õpetajad lahkuvad ikka metsikult käituvate laste, mitte palga pärast. Mõelge nüüd ise, kui õpetajad töötaksid ainult palga pärast , milline oleks siis õpetamise kvaliteet.
õpetajad lahkuvad ikka metsikult käituvate laste, mitte palga pärast. Mõelge nüüd ise, kui õpetajad töötaksid ainult palga pärast , milline oleks siis õpetamise kvaliteet.
õpetajad lahkuvad ikka metsikult käituvate laste, mitte palga pärast. Mõelge nüüd ise, kui õpetajad töötaksid ainult palga pärast , milline oleks siis õpetamise kvaliteet.
õpetajad lahkuvad ikka metsikult käituvate laste, mitte palga pärast. Mõelge nüüd ise, kui õpetajad töötaksid ainult palga pärast , milline oleks siis õpetamise kvaliteet.
Õpetaja töö teeb raskemaks ka see kui tavaklassis on ka vaimse puudega laps, kes võib ettearvamatult käituda. Ettenähtud abiõpetajaid ja psühholooge sageli ka pole.
meie haridusministeerium tõesti nii harimatu?? küll peagi tehakse korda see kooli asi, nagu vanasti- klassis omasugused ja erikoolis teistsugused- haridusministeeriumi pudru ja kapsad koos ei vii eestit edasi, nii on.
Eestis on teise inimese suhtes lugupidamatus muutunud nii valdavaks, kõik võivad lubada endale halvustavat ja kritiseerivat suhtumist, kultuuritus on see,mis pärsib tahtmise olla õpetaja ja see ongi põhjus.Palk ei korva austuse ja kasvatamatuse puudust.
Tekib sama küsimus, et kui selles ametis on nii palju boonuseid, siis miks inimesed seda ametit ei vali või sealt lahkuvad?
Miks küll? Aga palun, tööpõld on lai.
Kurb on, et mängime maha ka selle eestlaste tugevuse, milleks on olnud meie hea haridus.
Lisaks igipõline ja vaat et peamine ja tegelik probleem selles ametis: raha peab seejuures endal olema. Eriti lasteaiaõpetajatel. Meie omavalitsuses läheb ilmselt linnapea ise varsti lasteaeda tööle: palgad seoti veel kooliõpetajate 90%st lahti. Minu lapse väga hea õpetaja läheb ka sügisest tööle, mis leiba hakkaks lauale tooma. Mõistan teda.
tulevad siis, kui õpetaja tõesti valmistab tunnid korralikult ette. See on väga-väga töömahukas, sest õpetaja areneb ja pidevalt parandab juba tehtud tööd. PÄrast seda tuleb vihikuid parandada, üritusi korraldada jne.
Õpetajale on pandud lisaks ka kultuurikorraldaja roll. Vanemad võiksid ise oma laste vaba aega sisustada. Õpetajate roll on õppima õpetamine ja teeotsa kätte näitamine . Praegu lööb õpilane jalad lauale ja nõuab täisteenindust.
ei pea mingeid tunde aegaviitvalt ette valmistama. Sest kõik vajalik on talletatud kahe kõrva vahel. Hoopis tähtsam on inspireerimisoskus, kasutada palju erinevaid tehnikaid ja meetodeid, et saavutada oma eesmärk ja olla ühel lainel õpilastega. Selleks on vaja väga laia silmaringi ja tohutult mitmekesist harjutusvara.
Meenuvad keskkoolist paar vanemat härrat, kes tulid tundi ilma ühegi õpiku -konspektita. Ja andsid suurpärased tunnid.
Kas jälle vaja raha juurde kerjata. kuulge, rääkige kui pikk on Teie puhkus parem. % koolivaheaega, sealhulgas üks on ligi 2,5 kuud. Ja päevas teeb õpetaja põhipalgaga 4 tundi klassis. Ärge rääkige, et ettevalmistused jne. See on piisk. Tavatööpäev 9.30 tuleb kooli ja 15.30 lahkub. See on jälle üks poliitiline lüke kirjatrüki näol.
oskate ehk öelda miks vaatamata pikale puhkusele, lühikesele tööpäevale, pidevalt suurenevale palgale ei ole meil ikkagi õpetajaud võtta? Tahaks lihtsalt kuulata teie arvamust...
Suvevaheaeg on õpetajatel tavaliselt enne Jaanipäeva ja tööle tagasi siis umbes 22. aug.Tunnid algavad koolides 8.15 või 9.00
Kui õpetsjana töötanud pole,siis palun kontrollige enne fakte kui siin kirjutate.
Keegi ei keela õpetajaks hakata, et puhata ja suurt palka saada. Ise tehtud, hästi tehtud.Ainult kõrgharidus ja magistrikraad on vaja enne kätte saada, siis saad 1500 miinus maksud. Jõudu tööle!
Aga milleks meile veel õpetajaid kui meil on nii tublid riigijuhid? ELAGU SÕJAPRINTSESS, ELAGU ORAVATE VALITSUS, ELAGU KÕIGE AUSAMAD JA LÄBIPAISTVAMAD E-VALIMISED!!! HURRAA!!! HURRAA!!! HURRAA!!!
KOMMENTAARID (29)