Raha

Populaarse e-poe järjekordne prohmakas? Klient: ootasin viis kuud katkist diivanit, sain hüvitust vaid 50% ulatuses! (6)

Annaliisa Köss, 4. veebruar 2021 11:50
Võlaõigusseaduse § 222 lg 1 sätestab, et kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist.Foto: Dylan Gillis / Unsplash

Möödunud kevadel kirjutasime Kaup24 e-poega aset leidnud juhtumist, mille puhul klient sai katkise diivani, kuid raha tagastamise asemel pakuti talle poe krediiti. Nüüd sekundeerib talle Õhtulehe lugeja Carmen, kelle hiljutise kogemuse põhjal ei ole Kaup24 e-pood oma tava muutnud.

„Sain ka väga katkise pesukastiga diivani... peale viit kuud ootamist,“ alustab naine juttu, et diivani – ja mitte ainult ühe diivani – kohalejõudmine võttis ikka väga kaua aega. Nimelt tellis Carmen toote, mille tarneaeg pidi olema kaks kuud. „Kahe kuu pärast sain info, et toode on transpordi käigus niivõrd palju kannatada saanud, et seda mulle enam ei tarnita ja pakuti kas raha tagasi või uus tellimus. Kuna diivan mulle ikkagi väga meeldis, valisin uue tellimuse. Mingit kompensatsiooni vms aga ei pakutud,“ on naine kaupleja suhtumise tõttu nördinud.

Ka teine diivan purunes

Samal teemal

12.04.2021
E-kaubanduse uus kahtlane trend: kohalik pakk tuleb hoopis Hiinast! Kuidas dropshipping ära tunda?
05.02.2021
Lugeja mure: kas ma pean poes katki läinud eseme kinni maksma?
11.12.2020
Käsitööseebi tootja ettevõtlusest: „Olen palju kõrvetada saanud, nii et pole tagasi saanud ei raha ega seepi!“
11.11.2020
Telia e-pood jagab kliendiga maid: tüliõunaks on 79eurone laadija

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee