Foto: Erki Pärnaku
Priit Pärnapuu, Helen Serka-Sanchez 11. veebruar 2022 10:51

Peale sügisel alanud energiahindade tõusu pole toiduhinnadki jõude seisnud. Analüüsisime ühe e-toidupoe kõiki hindu. Korraga on seal müügil umbes 9800 toodet. Vaata tabelist, milline tootja on hindu kõige enam kergitanud. Esikohale pääsenul oli toodete hinnatõus lausa 21 protsenti.

Hinnavõrdluses on tootjad, kellel oli vähemalt 20 toodet, mida müüdi nii 6. jaanuaril kui ka 7. veebruaril. Tootjate hinnavõrdlusesse said hinnad sätitud kolmes kategoorias – täishind, kampaaniatest sõltumatu parim hind ja hind kliendikaardiga. Kui nendes jaotustes vahetusid tootjad teisel ja kolmandal kohal, siis esimene koht kuulus alati ühele tootjale. Selleks oli Estover, kelle hinnatõus oli 20 protsendi ümber.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon