Tarbija

Nördinud tarbija kirjutab: Eesti toidupoodides on olematu teeninduskultuur! Annan sellele hindeks kolme (6)

Rahatarkus Õhtuleht, 16. november 2021 14:10

Foto: Teet Malsroos

Eesti toidupoodides valitseva olematu teeninduskultuuri üle nördinud Õhtulehe lugeja Aivar ei hoia tagasi oma kriitikat. Kas oled tema arvamusega nõus või on siiski ka mõni poekett, kus teenindust saab kiita?

Türilt pärit Aivarit ärgitas kirjutama eile, 15. novembril, ilmunud Õhtulehe artikkel „Uskumatu kutsemeisterlikkus: miks Lidli poetöötajad vajavad koolitust välismaal?“. Eesti teeninduskultuuris pettunud mees kirjutab järgnevalt.

Samal teemal

15.10.2021
USKUMATU KUTSEMEISTERLIKKUS: miks Lidli poetöötajad vajavad koolitust välismaal?
21.09.2021
AHASTUSES TARBIJA: miks kodutehnika nii ruttu katki läheb?