Isegi tihti mõtisklen rongis,kuidas ja mida teha,kui kohe kohe toimub avarii. Ise ma ei ole elu sees isegi pealtnägijaks sattunud,isegi mitte kergemates avariides :)
No meie kolmevaguniliste puhul ei aita midagi, sest kui neid haagitakse ka kokku, siis Scharfenbergi sidur on nii jäik, et üks kummuli läinud vagun keerab ka teised uppi. Ja kui veel kuskil Raasiku kandis trehvad ülesõidul kokku pimeda kallurijuhiga, kes on oma valgekepi parajasti koju unustanud, või Rakke kandis satub ette paneeliveok, mille juht ,oma hajameelsuses, unustas end kaineks magada, siis tänapäeva madalapõhjalisi plastmasronge arvesse võttes on üldse turvalisem koju jääda, aga kodus võib jälle lennuk kaela sadada. Üldiselt suurim risk algas juba siis kui siia maailma sündisime. :D
ma andsin ammu ju vihjeid et keskel vagunis on turvalisem. sest olin kah vagunisaatja nõuka ajal moskva- vladivostok. oli rongiga kokku põrge kauba rongiga olin tööl keskmises vagunis ja jäin ellu. ega nõuka ajal palju ei räägitud et midagi on juhtunut.
Kuidas võtta, samas kui juhtub rööbas või pöörang katki olema, siis esimesed kolm vagunid saavad sellest hooga üle ja jäävad vähemalt rataste peale, kõik tagumised lendavad aga uppi.
KOMMENTAARID (7)