Pane või jalad kaela taha: lennukite istmevahed jäävad üha kitsamaks.Foto: Vida Press
Piret Parik 5. märts 2016 06:00
Kui 1970ndatel oli keskmine istmevahe ehk kaugus seljatoest seljatoeni 89 cm, siis nüüdseks on see vähenenud kümne sentimeetri võrra. Inimesed ei pruugi aga tähelegi panna, et mida aeg edasi, seda tihedamalt istmed lennukisse topitakse ning vähemaks jalaruumi jääb.

Kui 1970ndatel oli keskmine istmevahe ehk kaugus seljatoest seljatoeni 89 cm, siis nüüdseks on see vähenenud kümne sentimeetri võrra. Inimesed ei pruugi aga tähelegi panna, et mida aeg edasi, seda tihedamalt istmed lennukisse topitakse ning vähemaks jalaruumi jääb.

Paljud inimesed valivad lennupileti eelkõige hinna järgi ehk mida soodsam, seda parem. Pööramata samas tähelepanu istme suurusele ja mugavusele.

Loodetud mõnusa lennusõidu asemel võib nii mõnigi pikakoivaline sõna otseses mõttes terve tee piinelda, sest jalaruumi napib. Vaatamata sellele kaaluvad mitmed lennufirmad võimalusi, kuidas lennukitesse veelgi rohkem istmeid mahutada.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad