Eesseisvate tööde võrra odavama hinnaga, et, siis võidab sellega mida... või oli soovitus järgmist omanikku petta kuidagi vms? 1 halli tooni juustega daam kes oli hästi sarnane ühele europarlamendisaadikule (ma ei kinnita, et tema) rääkis kunagi etv- s oma eelmisest autost kuidas kass oli sisse kusnud ja "nagu te kõik teate, siis ei ole sellise autoga muud teha kui maha müüa"... et nagu eeskuju seisnes, siis milles? Jutt jätkus muudel teemadel, aga mul jäi tähelepanu sellele kohale kinni, et müüs, metallikolkuostuhinnaga, salongivahetusehinna tegi hinnast alla... või sigadus järgmisele?
Pakuti et Opelit gaasisüsteemi mahavõtt maksab 1200?? Mis seal võtta...paagid sõidad tühjaks, võtad maha, torud mis jäävad ei sega kedagi, kui soovid pane pime ette.... Eriti loll hinnapakkumine, kui näiteks LPG pealepaigaldus maksaks 800-1000. ja seal see juba kõik uued jupid...
Ma arvan, et siin on midagi kas arusaamatuks või rääkimata jäänud - ehk sisaldab see hind ka uue bensiinipaagi paigaldust? Siis oleks hind juba usutav.
2 paaki koos vahetusega taheti miski 2700...selle et mullike värvi all. Kui hind teha lähtudes sellest et kõik augud juhtmed emaldada koos softi nullimiesega ja kohvipausid...ei imesta et kerib 1200 ära..)(
Tubli ajakirjanik, tubli. Gaasiauto on ainult CNG ja talverehv on ainult naastrehv, onju???
Tegelikult on gaasiauto ka LPG auto, millele üldjuhul on paigutatud normaalmõõdus bensiini- või diisli paak (ei mingeid kaalu huvides tehtud mikropaake), mis on oma kasutuses tegelikult ohutumad ja säästlikumad kui seda CNG kunagi olnud on. Jah, ka LPG autodel on tehnoülevaatus karmimaks läinud (aga mitte kallimaks), ülevaatuspunktis käiakse lekkenuuskuriga ikka korralikult üle (aga see käib vist ka CNG masinast üle). Hooldus on kord aastas ja pole üldsegi nii roppkallis (sääst jääb alles).
Tuleb täna 11:51- le.
Kaua sa ikka jõuad hapuksläinud hernesuppi süüa. Lihtsam on pagasnikusse panna puugaasigeneraator. Hoog väikseks jääb, jätad seisma, paneb paar halgu juurde ja kärab jälle.
Jajah, uue liisingujunniga sõitmise eest peale maksta on muidugi eriline uhkuse asi. Kuu lõpus pole söögirahagi, aga uhkuse nimel ju võib. Kui 20 aastat auto on korralise ülevaatuse läbinud, ei ole ta romu ja võib vabalt liikluses osaleda, võrdselt uuematega. Romu ei läbi ülevaatust.
Mõeldi 60-tuhhi maksvat elektriautot?3. juuni 2023, 12:53
...millel peab perioodiliselt hakkama vahetama 10-tuhhist akukomplekti!
Automaksu sellelt tõesti ei maksa, sest rikkad reformarid maksustavad ainult vanemad sõidukid.
ei, mõeldi sellist millel absurdseid hoolduskulusid ei ole. Ka lehest võib ajuvabasid võrdlusi lugeda kus täiesti välja on jäetud nii hoolduskulud kui see palju auto väärtus peale otsmist kukub (ka see on kulu) Enamasti piirdutakse kütusele kuluva hinna võrdlusega...
Gaasiautode puhul reklaamiti odavat gaasikulu aga jäeti arvestamata kaasnevad väljaminekud. Sama on ka elektriautodega, millede puhul arvestatakse vaid UUTE akudega sõiduki säästlikkust.
KOMMENTAARID (20)