TEE TARBIJA RAHAKOTTI: „Tarbija südame võidab kaupleja, kes suudab pakkuda soodsamat hinda ja paindlikumaid maksevõimalusi,“ ütleb turunduse dotsendi Oliver Parts.

Foto: Erki Pärnaku
Helen Serka-Sanchez 21. oktoober 2022 13:55

Nii mõneski kaupluses võib juba märgata müügil jõulukaunistusi ja advendikalendreid. Suuremad jõulukampaaniad algavad aga alles koos esimese advendiga. Kuidas mõjutavad majanduslikult keerulisemad ajad aastalõpu allahindluseid? Kas need ikka tulevad?

Tallinna Tehnikaülikooli turunduse dotsendi Oliver Partsi sõnul saab tarbija ostma meelitamine olema keeruline. Jõulukinkide ostmine kindlasti ära ei jää, aga ostetakse vähem ja odavamaid kaupu ning tõenäoliselt tunduvalt enam välismaistest e-poodidest.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99