Jutusaates on külas Elisa teenindusvaldkonna juht Kristina Judina.

Foto: Kollaaž (erakogu/ÕL)
Helen Serka-Sanchez 18. aprill 2022 16:07

Viimased kaks koroona-aastat on näidanud, et kaugtöö annab võimaluse töötada ükskõik kus. See on ka tänases Õhtulehe majandusteemalises taskuhäälingus „Börsisupp“ teema. Räägime Elisa teenindusvaldkonna juhi Kristina Judinaga, milliseid väljakutseid on esitanud kodukontor.

Telekommunikatsiooni ettevõttes Elisa oli juba enne koroonaepideemiat kaugtöö kogemus olemas, kuid sellegi poolest oli kaks aastat tagasi 1000 inimese kodukontorisse saatmine ja kõige vajalikuga varustamine paras ettevõtmine. Palju asju tuli uuesti läbi mõelda - kuidas värvata distantsilt uusi töötajaid, viia läbi koolitusi ja hoida töömoraali kõrgel?

Eriliseks väljakutseks on kaugtöö puhul kujunenud aga töötajate ületöötamise oht ja distantsilt murede märkamine. „Kui juht töötaja muresid ei märka, siis tuleb tal endal peeglisse vaadata, sest see on tema kohustus,“ leiab Kristina Judina resoluutselt. Ta räägib ka oma kogemusest, kuidas tal õnnestu läbipõlemisest paraneda ja millised olulisemad õppetunnid ta sellest välja noppis.

Head kuulamist!

Saatejuht Helen Serka-Sanchez