Uudised
22. november 2021, 08:00

Adnet Mediast saab Digital Matter ja laiendab oma teenuseid

Baltimaade juhtiv reklaamivõrgustik Adnet muudab oma kaubamärgi Digital Matter’iks ning on saamas digipartneriks meediaväljaannetele. Lisaks juba väljakujunenud reklaamivõrgustiku teenustele tutvustab Digital Matter erinevaid muid tööriistu ja teenuseid, mis võimaldavad veebisaitide kasvu. See on hea uudis nii reklaamiagentuuridele kui väljaannetele, kellele muudatus annab veelgi rohkem kasvuvõimalusi.

See muudatus laiendab oluliselt ettevõtte haaret. Ettevõtte tiim aitab jätkuvalt reklaamipindadel raha teenimisega, kuid pakub lisaks ka mitmeid uusi teenuseid. Nende hulka kuuluvad näiteks tööriistad veebisaitide külastajate ja külastatavuse andmetega töötamiseks, tipptasemel automatiseeritud (programmatic) reklaamilahendused, konsultatsiooniteenused, SEO, veebisaitide programmeerimine ja tugiteenused, mis aitavad veebisaitidel oma kasvupotentsiaali realiseerida.

Digital Matteri tegevjuht Gediminas Blažys ütleb, et uus bränd peegeldab paremini ettevõtte loodud tegelikku väärtust ja pikaajalist suunda. „Pärast oma klientide küsitlemist saime aru, et oleme eelkõige tuntud kui suurim reklaamivõrgustik Baltikumis. Meil on aga palju rohkem pädevusi: juurutame uuenduslikke ja jätkusuutlikke lahendusi digitaalsel reklaamimaastikul, mis annavad pikaajalist kasu, optimeerime ja pakume mitmeid kasulikke tööriistu, mis aitavad veebisaitidel iseseisvalt kasvada ja külastajate lojaalsust tõsta,” räägib G. Blažys.

Kõik, mida on vaja veebisaidi kasvatamiseks ja raha teenimiseks

Digital Matter pakub nüüd täielikku tööriistade ökosüsteemi, mis aitavad automatiseerida ja optimeerida veebisaitide kasvu. See koosneb andmehaldusplatvormist, mis võimaldab andmepõhist vaatajaskonna segmenteerimist, algorütmilise reklamaiostu analüüsi ja optimeerimise tööriistast, sisemisest veebisaidi analüüsisüsteemist ja liikluse vahendamise tööriistast (traffic exchange tool), mis on kasulik veebisaitidele, kes soovivad külastajate lojaalsust kasvatada.

Lisaks juba välja kujunenud ja tunnustatud reklaamivõrgustiku teenustele aitab Digital Matteri tiim kohandada veebilehti reklaami jaoks, arvestades iga ettevõtte individuaalsete vajadustega. SEO-le spetsialiseerunud meeskond teostab selles valdkonnas veebisaitide auditeid ja nõustab nii tehnilise poole kui sisu osas. Need teenused on eriti olulised väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks, kellel ei ole pädevust ja ressursse, et käia kaasas uusimate digireklaami trendidega.

Digital Matter laiendab ka konsultatsiooniteenuste valikut – kogenud meeskond aitab mõista, millised tööriistad on vajalikud ja kuidas neid efektiivselt kasutada, kuidas tõsta reklaamipinna kvaliteeti ja kasumlikkust, milliseid mõõdikuid ja tulemusi jälgida. Baltikumi turul pakuvad tehnilist tuge paindlikud ja operatiivsed kohalikku keelt kõnelevad Digital Matteri spetsialistid.

Pühendunud in-house müügitiim teeb koostööd juhtivate brändidega

Otsemüügiteenustega tegeleva brändi nimeks jääb Adnet. Ettevõtte projektijuhid aitavad jätkuvalt klientidel leida kõige efektiivemaid reklaamikanaleid, luua sõnumeid, sisuturundusprojekte või kogu reklaamikampaania strateegiat luua. Kampaania koordinaatorid analüüsivad, hindavad ja optimeerivad pidevalt mõõdikuid, et tagada reklaamikampaaniate edukas läbiviimine.

Aastatepikkuse reklaamitööstuse kogemusega Digital Matter esindab kõige populaarsemaid veebisaite Baltikumis: üle 150 veebisaidi üle Baltikumi, jõudes igapäevaselt rohkem kui 85% kasutajateni, kes sirvivad veebi nii arvutite kui telefonidega. Ettevõte teeb koostööd portaalidega Delfi, Autogidas.lt, Vinted.lt, Ohtuleht.ee, Basketnews.lt, Andelemandele.lv, Liepajniekiem.lv, Jauns.lv, Manodienynas.lt, alfa.lt, ve.lt, ja paljude teistega. See võimaldab brändidel jõuda laia vaatajaskonnani, mis ei ole limiteeritud ühe veebisaidiga. Lisaks sihtida oma teavet asjakohasele soovitud sihtrühmale – näiteks Keila linna 5. klassi laste emadele, Tallinna elanikele, kes kasutavad uusimat iPhone’i, ja sarnastele nišiauditooriumitele.

Ettevõte teeb koostööd kõigi Baltikumis tegutsevate meediaagentuuridega ja otse reklaami ostvate brändidega. Ettevõtte klientide hulka kuuluvad meditsiinikeskused Northway, Antėja, Lirema, Läti telekommunikatsiooni liider LMT, laenuplatvorm Lenders, haridusteenuste ettevõte Kalba.lt, omavalitsuste liikuvusettevõte Susisiekimo paslaugos, ja mitmed haridusorganisatsioonid – Vilniuse Kolledž, Kaunase Tehnikaülikool, Klaipeda Ülikool.

Alates 2017. aastast haldab Digital Matterit Baltikumi juhtiv meediakontsern AS Ekspress Grupp, mille põhitegevuseks on online-meedia sisu loomine ning ajalehtede ja ajakirjade väljaandmine aastast 1989. Ekspress Grupp, kus töötab hetkel ligi 1400 inimest, opereerib Baltikumi juhtivaid meediaväljaandeid ning annab Eestis välja populaarseid päeva- ja nädalalehti ja ajakirju.