ei tea milline rott valiks lennureisi, kus peab põlved vastu tisse lendama? Reisi jõudis osta aga normaalse inimese kombel istumise võimaluse eest lennukis enam mitte?
Ei lenda lennukiga ja ei sõida bussiga. Miks? Üks peamisi põhjuseid on tõesti jalaruum. Mul ei ole võimalik oma jalapikkuse juures ennast istmele normaalselt ära mahutada nii, et saaksin ennast mugavalt tunda isegi siis, kui minu istme seljatugi on alla lastud ja eesistuja oma on täiesti püsti. Siis, kui eesistuja seljatugi on alla lastud ja minu oma on püsti ei ole lootustki sinna vahesse mahtuda. Ei ole kohanud ühegi reisipakkumise juures teavet istmevahede suuruse kohta ei lennu ega bussireiside juures. Möödunud suvel pidin ühe korra täistunni ekspressiga Tartust Tallinna sõitma. See oli piinamine. Ma ei ole masohist - seega leidsin võimaluse tagasitee ette võtta sõiduauto kõrvalistmel reisijana. Miks meil liigub maanteedel nii palju sõiduautosi? Põhjus lihtne - ühistransport ei vasta ootustele. Ka lennuk on ühistransport ning ka selle teenuse juures peab olema kehtestatud norm, mis võimaldab ka reisijatel reis ilma tervisekahjustusteta üle elada.
Mida suuremaks kasvavad inimesed, seda väiksemaks tehakse lennukites istmevahed - raha on ju esmane! Muide, nii mõneski korraliku firma lennukis on äriklassis ikka veel lahe reisida.
See hullus tuleks peatada. Pikemal inimesel on võimalik reisida veel vaid business classis. Mõgisev Kallas oleks võinud oma ametiajal ju selles suunas midagi teha, kuid olulisem on kurgi ja banaani pikkusele nõuete kehtestamine.
Kus sa Eestis neid jaapanlasi nii palju näed, et ov tellimusel sisustatud bussid on nii kitsaste istmetega, et murra või vaagnaluu puru seal kõrgete äärtega istmel istudes, jalad pane kuhu tahad, veel parem ära võta üldse bussi kaasa. Üleskutse sõita ühistranspordiga kõlab sellises ov-s täieliku mõnitamisena, aga linnuke on ametnikel jälle kirjas, et "parendati" ühistransporti! Meie pakume teile teenust, mida kasutades te alles tunnete, kes on siin peremees!
KOMMENTAARID (6)