Foto: Tootja
Tehnika
20. oktoober 2017, 09:11

Porsche 718 GTS – ära ole kindel, et suudad sellele vastu panna ...

Porsche on otsustanud autofännide närvid pillikeelena pingule vedada, lisades 718 mudelirivisse kaks veel võimsamat ja vingemalt varustatud GTS-mudelit. Saksa noobelautode tootja näib naasvat oma lätetele: kui ostad Porsche sportauto, on see pikaajaline investeering tulevikku, sest ühel päeval saab sinu neljarattalisest klassik.

Uued Porsche 718 GTS-mudelid on loodud mõeldes sportlikkusele ja disainile. Keskmootoriga kergete sportautode valik laieneb kahekohalise 718 Boxster GTS-i ja 718 Cayman GTS-iga.

Autode võimsust on tänu arendatud sisselaskele ja 2,5-liitrise neljasilindrilise boksermootori optimeeritud turboülelaadurile kasvatatud 269 kW-ni (365 HJ).

Nende täiustustega pakub mootor 11 kW (15 HJ) rohkem võimsust kui 718 S mudel ja kuni 26 kW (35 HJ) rohkem võimsust kui GTS-mudeli vabalthingavate mootoritega eelkäijad.

Uued keskmootoriga sportautod on saadaval kuuekäigulise käsikasti või valikulise Porsche Doppelkupplung (PDK) kastiga.

GTS-mudelid on standardina varustatud mitmete võimalustega, näiteks Sport Chrono pakett, kurvistabiilsuse kontrollsüsteem Porsche Torque Vectoring (PTV) koos mehaanilise tagumise diferentsiaaliluku ja Porsche aktiivse amortisaatorisüsteemiga (PASM), mis madaldab keret kümne millimeetri võrra.

Millist kiirendust ja paindlikkust võimaldab pööretemoment, kui võimas on auto kiirendus ja milline tippkiirus, mille poolest eristub masina disain ja milline on kahe reisija sõiduruum, loe edasi Acceleristast.