Käsulauad tulevad nii Brüsselist kui ka meie endi Vargamäelt (Toompealt) Ikka mannetu on see ajaleht, mis arvab, et selline käitumine muudab rahva arvamust nendele soovitud suunas.
Ainuke vahe, et Moskva käskudest-nõudmistest püüti kõikvõimalikul viisil kõrvale nihverdada, siis nüüd Brüsseli omadele keeratakse veel paar vinti peale.
Asi on hullem. Jätkates muldmetallide kaevandamist 2019 a. tempos kulub mõne aine (liitium, koobalt?) tarnimiseks kümneid tuhandeid aastaid (täpsemalt vt. UU-st). Kui kaevandamist kiirendada, jääb ikkagi faktiks, et 1 km läbimiseks aku jõul vajatakse 1,5 kg maaki. On selge, et igamehe-autoajastule tuleb lõpp. PKW-d (personal Kraftwagenid) jäävad ülikutele. Kuna ka lihatarbimist piiratakse, koolitatakse matzid putukaid sööma. Eramuomanikud, kes ei jaksa kodu 0-energiale ümber ehitada, kolivad taskukohasematesse korterelamutesse.
Kas riik saab ikka hakkama16. veebruar 2023, 05:27
Nüüd tuleb vaikselt hakata ehitama auto laadimise kohti igale poole. Iga kortermaja auto parkimis kohale jne. Nüüd ei piisa ainult kahest kohast bensiinijaamas.
Autolaadimise kohti igaühele ei tule, sest ka autot ei suuda igaüks tulevikus osta ega pidada (asendus-akupakk maksab tänase uue sisepõlemismootoriga auto hinna). Aga usun, et laadimispunkte hakatakse Eestis kilplase innukusega arendama ja välja ehitama. Pole ju tähtis, mille eest arendajale makstakse, peaasi et makstakse (vrdl . Rail Balticuga).
Kas ikka jõuame niipalju elektrit ja eriti akusid toota.?Viimaste tööiga on suht piiratud, pealegi ei ole need mõeldud külmemasse kliimasse, kus nendelt loodetakse veel salongigi soojendada.
KOMMENTAARID (12)