Ja lisaks sellele, et pead ise paki järgi minema, selgub veel, et kontor on laupäeval ja pühapäeval suletud. Millal see maal elav ja tööl käiv inimene peaks paki kätte saama?
Teenindusega pikalt olnud ,,mäda,, paljudes valdkondades. Ajast tagasi astumine. Lahendus nagu teisedki pakkunud, võimalusel vahetage teenusepakkuja ning teatud mõõtudega pakkidel hindki sama. Soomes saadetakse vabasse paikka kuid läbimõeldult. Siin R -kioskitki võimaldavad postiteenust.
Itellaga oli novembris sama jama,saatsid info,et pakk suunatud teise lähimasse automaati, küsimata,kas mulle see üldse sobib.Tellisin automaati mis asub töökohaga samas kaubanduskeskus,nemad aga saatsid teise keskusse,st.et kätte saamiseks oleksin pidanud vabal päeval teise linns otsa sõitma,lõpuks sain nad suure ootamise peale telefoniga kätte ja andsin teada,et nende valitud automaat mulle ei sobi,siis teavitati,et peate mitu päeva ootama.Läbi pikkade jamade,sain paki lõpuks kätte.Enne kui paki suunavad, võiks ikka kliendi käest küsida,kuhu saata.Ebameeldiv kogemus.
Miks ei võiks tavalised postkastid pakiautomaatidega koos olla...kuller toob pakid..võtab pakid ja võtaks kohe ka kirjad kaasa...nüüd otsi postkaste tulega taga
Misasja?!? Omniva saadab neid reklaamitud sms-e vist küll valikuliselt. Ei ole mina veel siiani saanud ühtegi teadet, kus saaksin teha valiku pakiautomaadi ja postkontori vahel. Saadavad lihtsalt teavituse, et pakk on suunatud sinna ja sinna postkontorisse. Ning jah, enamasti on see kontor kaugel ja lahti ainult siis, kui minna ei saa...
Mul oli tellitud kulleriga pakk koju kätte aga peale 3 nädalat ootamist polnud pakki ikka veel. Uurisin neti poest järgi miks ma pole ikka veel oma pakki kätte saanud. Siis tuli välja et see oli postkontorisse viidud (ei tulnud mulle ühtegi kõnet ega teadet et pakk on postkontoris )
Minul on siiani probleem pakkidega, Omniva postkontor ja infoliin vastasid, et nemad vastuta pakkide eest ei vastuta ja rahvusvahelised veod lõhuvad ja varastavad pakke. Pole nende mure
Ei usalda ega ei kasuta teenust6. detsember 2020, 12:27
Ei kasuta juba ammu Omniva teenust, sest eelnevalt on olnud väga väga ebameeldivaid seiku pakkide kätte saamisel.Tellisin suurema majulise paki koos kojutoomisega, kuid pakk pandi maha kirjakandja lehejaotus punktis ja meie kleenuke kirjakandja pidi selle oma tööautosse tarima ja siis mulle tooma, kusjuures olin maksnud teenustasu "kulleriga kodu ukse ette".Ka tava kirju kaob palju, kui paned ümbrikku kahepoolse kaardi, siis 50-50 ei see kohale ei jõua, otsivad vist raha, eriti kirja Tallinna.
Mulle helistas täitsa võõras inimene.ja ütles, et tema käes on minu pakk, mille tahaks üle anda. Omniva oli eksinud ühe tèlefoni numbriga ja pakk läks võõrale inimesele. Selle võõra inimese silmad nägid mu tel. Nr. paremini, kui kuller ja võttis minuga ühendust. Uskumatu, kui paljud pakid võivad valesti minna ja tänud neile, kes ausaks jäävad ja sinuga phendust võtavad
olengi juba suuremas osas loobunud Omniva teenustest(automaatide) kasutamisest. Iga väiksemgi asi saadetakse postkontorisse.Kuigi mahuks vabalt ka postkasti. Kuigi automaat asub kodu kõrval, saadetakse saadetis postkontorisse, mis asub 3km kaugusel.
Suunamistes puudub igasugune loogika. Mul on maja kõrval pakiväljastuspunkt, mille olen valinud ka minu omnivas teiseks eelistuseks kui pakiautomaat täis. Ometi suunduvad pooled pakid kesklunna Balti jaama juurde :( Kui küsisin seal, kes otsustab kuhu pakk suunatakse, vastati, et seda teeb automaat täitsa suvaliselt.
