Uudised

PEENE PETTUSE OHVER: lihtlabast PIN-koodide õngitsemist enam naljalt ei toimugi, pätid teevad su eest kõik ära!

Toimetas Annika Erg, 25. november 2021 21:59

8 KOMMENTAARI

a
Aga/ 27. november 2021 10:50
kuidas said nad tema SmartID konto ära kustutada? See on hoopis teine süsteem, konkreetse telefoniga seotud jne. Ok, inimene annab oma panga kasutajanime, kelm valib sisselogimise Smart-IDga, inimene autoriseerib selle sisselogimise oma telefonis SmartID äpis oma PIN1-koodiga. Aga see ei tähenda kuidagi, et kelmid SmartIDsse häkkida suutsid. Kummaline.
e
ettevaatust!/ 26. november 2021 12:47
nüüd siis uus skeem: täna helistati lausa "eesti politseist" justkui oleks keegi minu nimel teinud swedpangale notariaalse volituse laenu võtmiseks. lõpuks jõudsime ikka selleni, et taheti isikukoodi jne. kui nägid, et ma ei usu, pandi toru ära. aga algus oli päris veenev...
s
26. november 2021 14:13
selle õnge läheb üks päev mõni inimene, kes ei tule selle peale, et politseil oleks esimesena see isikukood olemas (mis ei ole, muide, mingilgi moel salastatud ega isikuandmete osa vaid täiesti avalikult kasutatav number)
i
Igal juhul/ 26. november 2021 10:36
Rumal.. tule taevas appi, kui palju on sellest räägitud!!!
t
tuleb aeg, kui e-riik peatatakse/ 26. november 2021 07:04
Pealtnägijas seletati lahti. kuidas See,kuidas pin-koodide asemel tehtavad digiallkirjad olid genereeritud eraldi süsteemidesse avastati.Uus ja lolli -ja avastamiskindlam valmib otsa.Nii ta ju käib.
u
Urmas/ 26. november 2021 05:49
"Rain jäi aga liinile ning kuulis pikka ja veenvat selgitust, kuidas panga telefoninumber on ju näha ja kasutajatunnuse küsimine kuulub panga ametlike turvaprotseduuride hulka." Tuli veider SMS, helistasin pangakaardil olevale panga infotelefonile ja seal hakati identifitseerimiseks esitama küsimusi, mida siiani panga esindajad väidavad, et ei küsita. Läksin igaks juhuks Swedbanki Pärnu kontorisse füüsiliselt kohale SMS tausta uurima. Seal selgus, et infoliini töötajal on õigus küsida sellist infot nagu kasutajatunnus, palju raha on arvel jms. Nii vastasid harukontori infoleti oma ja teller.
u
Urmas jätkab/ 26. november 2021 05:55
Kõikse huvitavam oli veel see, et selle nende poolt saadetud SMS järgi oleks mul nagu krediitarve tasumata ja palun tagada arvele vastav summa. Kusjuures mul ei ole mitte ühtegi asja ostetud krediitarvega, mille täitmise kohustus oleks läbi panga automaatselt. Kontoris ka uuriti-puuriti pikalt ja ei leitud midagi. Milles asi, Swedbank?
k
kõik on õige/ 26. november 2021 12:49
pank lasebki sul ennast identifitseerida ka telefoni teel. juhul kui sa ISE panka helistad