatult heli mängivad ja vilkuvad reklaamid.