Pole kordagi suutnud mobiili appi sisse logida, sest ei jõua liivakellast smartID pinnidenigi. Jätkuvalt on kiirem telefonis browserist internetipanka vajadusel külastada.
Rääkimata siis sellest, et 5x ööpäevas tööpäeviti liigutatakse ainult raha *hahaha* ning pooled netipoed ei saa luminoriga hakkama, kellel on kolmanda osapoole makserakendus vahel.
Mis seal ikka, omal ajal oli see ainus pank kellele mu raha kõlbas elamuaseme laenu jaoks...
Mulle sai viimaseks piisaks see, kui uuendamata kliendiandmete pärast ei läinud maksed läbi, aga netipangas polnud selle kohta mingit hoiatust, vaid lasti rahumeeli järgmisi blokeeritud makseid teha. Rääkimata sellest, et oleks kohe algul saadetud hoiatus, et maksed blokeeritakse - ei midagi sellist, vaikus. Ainult netipanga pikas ühtemoodi "pangateavituste" reas oli see kusagil muu hulgas mainitud, ilma et sellist tähtsat teavet oleks kuidagi esile toodud. No ja see ka, et firma aastane pangaväljavõte võtab nüüd 2-3 lehekülje asemel trükkides ruumi 69 lehekülge... Kobarkäkk kuubis.
Imestan, et sellest siiani nii vähe räägitud on. Olen ka seda Internetipanga viletsust talunud. Panga teavitamistele isegi ei vastata. Olen ka kahe teise panga klient ja nendes Internetipanga probleeme pole. Kolinaga on langenud minu kui pensionäri konservatiivne 2. pensionisammas. Nüüd juba nii palju, et pole seda mõtet isegi välja võtta. Paari mulle kasuliku nüansi tõttu pole siiski veel sellest pangast lahkunud, aga ilmselt tuleb seda siiski teha. Ja pensioniraha vaja ka nende lõugade vahelt päästa. Kahjuks läheb selleks nii kaua aega, et selleks ajaks enam midagi polegi.
Kodulaenu võtjatel on enamustel lepingu tingimustes kirjas, et palk laekub ja arveldused ollakse kohustatud tegema selles samas pangas. See netipank on Luminoril tõeline katastroof, aga selle pärast hakata laenu kolima koos uute lepingutasude ja jamaga on ka päris huvitav tegevus.
Kasutajasõbralikkuse kadumi on üldine tendents14. september 2022, 16:11
Ilmselt sattusid selle panga saidi kujundajateks liiga kaasaegsed programmistid, kes ajasid internetipanga liiga keeruliseks ja efektseks.
Igatahes sularahaautomaadid LHV-ga ja siiani tasuta PIN-kalkulaator toimivad väga hästi.
Seda, et see netipank on India spetside poolt tehtud saab juba sellest aru, et sisselogimisel näiteks Smart-IDga on see koodi sisestamisest sisse saamiseni aeg meeletult pikk. Ilmselt on netipanga serverid vms kuskil Indias. Teiste pankade puhul sisselogimisel liivakella vahtima ei pea...
KOMMENTAARID (10)