Raha

Populaarse e-poe järjekordne prohmakas? Klient: ootasin viis kuud katkist diivanit, sain hüvitust vaid 50% ulatuses!

Annaliisa Köss, 4. veebruar 2021 11:50

6 KOMMENTAARI

j
JAAN/ 3. veebruar 2021 20:17
Endal oli ka pikk vaidlus Kaup24ga.Ostsin mänguritooli ja 4 kuu pärast hakkas materjal lagunema.Lapsed kasutasid ainult tooli.Saatsin pildid ja hiljem soovisid ,et saadaks tooli Mustamäele Kaup24.ekspertiisi.Pakkisin tooli ilusti ära ja nädala pärast tuli tool samamoodi tagasi.Nad polnud tooli pakendit avanud ja vastuse,kus kasutasid minu tehtud pilti öeldi mehaaniline viga.See tähendas,et lapsed on ise meelega teinud tooli katki.Lihtne järeldus -petised.Lasin teha ise ekspertiisi ja esitasin avalduse tarbijakaitsesse.Suur tänu tarbijakaitsele,sain raha tagasi.
s
see on mingi soome papist põhi seal raami all/ 3. veebruar 2021 19:16
koos vahetamisega 45 eurot. Iga meeleheitel koduperenaine suudab vahetada, kui meeleheide tõeliselt suur on.
d
Diivan/ 3. veebruar 2021 18:48
Ma ei usu, et keegi nimelt "katkist diivanit" soovib tellida ja ka osta. Siin on Õhtuleht küll puusse p a nnud selle pealkir jaga.
m
Marko/ 3. veebruar 2021 18:44
Kas seda õnnetut papitükki ise asendada ei saa? Oma aeg ja närvid maksavad rohkem kui pool tahvlit soome pappi.....
m
Marko/ 3. veebruar 2021 22:33
Miinused on nii vahvad :) Ma võtaksin 50% ostuhinnast tagasi, teeksin pisiasja korda ja kasutaksin. Kui tulevad küsima, tulgu järgi ja enne maksku remont kinni!
S
??/ 3. veebruar 2021 18:29
Sellise raha eest korralikku diivanil ei saagi!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee