KAS IKKA JÕUAN? Lennujaama tuleks minna vähemalt kaks tundi varem, et kõik vajalikud protseduurid jõuaks õigeaegselt tehtud. Ka Tallinna lennujaamas on nähtud pikki järjekordi.

Foto: Erakogu
Reisimine
27. juuni 2022, 09:21

Kui reisija jääb lennukist maha, sest ta ei ole suutnud õigeaegselt lennuväravasse jõuda, ei ole abi ka kindlustusest.

KES HÜVITAB ÄRAJÄÄNUD LENNU? Põhjalik ülevaade: millal, kellele ja kuhu kaevata

Reisisuvi ei tule sellel aastal lihtne. Lisaks pikkadele turvajärjekordadele tuleb arvestada ka lennufirmade ja lennujaamade töötajate streikidega. Seetõttu võivad lennud oluliselt hilineda, ära jääda või juhtub, et reisija jääb ise lennult maha. Kes hüvitab sellisel juhul reisi ära jäämisest tingitud kulud?

Õhtuleht on varem kirjutanud Tallinna lennujaama pikkadest turvajärjekordadest. Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) töötaja Kristina Tammaru tõdeb, et seda näevad nad ka oma tööpraktikas: „Hüvitise nõudega seotud pöördumisi ei laeku väga palju. Siiski peegeldub lennujaamades, eelkõige Tallinna lennujaamas toimuv otseselt ka meie töölaual. Praegu on töös ligi 50 pöördumist,” sõnab tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Tammaru.

Lennureisija õigusi reguleeriva Euroopa Liidu määruse järgset rahalist hüvitist saab reisija nõuda kolmel juhul

Edasi lugemiseks: