Paljude supermarketite juures on taaraautomaadid, kuhu pandipakendid viia.

Foto: Madis Veltman / Ekspress Meedia
Tarbija
30. märts 2022, 13:44

Klient pahandab: Lidli pandipakenditelt panti tagasi ei saa, sest taaraautomaat neid vastu ei võta

Õhtulehe poole pöördus pahane lugeja, kellel on kätte jäänud Lidlist ostetud mahla ja vee pandipakendid, sest taaraautomaat neid vastu ei võta. „Lõpuks öeldi, et viies pudelid infoletti saan oma 10 senti tagasi – see pole ju hea lahendus? Sellest kannatab tarbija mugavus ja tagastamata pudelite pandiraha jääb lihtsalt Lidlile,“ kurdab ta.

Lidl Eesti avalike suhete spetsialisti Janika Jaago siiski kinnitab, et nende omatoodete pandipakendeid on võimalik tagastada nii Lidli kauplustesse kui ka kõikidesse teistesse Eesti Pandipakendi tagastusautomaatidesse. „Pandipakendeid, mida on võimalik tagastada, haldab Eesti Pandipakend ning neid on võimalik kontrollida ka pandiregistrist: Eesti Pandipakendi registris olevad pakendid – Eesti Pandipakend. Pandiregistrisse kuuluvad kõik Lidlis müüdavad panditooted.“

Edasi lugemiseks: