Võlaõigusseaduse § 222 lg 1 sätestab, et kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist.Foto: Dylan Gillis / Unsplash
Raha
4. veebruar 2021, 11:50

Populaarse e-poe järjekordne prohmakas? Klient: ootasin viis kuud katkist diivanit, sain hüvitust vaid 50% ulatuses! (6)

Möödunud kevadel kirjutasime Kaup24 e-poega aset leidnud juhtumist, mille puhul klient sai katkise diivani, kuid raha tagastamise asemel pakuti talle poe krediiti. Nüüd sekundeerib talle Õhtulehe lugeja Carmen, kelle hiljutise kogemuse põhjal ei ole Kaup24 e-pood oma tava muutnud.

Möödunud kevadel kirjutasime Kaup24 e-poega aset leidnud juhtumist, mille puhul klient sai katkise diivani, kuid raha tagastamise asemel pakuti talle poe krediiti. Nüüd sekundeerib talle Õhtulehe lugeja Carmen, kelle hiljutise kogemuse põhjal ei ole Kaup24 e-pood oma tava muutnud.

„Sain ka väga katkise pesukastiga diivani... peale viit kuud ootamist,“ alustab naine juttu, et diivani – ja mitte ainult ühe diivani – kohalejõudmine võttis ikka väga kaua aega. Nimelt tellis Carmen toote, mille tarneaeg pidi olema kaks kuud. „Kahe kuu pärast sain info, et toode on transpordi käigus niivõrd palju kannatada saanud, et seda mulle enam ei tarnita ja pakuti kas raha tagasi või uus tellimus. Kuna diivan mulle ikkagi väga meeldis, valisin uue tellimuse. Mingit kompensatsiooni vms aga ei pakutud,“ on naine kaupleja suhtumise tõttu nördinud.

Ka teine diivan purunes

Edasi lugemiseks: