KÕIKE LUBADA EI SAA: Kallima lemmiktoote asemel paneb tarbija ostukorvi nüüd soodsama variandi.

Foto: Robin Roots
Toimetas Helen Serka-Sanchez 21. jaanuar 2023 13:53

Eesti suurimad toidupoeketid täheldavad, et tarbijate ostuharjumused on muutunud. Vähem tehakse emotsioonioste, poeskäik planeeritakse hoolsamalt läbi ja eelistatakse sooduspakkumisi. Oma ostukäitumist on muutnud ka need tarbijad, kes varem said endale rohkem lubada.

„Küsisime aasta lõpus ligi 3000 Prisma püsikliendilt, millised on nende ostuharjumused ning kuidas nad hindavad enda toimetulekut praeguses majandusolukorras. Saime kinnitust nii mõnelegi suunale, mille märgid on näha ka meie müügistatistikas – näiteks leiab keskmisest ostukorvist senisest rohkem soodushindadega ja omabränditooteid,“ sõnas Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru pressipöördumises.

Edasi lugemiseks:

VÕIDA RAHA!

Telli Õhtuleht Kirjastuse digipakett ja saad

Vaata võimalusi
  • 8 digiväljaande lugemisõiguse
  • Üle 1300 tellijale mõeldud artikli kuus
  • Jagada tellimust 4 sõbraga
  • Võimaluse võita 100 € lisatulu kuus
Näita vähem
1 € / kuu11.99 € / kuu
-92%
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
3.99