Kui valitsus ei pane kütusemüüjatele päitseid pähe, siis muidugi pistavad nad aktsiisilangetuse oma taskusse.
Meenub, mis seakisa,aastaid tagasi, venemaa kütusemüüjate seas tõusis, kui puutin riikliku piirhinna kehtestas.
Lubasid kõik kütuse müügiga tegelemiae lõpetada, reaalsus oli hoopis, et tanklaid ehitati juurde.
Kui meie konkurentsiamet reaalselt tööle ei hakka, siis on see vaja laiali saata, sest niisama õhuvõngutamisest kasu ei ole.
Üleelmine valitsus langetas aktsiisi ja postihind oli diislil 99 senti. Kuidas sai tookordne valitsus kütusemüüjaid ohjata ja praegune ei saa,ei taha?
Aktsii langetamisest ei võida riik reaalselt midagi. Kogu majandust ja transporti mõjutab vaid diisli hind ja see 4 s langus millest jääb lõpuks 2 järele, ei muuda reaalsuses kõige vähematki.
Kas kütuse ei olegi riiklikult elutähtis nagu elekter? Las riik teeb ühe konkureeriva tanklaketi senisele kütusekartellile võimalikult minimaalse kasumiga ja reaalsete hindadega. Ei pea isegi aktsiisi langetama. Mitte nii, et terminaalid ja tanklate mahutid on odavamat kütust täis, aga kui maailmaturu hind tõuseb, siis tõuseb kohe ka postide otsas näidatav hind. No ei ole ju taolisel käitumisel mitte mingit seost reaalsusega.
Hea nali jaanideks.
Vikat heina ja tuli seina on reaalsus vanarahva tarkusest, aga
kütus on kallis koos elektriga siis jääb nähtavasti hein niitmata ning tuli süütamata sel aastal.
Tavaline 10-13kuupmeetrit mahutav kaubik on suuteline transportima 2kuupmeetrist plastikmahutit ehk 2tonni kütust. Loomulikult tähebdab Läti kütuseaktsiisi langetamine seda, et Lõuna-Eesti inimestele muutub hinnasurvel Lätist kütuseost kasulikuks. Poliit-tainapead lihtsaid asju ei mõista.
Minule sobiks ka see, kui kütuseliiter maksab 5€
Aga palk (neto) võiks olla 10000€
200 liitrit kuus, ehk siis 1000€ kütuse peale pole promleem. Saan hakkama!
KOMMENTAARID (13)