Kantar Emori uuringuekspert Aivar Voog kinnitab, et 80% eestlastest eelistab kodumaist toidukaupa.

Foto: Meelis Tomson
Joonatan Pärn 30. juuni 2021 15:30

Eestlased eelistavad endiselt kodumaiseid toidukaupu, enne poodi minemist mõeldakse üldjuhul läbi ostuplaanid ja e-poodidest kauba tellimine on muutunud ülimalt menukaks, selgub Kantar Emori värskest ostukäitumise seireuuringust. Kuidas mõjutas koroona-aasta eestlaste ostukäitumist? Mille alusel kaupu valitakse? Kui populaarne e-kaubandus ikkagi on?

Eestlased eelistavad endiselt kodumaiseid toidukaupu, enne poodi minemist mõeldakse üldjuhul läbi ostuplaanid ja e-poodidest kauba tellimine on muutunud ülimalt menukaks, selgub Kantar Emori värskest ostukäitumise seireuuringust. Kuidas mõjutas koroona-aasta eestlaste ostukäitumist? Mille alusel kaupu valitakse? Kui populaarne e-kaubandus ikkagi on?

Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp ütleb, et toiduainetööstusel on koroonaperioodil läinud väga hästi. „Meil ei ole põhjust kurta. Loomulikult see ei ole olnud kerge aeg, kuid meie ettevõtted on ikkagi täismahus töötanud.“ Ta lisab, et kriisiplaanid toimisid, kuigi need koostati täiesti uudses olukorras ning teadmata, kaua kriis kestab.

„Üleöö pandi kinni kõik toitlustuskohad, see mõjutas nii siseriiklikku tarbimist kui ka eksporti. Inimesed hakkasid ise palju rohkem süüa tegema ja küpsetama. Kookide ja tortide müük sai kõvasti kannatada,“ ütleb Potisepp. 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad