PANGAKONTOT POLEGI: Luminori klientidele kuvas internetipank vale kontojäägi, kuid ka info nagu kontot polekski.

Foto: Kollaaž (Karin Kaljuläte/Delfi Meedia, kliendi kuvatõmmis)
Tarbija
9. november 2022, 15:17

LUMINORI NEEDUS: ühel haihtub raha, teisel konto, kolmas aga rõõmustab – sai 300 eurot tühjast kohast juurde

Juba kaks aastat on Luminori kliente pahandanud halvasti toimiv internetipank, kuid viimasel ööpäeval on pahameel paisunud eriti suureks. Kontodel liigub raha suvaliselt maha ja peale, mõnel juhul kaob kogu konto sootuks. Kliendid oma kriitikat ei varja.

„Ei midagi uut siin päikese all,“ kostab Pille, kes teisipäeval üritas korduvalt saada internetipanka sisse, et teha ülekanne oma Swedbanki kontole. „Teen nii iga kuu, sest Luminori e-pank on kohutav, aga laenutingimused on sellised, et sinna peavad tulema laekuvad summad.“ Ühel hetkel näitas pangarakendus, et kontot pole üldse. Oma Facebooki postituses kommenteerib Pille juhtunut: „Ma südamest loodan, et koos arvelduskonto kustutamisega kustus automaatselt ka mu kodulaen Luminoris.“

Edasi lugemiseks:

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
3.99