Inimesed

TÕELINE TSIRKUS! Kliendid pahandavad: e-poed võtavad raha kauba eest, mida neil tegelikult ei ole (8)

LISA KOMMENTAAR

Storybook1. november 2022, 13:43
Ära koba pimeduses ja uuri ettevõtte äririski skoor välja kasutades veebilaiendust Storybook WEB, et välitda kauba mitte saamist või e-poe tarne täitmise hilinemist. https://ssb.ee/WEB
Parim soovitus26. oktoober 2022, 20:06
Kodumaiseid e-poode tasub vältida. Enamus juhtudest saad petta. Ja seda jätkuvalt juba üle 10 aasta.
Pigem ikka26. oktoober 2022, 20:31
Lähi välismaa tegijad on petised!
Kui paljud26. oktoober 2022, 18:20
nn e-kaubamaja Eestis äriajades siin makse maksavad?! Kas maksuamet teeb oma tööd! Asjast ka! Kui netikaupmees avaldab oma lehel kauba tarne aja, siis peab ta sellest kinnipidama! Ei tasu tuua igasugu vabandusi-kriis, pandeemia, sõda jne vabanduseks! Ära märgi oma lehele tarne 3-5 tööpäeva, kui tegelikult pole te kunagi alla 2-3 nädala suutnud seda teha, eks ole! Saadan tagasi või ei lähe seda automaadist võtma!
Luoma26. oktoober 2022, 18:13
Eesti veebipoed reeglina ei oma kaupa. Või väga vähe. Kui tuleb kliendi tellimus, siis alles tellitakse maaletoojalt või mõnelt kaugemalt vahendajalt. See on arusaadav meie turu suurusega tõttu. Osta sisse kaup ja hoida teda siin laos on väga kallis ja riskantne. Samas "suured" pakuvad XML võimalust, kus väike kohalik veebipood võib alla tõmmata tuhandeid tooteid maaletooja laost ja neid oma poele sobivaks kohandada. Aga kui "suurel" pole anda, hakkabki jama peale. Olen ligi 25+ aastat kaubanduses seda arengut jälginud. Kannatajaks on nii klient kui ka müüja.
No ega pea siis kaubandusega26. oktoober 2022, 20:36
tegelema.. pange tarne ajaks kohe 21 tööpäeva ja kui juhtub ime ja klient saab kauba varem kätte, siis oh seda rõõmu! Mure vaid selles, kas keegi su teenust kasutada soovib?!
No klient26. oktoober 2022, 14:23
oli ka nihuke sihikindel.. kuri e-kaubamaja peale, aga ikka tellis sealt?! Netikauplejad osad ei taha jah terminitest kinnipidada, tellivad ise hiinast(samas lehel on märge-laos olemas) ja vabandavad tarne raskustena välja küll pandeemiat ning sõda! Lõppudelõpuks saabub 4 nädala pärast vale toode! Ärge fb-s st. Medas reklaamitud netikauplejaid tõsiselt võtke!! Püüan olla täpne ja nõuan seda ka kauplejatelt! Kui kaup pole saabunud lubatud ajal, saadan tagasi või keeldun pakiautomaadist hiljem seda võtmast. Ja oi, kus lähevad müüjad "käima" ja kohe saavad probleemid lahendatud!
tom26. oktoober 2022, 14:07
Eestis ei ole ju veebipoode. On kamp mannetuid vahendajaid. Lahendus on lihtne: telli mõnelt suurelt tegijalt. Või Amazonist. Reeglina tuleb odavam ja ALATI on see "teisest Euroopa otsast" tellimine kiirem, kui naabertänava keldripoe vahendajalt.