Porsche 718 GTS – ära ole kindel, et suudad sellele vastu panna ...
Uued Porsche 718 GTS-mudelid on loodud mõeldes sportlikkusele ja disainile. Keskmootoriga kergete sportautode valik laieneb kahekohalise 718 Boxster GTS-i ja 718 Cayman GTS-iga.
Autode võimsust on tänu arendatud sisselaskele ja 2,5-liitrise neljasilindrilise boksermootori optimeeritud turboülelaadurile kasvatatud 269 kW-ni (365 HJ).
Nende täiustustega pakub mootor 11 kW (15 HJ) rohkem võimsust kui 718 S mudel ja kuni 26 kW (35 HJ) rohkem võimsust kui GTS-mudeli vabalthingavate mootoritega eelkäijad.
Uued keskmootoriga sportautod on saadaval kuuekäigulise käsikasti või valikulise Porsche Doppelkupplung (PDK) kastiga.
GTS-mudelid on standardina varustatud mitmete võimalustega, näiteks Sport Chrono pakett, kurvistabiilsuse kontrollsüsteem Porsche Torque Vectoring (PTV) koos mehaanilise tagumise diferentsiaaliluku ja Porsche aktiivse amortisaatorisüsteemiga (PASM), mis madaldab keret kümne millimeetri võrra.
Millist kiirendust ja paindlikkust võimaldab pööretemoment, kui võimas on auto kiirendus ja milline tippkiirus, mille poolest eristub masina disain ja milline on kahe reisija sõiduruum, loe edasi Acceleristast.
Kommentaarid (0)