PANGAKONTOT POLEGI: Luminori klientidele kuvas internetipank vale kontojäägi, kuid ka info nagu kontot polekski.

Foto: Kollaaž (Karin Kaljuläte/Delfi Meedia, kliendi kuvatõmmis)
Helen Serka-Sanchez 9. november 2022 15:17

Juba kaks aastat on Luminori kliente pahandanud halvasti toimiv internetipank, kuid viimasel ööpäeval on pahameel paisunud eriti suureks. Kontodel liigub raha suvaliselt maha ja peale, mõnel juhul kaob kogu konto sootuks. Kliendid oma kriitikat ei varja.

„Ei midagi uut siin päikese all,“ kostab Pille, kes teisipäeval üritas korduvalt saada internetipanka sisse, et teha ülekanne oma Swedbanki kontole. „Teen nii iga kuu, sest Luminori e-pank on kohutav, aga laenutingimused on sellised, et sinna peavad tulema laekuvad summad.“ Ühel hetkel näitas pangarakendus, et kontot pole üldse. Oma Facebooki postituses kommenteerib Pille juhtunut: „Ma südamest loodan, et koos arvelduskonto kustutamisega kustus automaatselt ka mu kodulaen Luminoris.“

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99