Tehnika

Hakake maksma või kasutage vähem! Elisa vähendas nutitelefonidele lubatud andmeside mahte kuni 50 korda! (191)

LISA KOMMENTAAR

Mask23. november 2015, 17:00
Eesti tehnoloogia ajalooline kild: ,,Raiski väitel on Elisal plaanis juurde tuua võimalus osta lisamahtu, aga seda juhul, kui neil leidub kliente, kes seda teenust kasutada sooviksid."
IT innovatsiooni poolest oleme välismaal tuntud ja kodumaal siis selline tagurlik arvamus firmajuhilt...
Enamus teiste operaatorite interneti kasutajatest kasutavad seda teenust ja tema siis leiab, et seda liigset luksust Elisa kliendid ei vaja..
"klient ei pea ennast kurssi viima keeruliste terminitega, vaid saab valida just enda tegevustest lähtuva sobivaima lahenduse". -> Et siis las lollid maksavad, sest kõige sobivamat lahendust enam mobiiloperaatorite turul pole. Pole kliente harida ka vaja, muidu saavad veel targaks. :D Niipalju siis sõbralikust klienditeenindusest..
to Martink9122. november 2015, 18:50
Tegelikult ikka madalam sagedus levib kaugemale. Körgemal sagedusel väiksem leviala, kuid parem kiirus
Kalev7. detsember 2014, 20:27
Rumal küsimus .kellele kuulub internett ja kas sinna on võimalik siseneda ka ilma teenusepakkujata?
janis28. november 2014, 20:25
Ok on arusaadav et kõik kliendid ei saa saadagi piiramatut netti mastid lihtsalt ei võimalda noh 50 giga võiks siiski Norm piir olla tõsisemale nutti kasutajale
janis28. november 2014, 19:53
Sellisel juhul teen
elisaga lõpp arve ongi kõik HEAD AEGA lihtne, koju starmani püsikas ja kõik nutitelefoni viskan lihtsalt minema ja kõik see on juba laus lollus piiramatu hind 39 kõne veel juurde ei tasu enam mis kasu sell juhul võimsast nuttikast on telefonidel aktiveerub internet ka iseseisvalt pärast maksad vigaseks
25. november 2014, 23:33
Egas siis midagi, tuleb kirjatuvisid kasvatama hakata. Tuleb kindlasti odavam ja maht ei ole ka piiratud. võid teele saata 1 või 100 tuvi. Täpselt niipalju kui vaja.
Ma ei saanudki, aru,24. november 2014, 14:56
Mis kuupäevadest alates on uus klient?
fewf2324. november 2014, 12:54
selle nimi on ahnus, ehk mida rohkem raha hakkab tootma asi seda ahnemaks lähevad inimesed .. jube lihtsalt kuidas mingi paberitykk inimesed peast segi viib.. a noh..
XD24. november 2014, 07:22
Sellisel juhul pole nutitelefoni enam vaja. Tuleb tavalise klahvidega telefoni kasuks otsustada.
Ettevõtja24. november 2014, 00:52
Kogu Eesti katmine tasuta internetiga oleks maksma läinud 50-60 miljonit eurot.
Ameeriklastele ei müüdud lihtsalt EE Kõu projekti ja sagedusi.
Hetkel läheks kogu Eesti katmine wifiga maksma ca 80 -100 milli EURi . Selle võrgu hooldus maksaks aastas ca 5 -6 milli. Lisaks arendus ca 10 milli. Ära teha seda Eestis ei saa, sest poliitkud ei luba. Isegi Savisaar ei luba. Natuke oleks võibolla probleeme turvalisusega kui odavalt teha, aga lihtsalt juurde müüa tasulisi VPN pakette ulmeturvaliseks tegevuseks ja oleks kulud ka kaetud.
teine variant on see, et e-riik teeb selle ise ära ja reklaam maailmas oleks ikka korralik.
ajuvaba24. november 2014, 00:28
Täiesti ajuvaba ju see on põhimõtteliselt ajast tagasi minek...
Rain Komlev23. november 2014, 22:36
Teie targad kommentaarijad,lugege ikka teised kommentaarid ka läbi,enne kui plõksima hakkate! Nimelt Elisa As vastas siinsamas kommentaarides(otsige,lugege),et olemasolevale kliendile ei muutu midagi...jobusi saab vähemaks,kiirused ja mahud suurenevad,andke minna,vanad jahimaad ootavad ☺
Intspoiss26. november 2014, 15:58
noelisa23. november 2014, 18:57
See oli viimane tilk, lahkun ka elisast
jeelisa23. november 2014, 20:08
Olemasolevatel klientidel ju midagi ei muudeta :D sul vedanud, et hea pakett on kui vana pakett :D
Intspoiss26. november 2014, 15:59
Kui sa oled seal ennem olnud, siis vanadele klientidele see muutus ei toimi! Ainult nüüdselt uutele klientidele! :) Nii et ära jookse kuhugi :)
Mask23. november 2015, 17:03
Küll varsti tõmmatakse vanu kliente ka tillist.
tele 223. november 2014, 18:55
liitusin tele2 maksan 4 eur kuus sain 5 KB interneti ja kõned maksavad 0.01s ja SMS 0.01 eur tk
23. november 2014, 18:56
ja internet on kiirem kui elisas
mz24. november 2014, 16:11
pole paha, mul oli ka ligi 20 aastat tagasi 5 KB internet.
tyyp25. november 2014, 17:49
5KB hahahaa :D see saab ennem täis kui telefoni lahtigi teed. GigaBitides ikka jutt.
Kuulikas26. november 2014, 13:15
"5 KB interneti" Möh!?
Qwwwq23. november 2014, 18:03
ameerikas maksad sa $60 kuus, ning saad 2,5GB (at&t) internetti, smsid ja helistamine piiramatult tasuta. Tihe interneti kasutajana, on see täiesti normaalne minu jaoks, sest mitte kunagi pole mul probleeme olnud. Mu point on, et te tegelikult ei tea kui palju te seda internetti kasutate, te lihtsalt mõtlete et nii vähe, aga võibolla teil polegi rohkem vaja, sest te lihtsalt ei kasutagi rohkem:)
saarlane24. november 2014, 07:38
tuleks su ajumahtu mõõta.
mart27. november 2014, 15:39
sa võibolla tõesti ei kasuta, aga ma jagan oma telefoni neti ka arvutisse kui näiteks kodus olen. Tööl olles kuulan netiraadiot, kodus vaatan arvutiga youtubest videoid, vaatan filme ja seriaale jne. Milleks ma pean maksma kodus eraldi neti eest kui telefonis on ka juba täitsa tasemel nett olemas? Räägin hetkel soome elisa saunalahtist. Maksan 14,90 kuus ja saan 4G 50mb/s piiramatu andmesidega neti, ja hetkel vaatan kuu ajaga 60GB kasutatud andmesidet. Eesti kodus on mul tõepoolest kodus starmani nett eraldi, kuigi ei peaks sedagi vajalikuks kui eesti elisa samasugust lahendust pakuks nagu soomes. 19,90euri eest kuus saad juba 100mb/s kiirusega neti! Niiet, Eestis toimub taandareng, kuigi pidi jõhker IT maa olema :D
Silver23. november 2014, 16:54
Kohe homme hommikul lähen ja lõpetan Elisaga igasugused suhted. :)
hmm23. november 2014, 16:52
Nu jah..olles 11a Elisa klient siis peaksid nad mulle selle eest peale maksma et ei ole teiste operaatorite pakkumisi ja manipuleerimisi kuulanud vaid neile truuks jäänud. Grrrr!
23. november 2014, 16:39
Nu jah..olles 11a Elisa klient siis peaksid nad mulle selle eest peale maksma et ei ole teiste operaatorite pakkumisi ja manipuleerimisi kuulanud vaid neile truuks jäänud. Grrrr!
Maansoo23. november 2014, 14:00
Kui vanadele klientidele see ei kehti siis on ju kõik korras :)
kj23. november 2014, 13:38
Lugege korralikult!! Vanadele lepingutele see ei kehti. Need kes uued kliendid elisaga liituvad neil tuleb see jama
23. november 2014, 11:42
See kehtib UUTELE klientidele, praegustel jääb kõik samaks.
kaido23. november 2014, 11:09
kuidas saab nii lepingut muuta ikka erilised värdjad.peatselt tuleb välja et kõnekaart on odavam
toivo23. november 2014, 10:54
Tüüpiline eesti. Teliasonera pakkub paketti skandinaaviasse 25 euro eest kuus mille sees on piiramatu kõneaeg + 10G internetti terves skandinaavias. EMT (sisuliselt sama firma) pakkub eestis ainult 1GB andmesidemahtu skandinaavias ja maksustatud kõneaeg.
Eestis käib kõik tagurpidi. Maksad mersu eest, saad pedaalidega auto selle asemel.
Tarmo23. november 2014, 10:33
Mina küll tänan Elisat et just nüüd tuli oma uute paketideg välja. Mul oli Jõulude ajal plaanis just soetada oma esimene nutitelefon. jne. Aga nüüd panen oma vana 3210 edasi. Tänan.
Kommentaator22. november 2014, 23:49
Kurat ma just käisin võtsin endale kiirema paketi ja nüüd ainult 1GB saab kasutada, nalja teete või ? Ma raiskan päevas ligi 8 GB netti..aju hälvarid no .
jh23. november 2014, 00:12
Olemasolevaid lepinguid ei hakka keegi muutma. Jutt käib uutest lepingutest.
GusMar22. november 2014, 23:47
See Eee -Liisa pole kunagi jätnud usaldusväärset muljet
mx3522. november 2014, 23:13
Kui pakettide andmemahtu vähendatakse siis oleks ka õigus NÕUDA et näiteks neti.ee avamisel ma reklaame ei näe.. Ma tahan infot aga mitte reklaame ja ma pokle nõus maksma nende eest KUI NAD VÕTAVAD ära minule seatud limiiti.. Elisa pakkugu netti koos reklaami filtritega.. väiksem pakett seega ka vähem kohustuslikku reklaami.. ideaalis oleks see nii et kõige lahjem pakett oleks ka 99 % REKLAAMIVABA..
Starman22. november 2014, 22:05
Võtke siis sama Radiolinja nett Starmani kaudu, sel on igal paketil mahupiirang (veel) 50 GB.
OK22. november 2014, 21:08
Mina lõpetan lihtsalt rahulolematuse pärast elisaga lepingu, pidevad andmeside leviprobleemid(ei ole telefoni viga, telefon on kõrgemast hinnaklassist tippnutikas), nüüd veel see jama. Kahjuks Eestis eriti valikuid pole, kas Tele2 või EMT, aga tele2'te ei lähe ma iialgi, vaatasin kõigi paketid üle, tele kahel on andmeside mahtu kõigest 5GB! EMT'l oli pakett, maksab suts üle 16 euri, kiirus on kolm korda suurem, kui elisa 16 eurisel. 10 aastat klient olnud, enam ei taha.
lollar22. november 2014, 20:28
jah tuleb tähelepanelik olla
aga ned kirbusita logod
nutikas tegi ka arve
ok elame üle
Kuri K22. november 2014, 19:12
Elementaarne viisakus on püsiklientidele sellisest muudatusest teada anda ikka enne selle jõustumist, mitte suurte arvete kaudu.
Väga mugav on öelda, et klient vajab tahvel-/sülearvutit, kuid tõenäoliselt pole siiani 5,5€ kuus maksnud inimesele selle soetamine jõukohane.
Kui nii jätkub, siis olen sunnitud tosinkond aastase kliendina leidma sobivama teenusepakkuja, kes ei ahista vaesemaid kliente minimaalse andmeside mahuga või üüratute arvetega!
Oh really22. november 2014, 16:48
Mint keeras kraanid kinni 30 päevaks, mingi mahupiirangu ületamine. Ega siis muud üle ei jäänudki, kui telefonil hotspot sisse ja 350gb sain ära ennem, kui ise alla hakkas kukkuma. Gogo Elisa :D
haha22. november 2014, 15:28
Aktiivne nutitelefoni kasutaja ei kasuta ühes kuus mahtu rohkem kui 10-20GB, siit välja arvata igasugune hotspot ja muu taoline ajuvaba tegevus. Tahaks ise näha seda inimest, kes suudaks telefoniga kuu raames näiteks 50GB täis teha. Annaks medali sellisele :)
Tavai 22. november 2014, 16:00
Saame kokku ja ma teen sulle sellised 50GB täis kuu ajaga ja ise kannad kulud
m22. november 2014, 19:10
Ise oled ajuvaba! :)
Hotspot on väga kasulik/vajalik asi, mida mina nt kasutan koolis igapäevaselt, kuna igasse loenguruumi wifi ei ulatu ja väga mugav on telefoni abil läpakale netti jagada.
jusspauk22. november 2014, 15:14
Üks ajastu on Eestis lõppenud: mobiilioperaator Elisa uuendas viimase pakkujana läbivalt mobiiltelefonidele (nutitelefonidele) mõeldud internetipakette, mis tähendab, et uued kliendid saavad kasutada isegi 50 korda väiksemat andmesidemahtu kui varem pakutud.
Mis moodi te saate olla nii idiooodid??? Uutele klientidele on see mõeldud, mitte vanadele, tänapäevane mõistus annab soosida, 101 korda mõtle, siis mõtle veelkord, kas tasub seda siin rääkida, alles siis, kui oled otsusele jõudnud, postita oma postitus. Peace
asd22. november 2014, 14:44
Päris kindlasti kaotavad paljud kliendid.
Muidu näiteks SUPER kõnekaardil 8euri laadides saab lisatasuta 130 boonuskõnet Eesti kohalikele mobiilinumbritele ja lauatelefonidele; lisatasuta 500 SMS-i Eesti kohalikele mobiilinumbritele; lisatasuta 5 GB 3G/4G internetti ja seetõttu lahkusin ise Elisast, kõvasti mõtekam tuleb.
mrtn22. november 2014, 13:18
Pole vist väga nutikas enam
Printer22. november 2014, 12:15
Elisaga ainult halvad kogemused.
to Printer22. november 2014, 12:38
kõigi kolmega on halvad. kahjuks alternatiiv puudub. elisa on siiski neist kõige mõistlikum
tegelikult22. november 2014, 18:04
juba ammu ei ole elisa neist kõige mõistlikum. umbes kevadest saadik vähemalt ku iemt andmeside mahtusid pakettides suurendas. elisa levi ja kiiruslikult kehvem lte sagedus (enamik alast 800MHz), kehv teenindus, iseteeninduskeskkonas tehtavad toimingud konkurentidest kordades kallimad, nilbe turundus ja outlook (võtame kasvõi seda oksehunniku sarnast uut logogi). ei saa aru neist inimestest, kes sellist saasta kasutavad ja samas veel halavad! loobuge elisast või lõpetage halin!
Tont22. november 2014, 19:13
:D Infoks. Mida madalam sagedus seda kaugemale ja paremini levib. Seetõttu saabki Elisa väita, et 4G levi on hea ja levib paremini.
Nii ja naa, Tont22. november 2014, 22:10
Paremini levib (selles mõttes, et kaugemale ja läbi takistuste), aga kiiruseid ja mahte on vähem. Teised panevad suuremate segeduste tugijaamu tihedamalt (kompenseerimaks kõrgemate sageduste väiksemat leviulatust), Elisa tahab ilmselt odavalt läbi ajada ja paneb ainult 800. Kuna seal mahtu on vähem, peabki nüüd hakkama kliente piirama.
Martink9122. november 2014, 23:51
Sa paned nüüd vähe puuse. Kõrgemad sagedused levivad ikka kaugemale, kui madalad. Võta kasvõi lapse nutt, mis on kõrge, või naiste kiljumine. Seda on kaugemalt kuulda.
ivar24. november 2014, 14:33
miks siis laevade udusireen võimalikult madala sagedusega heli? enne ikka mõtle :)
Samavana25. november 2014, 08:47
Madalad helid levivad kaugemale kui kõrged - füüsika 101
Rauno22. november 2014, 12:07
Pange nüüd tähele !
Helistasin ja uurisin, mahud vähenevad UUTELE KLIENTIDELE.
Kui sul on vana pakett või sa ei kavatse paketti muuta, SIIS MAHUD JÄÄVAD SELLISEKS NAGU NAD ON. Elisa ise EI MUUDA olemasolevaid lepinguid.
Antud kirjatükis siin on kapitaalne viga ja Õhtuleht on avaldanud vigase jutu.
Tänan tähelepanu eest.
22. november 2014, 12:11
uh väga hea. loodan et tele kahes ka sama asi. sest mõtlesin juba et mis mõttes muudetud ja mulle pole ju midagi teada antud
R22. november 2014, 13:03
Pane nüüd tähele. Loe läbi paksult kirjutatud artikli sissejuhatus ja saad sealt sellele küsimusele vastuse. Seal ilusti kirjas "uued kliendid".
Ei usu22. november 2014, 15:09
Mõned päevad tagasi hangus mul MINT. Helistades ELISAsse sain vastuseks, et olen miskise limiidi ületanud ja 30 päeva jooksul muutub kiirus taas endiseks. Siis mitte alates 01.12. aga kuu aja pärast. Raha nad juurde ei võta, et saaks normaalselt edasi tegeleda. Mul hetkel käsil õppetöö, milles eksamiteks valmistumiseks põhiline ongi õppevideote vaatamine.
Mingi jama on meil siin EV-s kõigega ja süüdi on alati klient, kodanik jne.
RÖÖVLID 22. november 2014, 11:55
eino22. november 2014, 11:53
Ajame elisa eestist ära
22. november 2014, 11:44
Vaatan, et Elisa juhtidele on piss pähe löönud, paljud inimesed on EMT'st ja Tele2 neile üle tulnud, eks nad näevad, et kasutajate arv muudkui kasvab ja mõtlesid et kasutavad võimalust.
Siiski peab nentima, et see õnn on üürike, pole just raske tagasi teise operaatori juurde minna, niiet jah..
Muidugi nendel, kes pole endale mingit totakat 24 kuu paketti pähe lasknud määrida.
Mai...22. november 2014, 11:40
..saa aru-mida vinguda miski kõnepaketi piirangu ümber-kaduge õue-kui olete juba õues-tõstke pea oma helendavast tehismaailmast ning nautige tasuta 9g piiramatut looduspaketti..ja kena talveilma....
nimi22. november 2014, 11:51
jutt ei ole ju kõnepaketist.....mida sa vingud?
Jon22. november 2014, 12:39
mul on arveid vaja maksta, mul on vaja kontrolli oma kontosi,pool elu toimub netis. nii sinine taevas siin kohal on mõtetu, jutt. internet on osa elust juhul kui sa just munk ei ole
kasutaja22. november 2014, 13:06
Kui oskad oma elu planeerida, siis pole ühegi arve ega kontoga nii kiire, et ei saaks seda mõnest vaba-wifi kohast teha või suisa laua taga istudes.
Tegelikult on ikka nõme küll, kui inimene väljaspool virtuaalreaalsust enam elada ei oskagi. Mis siis saab, kui elekter käeulatusest kolmeks päevaks ära kaob ja oma digielu enam laadida pole võimalik? Sured maha?
ivar24. november 2014, 14:37
KikiMiki järeltulija pidi juba koolema, et nutikat laadida ei saanud. Muidu ei olekski Brüsselis elektri puudumist märganud :)
mai saa ka aru..22. november 2014, 11:36
mida te siin toksite-kaduge õue ilusat ilma nautima ja kui olete seal -siis tõstke silmad oma helesiniselt ekraanilt ja imetlege-PIIRAMATUT,TASUTA looduspaketti....
madis22. november 2014, 11:28
elisa on pask..paar aastat tagasi olid juba sellega omad kogemused, ja ei naase sinna enam kunagi!
:)24. november 2014, 22:11
...aga kes sind sinna kutsub ? irww
Karl L22. november 2014, 10:44
Ma olen seni novembrikuu jooksul telefoniga kasutanud 38.7Gb netti (vaatasin Settings -> Data Usage), põhiosa Youtube'st.
Iga kuuga on mu keskmine netikasutus 2-3 Gb võrra kasvanud. Seega, ma kardan, et ma pean oma pakette ja asju hakkama üle vaatama. (ma pole Elisa's, vaid Tele2's, kuid siiski)
patsaan22. november 2014, 12:23
38.7? oma pilku telefoniekraanilt üles ka tõstad vahel?
to karl L23. november 2014, 20:13
muuda perioodi ka, vb sa seda 3 kuu jooksul kasutanud :D
Rait22. november 2014, 10:38
Elisa käis peale mitmeid kordi, et tule meile, et teeme parema pakkumise...ei tahtnud kuidagi aru saada, et pole mõtet pakkuda. :D Praegu hea meel, et ei teinud seda. :)
Robi22. november 2014, 10:35
Nojah, vaja oli ikka teha oma telefonimüüki, suvaliselt helistada ja aina suruda oma "eriti head pakkumist". Vaadates mis eriti just odavamate pakettidega tehti, siis on see paras fopaa. Tele2 või pigem siiski EMT-l on nüüd võimalus pakkuda midagi paremat (tele2 pakette vist enam peale 2010 aastat pole keegi uuendanud). Igaljuhul nõrk, Elisa, minu silmis maine langes kõvasti. Klient olnud pikka aega, 1999 aastast ja praegu tundub, et kui EMT teeks hea pakkumise, siis läheks üle küll, kuna senine suht viisakas 4g-ga ja normaalse kiiruse ja mahuga pakett nüüd kehvem. Või oligi meelega, et hinda justkui ei tõsta aga et kasutada samas mahus, võta kõvasti kallim pakett?!
jummel küll22. november 2014, 10:34
Mis mul sellest 4G-st, kui selle 300 Mb-tga ei saa delfitki lahti, sunniviisiliselt avanevad reklaamid raiskavad ka olulise osa andmemahust ära. Lihtinimesena hakkan vana Nokiat kasutama ja netis olen Starmani või Elioni kasutades kodus. Vähemalt ei pea enam akut iga päev laadima. Istuge sisse omale see 4G.
(Y)22. november 2014, 17:13
aga miks sa üldse muudmoodi mingil ajal tegema hakkasid? Miks?! See, mida sa nüüd uuesti hakkad tegema, on ju normaalne. Ja ainuõige. Internet kaabliga, turvakindel/kestev nuppudega mobla ja väljas/tänaval märkad ka nüüd oma ümbrust...
habib22. november 2014, 09:02
see on täiesti jabur. liigun palju ringi ja kasutan mobiili kaudu sülearvutis netti. mismoodi nüüd peaks siis toimima? lisaks kuulan palju autokõlarite kaudu netiraadiot, mis tuleb telefonist. sinna läheb juba paar giga kuus ära.
kasutaja22. november 2014, 13:08
Tegelikult on veel raadiolained olemas ka. Täitsa päriselt. Ja täitsa tasuta.
Proovi raadionuppe kruttida.
...25. november 2014, 11:01
nt spinfm kolis ära ainult neti, säh sulle raadiolained
märt22. november 2014, 08:55
levi annab nagunii soovida igalpool, nüüd siis selline piirang ka...
purga ewert22. november 2014, 08:34
Vana hea Radiolinja on tagasi!
Huvitav,22. november 2014, 08:02
kas ma olen siin üksi selline vanamehetoi, kes räägib vana "Nokia- 5440-ga", või mis ta oli? Igatahes 8 aastat vana, sama aku ja kestab nii 4-5 päeva. Ei mingit muret. Vist vanast harjumusest oskan aega planeerida. Närvid ka korras, et ei pea nutikaga silmad aparaadis, vastu seina jooksma. Thanks!
ei 22. november 2014, 17:08
ei ole üksi, siinpool samasugune vanatoi, räägib talvel Nokia 1100-ga (vist 10 või rohkem aastat vana, ei mäleta) ja suvel siis "soojamaa" telefoniga Motorola F1, mis aastast 2006. Inglise keeles öeldakse "nutikatele", 24/7 selle nutika ekraanis kinni inimestele get a life! Märka enda ümber ka inimesi, reaalset maailma...
ivar24. november 2014, 14:41
E52 siin ja ka rahul. Aga kõige parem oli 5410(?), see kummikorpusega
ss22. november 2014, 07:47
Moblafirmad on üldse ülbeks läinud. Vaadake või EMT-d. Järjest pannakse esindusi kinni. Mustikakeskusest kadus juba ammu. Nüüd Solaris,Magistrali jne. Sulas maksta ei saa. Peab uurima,mis hinnad on lätlastel või soomlastel,äkki nende võrkudesse üle minema. Tuleb vist midagi fooliummütsi sarnast korraldada,küll siis tõmbab mõistuse koju tagasi. Nad tahavad mitte midagi tehes veel suuremaid summasid inimestelt röövida. Vaadake,millised on nende aasta kasumid. Aga võib olla ongi parem,inimesed hakkavad jälle rohkem otse suhtlema nagu varem ja telefonide ja neti kasutamine jääb kõrvale. Tegelikult on see ju täitsa haige kui mõelda,et inimesed istuvad näiteks facebookis. Üks kunstlik värdnähtus äkki kaob üldse.
No tõesti ülbed22. november 2014, 23:23
..kuidas nad ikkagi julgevad esindusi niimoodi jõhkralt kinni panna..
jaa23. november 2014, 04:17
Pangad samamoodi ei arvelda enam sularahaga, Tallinnas mingi paar kontorit enam arveldab, kõik on kõva teenindajad.
to: Jaan 22:2822. november 2014, 07:08
täpselt sama jutt- olen soome sonera klient ja maksan sama hinda . Vastu saan alati toimiva 4 g , piiramatu netimahu ja 600 min tasuta kõneaega jnejne.
Üha enam süveneb uskumine , et praegune elisa eesti soomlasest tegevjuht on soomest eestisse pagendatud peessekukkunud ´´ ärigeenius``.
Võrdlus22. november 2014, 05:47
Tele2: Nuti 9.49 - kiirus max 4G, sisaldab interneti 5GB, 1200 min, 1000 sms.
Elisa: Nutipakett 11 - kiirus kuni 3,5Mbit/s, sisaldab internetti 1GB, 1000 min, 1000 sms.
Tont22. november 2014, 19:19
Kõik on ju ilus ja hea :D Aga Tele 2-hel on ainult 3-4 jas linnas 4G olemas. Lähed linnast välja ja kõik. Aga reklaamivad hästi. Elisal on korralik 4G võrk üles ehitatud ja just palju madalsagedus antenne linnast väljas.
õige ka22. november 2014, 05:29
Pole vaja koguaeg ninapidi telefonis istuda
hmm22. november 2014, 03:44
küsin pigem seda, et miks ma sellist asja loen lehest ja mitte mingisugust teavitust mulle pole tulnud ?
kasutan nii edasi nagu vaja ja kui küsivad rohkem, lähme tarbija kaitsesse, lihtne .
Tont22. november 2014, 19:24
Sulle ei ole teavitust kuna sul ei muutu midagi. Uued paketid on ümber tehtud. Ju siis inimesed ei kasutanud neid teenuseid paketi loogika järgi. Odavad olid ainult lehtede lugemiseks ja meilideks. Seda kasutati, aga ka filmide ja muu jama kasutuseks. Klient unustas ära, et võttis odavaima ja läks esidusess ja meediasse pahandama, et näe aeglane. Ja nüüd Elisa arvatavasti reageerib sellele. Et kui on odav pakett, siis on see ka vastava tegevuse jaoks ja muuks ei kõlba. Usun, et vanu pakette hakati ka julmalt ära kasutama. Ala odavalt kodunett jne. Nuti 5+ ruuterisse jne.
Janar22. november 2014, 03:12
Oh saa, inimesed tulge võtke Soomest liitumine, saate poole odavama paketi ees sama ;D
HAHAHAH22. november 2014, 02:20
Miks nad muidu nii usinalt, poolmuidu neid nutiseadmeid jagasid. Nüüd siis oledki dilemma ees, sest neti kraanid keeratakse ikka vägagi koomale. Viisakas müügitrikk ja kasumi teenimise nipp.
axel22. november 2014, 01:24
Tänan õnne, et sellest Elisa hullusest tulema sain!?,!
Erki22. november 2014, 00:31
Kujuneb välja sama süsteem,nagu Austraalias. Kaks aastat olen siinset mobiilsidetkasutanud ja selline süsteem on kehv, väga kehv.Elisa hakkab rahakotti täitma,lihtsalt.
Urmas21. november 2014, 23:45
Ma ei väsi kordamast,et Elisa oli saast operaator,väga puudulik kõnekvaliteet,samuti ebameeldiv suhtumine klientidesse...ja bagu ise siiani näete..... J Ä T K U B kõik !
mihkel21. november 2014, 23:44
kõva lyke enne jõule... yks kannatab teine plaksutab :)
Liisu21. november 2014, 23:21
Kahju lausa nendest eestis elavatest lurjustest. Ainult tahvad ahmida. Ahnus on nii suur, et ei saa pidama enam.
Harri21. november 2014, 23:09
Nägemist Elisa! Klient olen olnud juba radiolinja ajast, selle trikiga ma aga nõus pole. Üldiselt ennustan Elisale lähiajal ränka klientide väljavoolu. Kurb, aga huvitav, miks nende arvates nad viimastel aastatel suurima klientuuriga teenusepakkuja olnud on, mina usun, et suur rolli mängis nende piiramatu internet.
hotspott21. november 2014, 22:43
Ühes asjas tasub alati täpne olla, eriti Elisaga. Kui rääkida 4G kvaliteedist siis parema kvaliteedi tagab ikkagi ainult LTE, mitte 3,5G kraam (HSPA+ ja DC-HSPA+) kuid mida Elisa samuti 4G nime all usinasti müüb. Nii, et ärge laske ennast pügada. Ülejäänud kaks ISP-d naeravad seda Elisa müügitrikki juba pikemat aega.
21. november 2014, 22:30
Kolisin just hollandisse ja maksan 5gb 4g (50mbit/s), 300 kõneminuti ja piiramatute sõnumite eest 28 euri kuus.. Elisa saatisn just pikalt kui sain oma teise telefoni (mida eriti ei kasutagi) viimase 2 kuu arved summas 100 euri - Järsku tunduvad hollandi hinnad kuidagi väga mõistlikud.
Jaan21. november 2014, 22:28
Olnud paarikümne aasta jooksul kõikide kodumaiste operaatorite klient ja parima pakkumise lõppkokkuvõttes saanud soome Soneralt. 30 euri eest kõik piiramatu, kaasa arvatud nett. Seda nii Baltikumis, kui Skandinaavias. Millal ükskord meie operaatorid sinna jõuavad?
Kats21. november 2014, 21:52
hg21. november 2014, 21:17
huvitav. mul on diili pakett ja on küllpiiramatu internet veel. ei saa enam sellistel tingimustel sõlmida, aga sõlmitud lepingud kehtivad. ise maksan mingk kuueka ja kasutan ikka 10giga alla iga kuu. seega pole mingi ajastu lõpp veel.
Ragnar21. november 2014, 21:10
jep22. november 2014, 16:58
nii on, kõik jätavad hüvasti, aga keegi ei teadvusta, et igal pool on sama olukord:D. Elisa oli veel "viimane mohikaanlane". Enam mitte, igal pool olete omadega sealsamuses...
Ragnar21. november 2014, 21:10
Vastus elisa As ilt21. november 2014, 21:02
Kõigepealt tuleb rõhutada, et olemasolevale kliendile ei muutu mitte midagi. Kõik Elisa kliendid saavad arvutis ja mobiilis kasutada teenuseid edasi täpselt samadel tingimustel, mis seni.
ohooo24. november 2014, 12:53
Kui leping läbi saab,siis peab vist uue tegema?
naljamees21. november 2014, 20:55
Ärme nuta need kellel on praegune leping kehtib aga need kes sellised paketid siis teadke et tänu teie rumalusele võib Elisa saada äripäevas kõige suuremaks lüpsjaks ilma et tööd ei tee peale lollide leidmise
tiiduonu21. november 2014, 20:54
Piiramatu nett OLI tõesti elisa trumbiks. Nüüd enam vahet pole, parim pakkuja hakkab kliente korjama.
Banana Republik21. november 2014, 20:38
Kui varem pakkus Elisa häid pakette ja võttis seeläbi kilente yle tiestelt operaatoritelt, siis nyyd on olukord vastupidine. Mis siis ikka, kliendid hakkavad ringi vaatama ja sellest firmast lahkuma. Lisaks on Elisal mingi täiesti arusaamatu arve edastamise tasu, mis igakuiselt lihtsalt lambist arvele juurde lisatakse! Klienti ei tohi narrida!
hm22. november 2014, 04:44
Arve edastamise tasu on ka teistel. Sellest saad ju iseteeninduses loobuda ja korras. Vaatad ja maksad ise iseteeninduses oma arveid.
22. november 2014, 10:31
lase arve saata e-arvena panka,mingit edastamistasu ei ole,netipangas saad selle ise maksta,ei pea mingit korraldust tegema
Elisa võiks oma neti 21. november 2014, 20:32
leviga midagi peale hakata, reklaamitud 4G on nagu kuuvarjutus.
21. november 2014, 20:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ega jah22. november 2014, 01:40
räägi ikka enda eest, koduperenaisel seepi vaadates tõesti ehk pole vaja, inimesel, kes ettevõtte toimimiseks pingutusi teeb, on vaja vägagi. aga seda ju sinu peake ei võta, lase ta olla siis.
ttt22. november 2014, 02:02
praegult tuleb iga tattnina vastu ja näpib telefoni! kas need on mingid ettevõtjad su arust??
väga 22. november 2014, 11:19
õpilane22. november 2014, 11:42
9€ eest kuus internet arvutis igas eesti nurgas, mitte kaabliga majas. See nutitelefoni nett ei ole ainult "telefonis nokkimiseks". kodus istujal jah pole vaja.
NoComment21. november 2014, 20:01
Edu teile Elisa! Kliente te loomulikult pole teavitand sellest jamast ning "piiramatu" oligi põhjus miks Elisat telliti. No ei plaani teile maksma hakata, loodetavasti olete varsti pankrotis kui klientidega nii käitute!
Uus telefon piiramatu netiga! Tulge meile! - kuu aega hiljem- Ei noh tegelt pead maksma 50 euri lisa et natuke netti saada... Täpselt nii on praegu!
Sass21. november 2014, 19:30
Asja tõlge on see, et eesti mobiilioperaatorid on omavalise konkureerimise selleks korraks lõpetanud. Omanikud on andnud käsu, et vaja on teenida kõvasti kasumit ja kuna inimesed on nutieluga piisavalt ära harjutatud, siis küll llakse valmis maksma. EMT oli vanasti hull rahalehm, vahepealne konkurentsivõitlus on numbreid küll kahandanud, kuid nüüd on aeg asjad ümber pöörata.
Teine põhjus on see, et kuna tarbitav maht kasvab hullu kiirusega, siis peaksid operaatorid muudkui investeerima ja investeerima, et mingigi kvaliteet tagada. Lihtsam ja odavam on mahtu piirata.
tom21. november 2014, 19:16
hakake maksma või... - teadupärast ahnus ajab upakile :)))
sooda pakett jah21. november 2014, 19:13
Elisa ei saaks enesele küll sellise jama korraldamist lubada. Elisl pole kohati kesklinnaski levi - korduvalt olen nende reklaamhelistamiste peale nende kehvast levist rääkinud - midagi ei muutu! Hüvasti, Elisa
Indrek21. november 2014, 23:00
Täpselt nii ongi. See pidev levi n*** ajab vihale küll.
22. november 2014, 11:01
üks sideelektroonika asjapulk rääkis et selle s...ta levi põhjus ongi just seesama ülepingutatud mobiilse neti kasutamine,kuna mastidel on kindel võimsus siis seda jagatakse neti ja kõne vahel,mida rohkem on mobiilse neti kasutajaid ja mida suuremad on mahud,seda vähem jääb resurssi kõnelevile, operaatorid seda ise ei tunnista vaid väidavad et üks ei sega teist.
NWO21. november 2014, 19:10
Pole midagi kasulikumat kui piirata kliente kõikvõimalikul moel ja lisada klientidele mitmekordsed kasutus hinnad. Ega see ju hinnatõus pole! Lihtsalt soovitakse aidata kliente!
Kogu selle asja juures on naljakas, et Eesti inimesed ei julge oma rahakotiga hääletada! Kardetakse kõigest ilma jääda, nagu kommude ajal vanasti kui kõik oli defitsiit. Kui ikka kõik tarbijad hakkavad oma raha mujale viima, siis sellised röövettevõtjad kaovad lõpuks. Kuid ega muidugi see kerge saa olema. Aga noh, alati on võimalus väljas maale ära kolida!
Anonymous21. november 2014, 19:03
Hinnad grammike odavamad kui EMTl. Teenus natuke parem kui Tele2l.
Ei tundu just kõige arukam marketingistrateegia olevat.
asd21. november 2014, 19:00
300MB ja 4G, HAHAHHAHAHAHAHA.
Elisa arvab, et telefoniga käiakse WAP lehtedel veel.
p321. november 2014, 18:56
Sead! Hakkan uurima, kus on parem? Mis operaatori juurde minna?
olen olnud21. november 2014, 20:00
oma 15 aastat EMT klient. hind soolasem aga kvaliteet alati parem, lisaks stabiilsus ja oskus hinnata klienti
Olin 21. november 2014, 23:43
15 a EMT klient ... ja hindade soolasus peab ka paika, kuid muu nagu eriti mitte minu arvates. Ei läinud emtist Elisasse, aga see pole nii oluline. Üks päev helistati mulle samale 15 a EMTis olnud (10 a sellest firma all) numbrile. Tere, olen EMT-st. Mul on teile väga hea pakkumine. Kas te olete eraklient või firma ? !!!! ?????? Ma ei tea, kas neid kõnesid teeb EMT ise või mingid palgatud müügimeistrid(ei huvita, nad teevad seda EMT nimel ja volitusel), kuid palusin neil asjale mitte nii amatöörlikult läheneda, isegi kui neil on hea pakkumine. A la vaadake selle numbri ajalugu etc. Isegi kui nad kunagi tagasi helistavad(pole 2 kuu jooksul seda teinud), kui julgevad, siis kahtlen väga, et asjaks läheb. Lahkusin EMTst nende jäikuse tõttu(mitte raha pärast) ja ei näe mingit põhjust, miks peaks tagasi minema
Nimi on olemas21. november 2014, 22:08
maria22. november 2014, 12:00
Tele2, ei ole viga sel midagi
kuldne vaarikas21. november 2014, 18:29
Praegu on Elisas käimas jõulupakkumised - näiteks võta eesti soodsaim 4G nutitelefon paketiga Nutipakett 5 ja naudi olematu mahu (0,3 GB!) ja kiirusega 4G netti, et telefonis mitte midagi teha. Loogiline või mis?
Mul on kahju klienditeenindajatest, kes peavad uusi GENIAALSEID pakette potentsiaalsetele klientidele pähe määrima hakkama.
Haha21. november 2014, 18:20
Elisa laskis küll endale kuuli pähe just. :-D
LEvi21. november 2014, 18:20
Ajakirjanduse tase on eestis ikka väga alla käinud. Inimesed kirjutavad liiga palju puhtalt emotsiooni pealt. ( hetkel tekib ka muidugi tunne, et tegemist on mõne teise operaatori poolt ostetud artikliga).
Teadmised inimestel täiesti puuduvad. Inimesed lihtsalt ei saa aru, mis ime asi see 4G nüüd on.
"4G kiirused jäävad 20-80mb kanti" LTE tavaline saatja maht on tõesti 150 mbit/s kuigi see oleneb ka sagedusest. 800 MHz mida kasutavad tänaseks kõik operaatorid ja kus enamsu EEsti 4G võrgud resideeruvad omab võimsust kuskil 80-100 Mbit/s, kuid tuleb mõista, et raadiolevi on jagatud resurss. Kui selle saatja alla koguneb hea hulk inimesi, siis kiirus jaguneb võib öelda lineaarselt nende vahel.
Tänases Eestis ei ole tegelikult 4G enam see, mis tõstab kasutajate kiirust (üle 5-7mbit/s üks kasutaja niikuinii ei vaja ja ei tunne vahet enam). Näide HD kanali live streamiks on vaja maximaalselt 3.5 Mbit/s ühendust. Seega unustage need ilusioonid ära. Vaid turul, kus mobiilne internet on jõudnud massidesse tänu oma odavale hinnale on 4G õlekõrs, mis võimaldab kasutajatel normaalset kasutus kogemust, kuna ühe 4G saatja kanali laius on pea 5-7 korda suurem, kui 3G saatjatel. Eesti probleemiks oligi, et kasutajate mahud olid liiga suured ja nad tarbisid võrgud lõhki ehk oli aegu, kus 3G polnud enam kasutatav (ennem 4G tulekut) ja seda kõigi operaatorite puhul.
Autor21. november 2014, 19:10
Tehnilise Järelevalve Ameti 2014. aasta mõõtmiste alusel on mobiilse interneti keskmised kiirused operaatorite lõikes järgmised:
EMT Tele2 Elisa Keskmine allalaadimiskiirus
51,6 Mbit/s 15,1 Mbit/s 29,7 Mbit/s Keskmine üleslaadimiskiirus
28,1 Mbit/s 8,9 Mbit/s 16,7 Mbit/s
Et ma ütleks, et selles 20-80 osas suht kõigub küll. Tele 2 on oma pargi pärast seda mõõtmist ümber vahetanud.
hotspott21. november 2014, 19:18
Jutt on kena aga sobib 2G ajastusse, mitte 3G ja veel vähem 4G ajastusse.
1. Ühes saatjas pole mitte üks saatja vaid selle saatja kesta sees on kümneid saatjaid.
2. Iga saatja katab ühe sektori ja seega 360 kraadi katmiseks võib vaja minna väga palju saatjaid.
3. Iga uuem tehnoloogia võimaldab varustada signaaliga rohkem tarbijaid kui eelnevad tehnoloogiad.
Väike näide: LTE-Advanced CA võimaldab kiirust ja mahtu 30% rohkem kui seda võimaldab LTE.
Nii, et kogu küsimus on ainult selles, kas LTE ja LTE-Advanced tarbeks paigutatakse uued lisasaatjad või võetakse nende maht 3,5G arvelt. Ja siis ongi nii, et LTE ja LTE-Advancedil on mahtu maa ja ilm kuid 3,5G on üle koormatud.
Näited:
Tele2: Paigaldas LTE tarbeks lisasaatja, mitte ei läinud 3,5G kallale.
EMT: LTE tarbeks võeti maht 3,5G pealt ja tuli EMT-iga kõvasti vaielda, et 3,5G lisasaatja tööle paneks. Läks aega kusagil 2 kuud, siis pandi lisasaatja tööle.
Kmz21. november 2014, 21:34
Ok,nõus,aga ennem valin piiratud kiirusega neti omale kui piiratud mahuga.
Telefoniga tõesti väga vahet pole kas on 2 või 20 Mbit/s see kiirus,küll aga annab valusalt tunda kui nädalaga on kuu mahulimiit täis ja ülejäänud aja on nutitelefon tavaline tellis.
22. november 2014, 11:11
kuulge ...äkki nagu jätaks selle g-punkti kus see ja teine ning keskenduks vahelduseks ka kõnele,ei ole normaalne et kilomeeter elisa mastist on kõnelevi null,ei ole normaalne et seda sama masti on käidud kordi mõõdistamas ja tulemuseks on alati:"aga seal on ju väga hea 3g levi"sorry,aga selle 3g või 4g või ükskõik mis g-ga pole võimalik rääkida.lapiks enne kõnelevi augud ja siis arendaks neid geesid edasi või kuidas?
21. november 2014, 18:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tele222. november 2014, 16:52
õigus on muuta kõike, ka olemasolevatel klientide, loomulikult on peale seda õigus ka kliendil operaatorit vahetada. Aga millise operaatori vastu? Kus see parem on? :D
Ehk siis pealekasvav kasutajaskond on ku*es! Ja olemasolev on oma vanades pakettides kramplikult kinni, kuni operaator need sunniviisiliselt ära ei tühista. Kui peale igasuguseid meetmeid pole kasum siiski piisavalt suur, siis tühistab kindlasti. Lähemas-kaugemas tulevikus.
21. november 2014, 17:44
Kurat küll. Mul selle pasaga 2 aastane leping raisk ja õnneks sai aasta juba läbi aga levi pärast pean kurat redeliga majakatusele jooksma et suhelda mul kodus maal. Ähvardasin isegi kohtusse levi puudumise pärast maal
21. november 2014, 19:58
joo vähem ja kui helistad siis vali õige number,,,,maallinnlane
pole hullu21. november 2014, 20:03
Lepingut on ju rikutud, teise osapoole poolt!
Tervitan Samostit!21. november 2014, 17:15
Minu mäletamist mööda valis "parempoolne ajakirjanik" ja "vasakpoolne telefoni-klient" just Elisa. Vaesekene.
lalal21. november 2014, 19:15
mäletatavasti21. november 2014, 19:34
nimetet ajakirjanikule ei meeldinud, et emt teenindaja ei käinud ta ees kõrvade peal ja tuld&tõrva süljates kolis elisasse (vist?).
ololo21. november 2014, 19:15
On ikka21. november 2014, 16:35
Joblakad seal netikaablit närimas, pole mõtet kadetseda selle mahuga.....teadupärast on Sheerimine keerimine
et siis21. november 2014, 16:34
Kui elisa telefoniga tuppa minna, siis ei jää kiirustest midagi järgi hea kui helistada saab. Helistada saab ka ainult akna lähedal või ukse juures. Kuulge, täna on aasta 2014, sellised probleemid olid aastal 1999. Mis on juhtunud?
dr. Karu21. november 2014, 21:17
Kas sa arvad, et Elisa hakkab Õhtulehe kommentaariumis esitatud küsimustele vastama või? Meie ei tea, mis on juhtunud, äkki elad sa kusagil karuperses näiteks? Äkki peaksid maja ukse ja akna teise kohta tõstma? Äkki peaksid Elisa klienditeenindusse helistama? Vali sobiv variant ise.
Ivar24. november 2014, 15:05
Elan Lasnamäel 15ndal korrusel ja Elisa paketiga rääkides pean elamises pidevalt valsipoognaid keerutama telefoniga rääkides, et vähegi levis olla...
mina 21. november 2014, 16:33
Kas see pole mitte lepingu rikkumine??
Ma saan selle siis üles öelda.. mis siis, et tähtajaline leping on???
Ka mind ei huvita andmeside vähendamine.. seda enam,et levi annab soovida... pidevalt probleemid ja kui küsin nende kohta siis vastatakse, et selles piirkonnas probleeme pole.. myass ausalt.
sina21. november 2014, 21:22
Kas see on mingi ''Esita Elisale küsimus'' rubriik või? Kui on küsimusi ja te ei saa asjadest aru, siis on klienditeenindus selleks. Idiootide jaoks on Tele2 ja rikastele EMT.
haha...21. november 2014, 16:26
Artikli kirjutanu võiks enne kontrollida oma andmeid. Olemasolevate pakettide sisu ju ei muutu. Kui on uut nutipaketti teha SIIS on anmemahu piirang peal... kamoon...
Igor21. november 2014, 16:25
JAH ELISA ON TÕESISELT ALLA KÄINUD FIRMA EDASISEST TULEVIKUST ELISAL VAIKIB AJALUGU KLIENDID KIPPUVAD SEAL MINEMA JOOKSMA ELISAL POLEGI MIDAGI TARKA TEHA KUI HAIGEID JA LOLLI SEADUSEID VÄLJA MÕELDA HAIGE FIRMA ON SEE ELISA TULEVIK ON SELLINE ET ELISA ON IGAVESTI SUUR KAOTAJA JA IMEB NÄPPU.
näpukas21. november 2014, 16:24
Mõnus trüklviga artiklis - "soodamad paketid".
Olles Elisa sunnismaine klient ei saa jalga lasta. Aga pidevatele kõnedele - tule perega meile üle, saab veel argumenteeritumalt järsu lõpu teha
Elisa on selline lahe tegelane21. november 2014, 20:06
kes ka 10 aastat hiljem oma kliendi süüdimatult inkassosse annab, märkamata, et lepingu tingimused on paraku tal endal täitmata
M.21. november 2014, 16:23
Te ei kujuta ettegi, mis pahameelt see firmasiseselt tekitab. Uskuge mind, keegi ei saa sellest käigust aru.
:)21. november 2014, 16:47
äkki valgustad teisi ka siis?
nagu21. november 2014, 16:15
..istugu sisse omale midagi ausalt!!!
Hmm...21. november 2014, 16:14
Pohh. Facebookis saab Smuti poste ikka likemas käia. Niipalju mahtu jagub ikka :D
autorile21. november 2014, 16:04
Kas tõesti lõpmatus jagatud kolmesajaga võrdub viiskümmend?
autorile21. november 2014, 16:11
Reaalselt oli enne 50GB, nüüd 300MB, siis on vahe 170 korda. Äkki tahaks elisa kõneminuti hinda ka tõsta mingi 50x ?
21. november 2014, 16:03
Sama siin ....kasutan oma ostetud kõneaja ära ja head aega elisa.üldse sellega kogu aeg jama ja probleeme.nii mõttetu
Nutika tarbija21. november 2014, 16:02
Mulle helistati ja pakuti mingit uut paketti, kus oli suurem kiirus, rohkem kõneaega ja sms, aga piiratud andmeside. Kuna mulle on oluline just piiramata andmeside, siis soovisin jääda oma vana paketi juurde, kui võimalik. Öeldi, et on küll võimalik, aga vana on lihtsalt vana ja seda nad ei müü enam. Noh, ärgu siis müügu uutele klientidele, mul ju on olemas ja just see mind rahuldab. Mis siis nüüd ikkagi tõsi on - kas vanad paketid jäävad kehtima või mitte? Mulle helistanud klienditeenindaja ütles, et jäävad kehtima. Aga 300Mb on ju anektoot :D
Klient21. november 2014, 16:02
Jaanus21. november 2014, 15:54
Siiani hoidis paljusi inimesi Elisa kliendina just piiramatu ühendus. Nüüd tõenäoliselt hakatakse valima ka muude näitajate põhjal. Loodame, et see tähendab Elisale õpetuseks korralikku klientide äravoolu.
Ammu Elisale lehvitanu21. november 2014, 15:53
Sellelt firmalt võib kõike oodata, kui levi polnud, oli muidugi mõnus müüa piiramatuid pakette. Nüüd kui plaanivad levi ja kiirust tõsta, siis lajatavad kirvega selga.
Nördinud klient21. november 2014, 15:48
Minul ka see "piiramatu" nutipakett 5.
Tundub, et ei ole enam piiramatu.
Massiliselt kirju saatma Elisale ja oma arvamust avaldama selle kohta.
Kui see rakendub, siis hüvasti Elisa.
Head aega21. november 2014, 15:34
Perepaketis 5 numbrit koos internetiga, niipea kui see uus pakett rakendub, kolin Elisast minema. Sellised paketid on nagu tagasiminek 3 aastat.
aimasin seda ette juba 21. november 2014, 15:32
mõni aeg tagasi - selmet kasutan teise operaatori teeneid. Ja imelik- net toimib igas asendis ja kiirem kui elisa 2g kiirusega hädaühendus ( välja hõigati 4g ).
Elisa eesti oma nurisünnitustega neti valdkonnas saeb oksa millel istub !
Soomest pakku aetud tegevjuht särab - see ongi meie tase ! MEGAIRW!
Tähtsaim on saata 60 sendine arve , vähemalt midagigi klientidelt saadud!
Pahane klient21. november 2014, 15:29
Ausalt öeldes tegi see uudis mind praegu päris vihaseks. Miks sellisest asjast mind kui klienti teavitatud pole? Kuidas saavad nad järsku maksimaalse andmemahu 50 korda alla tõmmata? Kliendid lihtsalt neelaku alla see ja vaadaku, kuidas ise hakkama saavad. Mida on teha aktiivselt nutitelefonikasutajal 1 GB andmemahuga? Ostetud telefoni tõttu ei saa Elisast jalga ka lasta. Täiesti uskumatu, kui nahhaalselt käitutakse. Mina olen igatahes väga pettunud.
Oioi22. november 2014, 00:45
to Oioi22. november 2014, 12:36
mis krdi elisa töötaja, olemasolevatel lepingutel ei muudeta midagi. simple as that
hahaha21. november 2014, 15:26
head aega elisa, oma 40 euro vahele võid lahti hõõruda
magu21. november 2014, 15:22
Ärgu parem üritagugi enam mingeid "uusi lahedaid teenuseid ja vidinaid" pähe määrida, jääb ära. Suurema raha eest vähem teenust? Tänan ei, pigem jääb mu nutitelefon edaspidi tõesti vaid helistamiseks ja sms/emailide kirjutamiseks.
jah21. november 2014, 15:15
lihtne pole vaja kasutada nutitelefoniga internetti.jääb raha alles---ei saa aru miks te vingute.keegi ei käse ju.
hotspott21. november 2014, 15:33
Niipalju tasuks ikka tarkust omada, et nutitelefonid käivad ka ise kenasti internetis ja siis tekitavad omanikule samuti netiarve lisaks telefoniarvele.
Ning veel üks asi mida ei tasu ära unustada, ägedat, kiiret kaabel-püsiühendust pole Eestis paljudes kohtades olemas ja ainus suhtlus muu maailmaga ongi seesama mobiilnett.
maali21. november 2014, 15:44
nutitelefonis saab ju interneti kinni panna, kuidas siis ise läheb
vuudi21. november 2014, 16:17
kuule Maali milleks siis üldse nutitelefoni vaja on?
NÄT21. november 2014, 16:29
Aga normaalselt toimivat nuputelefoni pole ju võimalik osta,
mingeid odava otsa lutsukiva ainult pakutakse,kui keegi tooks müügile
pisut uuendatud Nokia 6500 analoogi ,annaks oma samsungi labidad
kõik lastele liivakasti kühveldamiseks.
hotspott21. november 2014, 16:33
Muide, väga paljudes uutes telefonides pole midagi kinni panna kuna telefon ei vaja enam mingeid seadeid mida siis ise seadma või muurma peab. Nii, et kui ISP ise on lahke ja on nõus su mobiilinumbrile "keelu" peale panema, siis saad sellest lahti, et telefon ise enam netis ei käi, muidu mitte.
Samsungi nutitelefoniga täiesti järgi katsetatud - oli küll kõik telefonis ära keelatud, aga ISP võttis päeva-netitasu 1EUR kenasti maha.
hotspott21. november 2014, 15:11
Tegelikult kasvab see summa ju tegelikult paljudel kordi rohkem kuna suure kiirusega ja suure mahuga pakette jagatakse ka laiali mitme seadme vahel.
Nüüd kui mahtu ja kiirust pole, siis tuleb igale seadmele oma pakett osta. Ja siis alles on näha kui palju mobiilnett rahakotist raha minema viib.
Mask21. november 2014, 14:56
Elisa juht korraldab oma klientide rahakotiga maskeraade ning pärast hirnub pihku.