Foto: Istockphoto
Tarbija
9. märts 2022, 12:15

Etiketi asjatundja: tippi jätan vaid siis, kui toit ja teenindus on pakkunud elamuse (1)

Märts on hea teeninduse kuu, ent teenindajat tasub märgata ka muul ajal. Peaaegu kõikjal, kus me käime või mida teeme, on meil pistmist teenindusega. Sööme väljas, viime auto parandusse, reisime puhkuse ajal, peatume hotellis või turismitalus, käime toidupoes — meiega tegelevad teenindajad, kirjutab etiketi asjatundja Kristiina Sika.

Kui meid teenindatakse, siis kulutame oma raha, mida oleme raske vaevaga teeninud. Täiesti inimlik, et vastutasuks ootame burgerivalmistajalt või kingsepalt maailma parimat emotsiooni. Olengi lugenud suurt hulka positiivses võtmes kirjutatud artikleid, kus on toodud näiteid headest kogemustest teenindajatega. 

Edasi lugemiseks: