Tarbija

Nördinud tarbija kirjutab: Eesti toidupoodides on olematu teeninduskultuur! Annan sellele hindeks kolme (6)

LISA KOMMENTAAR

Ostja23. november 2021, 23:27
On väga palju kaupluseid kus teenindus on suurepärane ja väga viisakas. Ma mõtlen just toidupoode mite kalleid firmakaid. Ei saa kõiki halvustada kui mõnes Grossi poes on ebaviisakad ja mõistmatud müüjad või siis mõnes teises. Käin ise sageli kaupluses aga Palun ja Tere on alati teenindaja poolt tulnud.
Üks asi, mis Eesti poodides häirib16. november 2021, 19:39
On kaupa väljapanevad saalitöötajad. Ka neile võiks enne töölevõtmist käitumiskoolituse teha. Sätivad oma kärud keset müügisaali, või siis riiulite juurde nii, et mööda käia on võimatu. Riiulitele juurde ei pääse, kuna töötajad arutavad seal, mida ja kuidas. Seda kauba väljapanekut võiks ka organiseerida siis, kui ei ole poes väga palju ostjaid. Soomega ikka väga suur kontrast. Seal ei pane neid saalitöötajaid tähelegi. Ja need, kes on näha, on viisakad. Pigem tõmbavad oma käru veidikeseks ajaks kõrvale, kui ostjad liiguvad. Elementaarne viisakus ei sõltu kohe kindlasti palganumbrist.
ss16. november 2021, 18:30
eks me näe kui kaua suudavad lidli müüjad jooksta kõikide üksuste vahel kuhu on parasjagu inimest vaja----koristada saali,kaupa välja panna.kassas olla,pirukaid küpsetada ja tuhat tööd veel eks me näe seda varsti jõudu neile see tiba suurem palk võrreldes teiste kettidega on nii väike,et sellepärast ei tasu küll sinna joosta
Mirjam16. november 2021, 18:19
Ùks hullemaid kogemusi on Keila Grossi poe lihaleti väike vanamutt!!! Midagi nii ülbet pole ma enne näinud! Uimerdab ja teeb,mis tahab ,leti taga,viimane asi on teenindamine! Aga kui poolgi sòna ùtled,läheb kisaks! Arusaamatu,et sellist hoitakse seal!?
Ülo16. november 2021, 14:57
Ei saa ikka öelda,et teeninduskultuur kõikjal on halb. Paljud ostjad tulevad poodi oma paha tuju näitama.kas teenindaja peab ikka naeratama siis?Lidl pole veel lahti.Vaadake mõne aja pärast kui hea teenindus siis on.
teele17. november 2021, 15:23
Arvan ka, et ehk peaks ikka peeglisse vaatama kõigepealt, kui kuskilt head teenindust ei saa. Minul küll probleeme pole. Või on viriseja arust hea teenindus vaid siis, kui tal õnnestub müüjat alandada?