Ei midagi juhuslikku: kaubavaliku väljapanekul sätitakse kallimad tooted ostleja silmade kõrgusele.

Foto: PantherMedia/Scanpix
Helen Serka-Sanchez 19. november 2022 09:39

Kaupmees ei jäta tarbija ostma meelitamisel midagi juhuse hooleks. Kauplustes on kõik hoolsalt läbi mõeldud selleks, et sinna tulnud inimene ei lahkuks tühjade kätega. Millega poed meid siis ära tinistavad?

Isegi kui kõik ostud on eelnevalt planeeritud langetatakse suurem osa ostuotsuseid siiski poes, ütles Tallinna tehnikaülikooli turunduse dotsenti Oliver Parts Õhtulehe podcastis „Börsisupp.“ Kauplusesse sisenemise hetkest on kõik tarbija meeled mõjutatud nii, et ta kindlasti sealt midagi ostaks.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99