Kummaline artikkel ÕL-is. Tasuta lugeda ja kommenteerida! Minule tuletas too lugu meelde seda nn ärimeeste hala, et riik peaks ikka käest andma kasumliku äri ja vaid doteeritava ajalehtede ja kirjade veoga tegelema. Näikse nagu konkurentide tellitud lugu, aga kellel ei juhtuks.
kui olen soovinud postkontori paki panna automaati, et pärast tööd selle ära võtta, siis seda ei saavat teha.
krt, tööinimene siis millal saab sellele järele minna?
loobusime ajalehtede tellimisest, sest kui varasemalt tulid lehed 9-ks, siis nüüd 15-ks. lihtsalt suretatakse teadlikult ka paberlehe tellimine.
Olen ka olnud hädas Omnivaga, kui mulle saadetud kiri jõudis Tallinna Peapostkontorist minu postkasti (40km ) alles kaks ja pool kuud hiljem! Kus siis kiri vahepeal oli?
Seda enam, et kiri oli oluliselt määrava sisuga!
See omniva võiks end kinni panna. 10a tagasi oli ARK kõige kliendivaenulikum asutus... nyyd on selleks kahtlemata juba aastaid omniva. Väldin selle kasutamist igal võimalusel. Nende “iseteenindus” ja pakkide pakiautomaati suunamine haiseb. Kyll on vanbandus, et pole telefoni nr paki peal.. ja saad postkontorist siis oma paki kätte kysid paki peal enda tel nr näidates, et “mis see on!?”
Miks suure kaubanduskeskuse (mustika) postkontor on nädalavahetusel avatud vaid mõned tunnid laupäeva hommikul? Selline on meil siis inimeste hajutamine???
See siis üsna tavaline, ka mul suunati automaadi pakk kontorisse, see oli kevadel. Alati on neil õigustus võtta, et ikka kliendile parem, kas ma tahtsin siis seda pakki nii kiiresti? Oleksin täiesti võinud need kaks kolm päeva oodata, siikuinii olin seda tellimust juba kuu oodanud. Nagu postkastidega, korjame kokku, klientidel on nüüd palju mugavam. Täiesti jabur jutt ju, kuidas on mugavam, kui ennem oli postkast maja eed tänavaristmikul, nüüd kolm tänavavahet eemal. Hoiame klientide tervist?
Omniva valetab oma reklaamides, nii et suu suitseb. Olen samuti tartlane, minu kogu lähedalt on viimasel ajal kaubanduskeskuste juurest koguni kaks Omniva pakiautomaati minema viidud, küllap sinna, kus nad üles on öelnud. Uute muretsemiseks pole vist raha.
Niisiis on kogu suure rajooni peale jäänud vaid üksainus automaat.
See, et kodulehe eelistustes märgitud pakiautomaadi asemel saadetakse postkontorisse, on tavaline lugu. Ning sugugi mitte kodule kõige lähemasse. Tartus on tavaline, et pakile kutsutakse järele Ringtee postkontorisse, mis asub kaugel linnaservas.
meil on ka mitmed pakid postkontorisse suunatud. vaadake aga postkontorite lahtioleku kellaaegu: neid saaks kätte ainult mittetöötav pensionär. Mina pean vaba päeva võtma, käin teises linnas tööl, ma ei saa niisama töölt ära tulla. Pakiautomaadist võtaksin õhtul peale tööd selle kohe välja.
miskit on siin posti asjadega ikka väga valesti.
Teil on täitsa õige jutt--postkontorid ainult vähenevad, mitte ei tehta juurde, et inimestel Mugavam oleks. Mina elan Järva-Jaanis ja siin pole juba aastaid postkontorit. Ja pole ka läheduses kuskil--ei Aravetel, Roosna - Allikule. Rääkimata Albust, Järva-Madisest. või mõnest muust maakohast. Huvitav, kõik kiruvad seda nn. vene aega, aga siis olid olemas poed ka väikestes. maakohtades, postkontorid, apteegid, raamatukogus, kultuurimaja...... INIMESTEL OLI tööd, keegi ei pidanud kuhugi kaugele minema. Aeg on küll edasi läinud ja peaks nagu parem olema, aga ei saa väga hõisata.
Selline asi on juhtunud korduvalt. Kohalikus postkontoris 1 klienditeenindaja letis ja veniv saba uksest tänavale. Järelpärimisele vastas Omniva, et küllap teil oli siis ikka suur ese tellitud, ei saanud kappi panna. Tegemist oli alla 40 cm kotiga, mitte pesumasinaga. Lisaks ei peeta kinni kokkulepetest, tullakse pakki koju tooma, siis kui kullerile sobib, justkui tööl käiv inimene oleks kogu aeg kodus ootevalmis. Seetõttu saigi valitud pakiautomaadi variant-mugav ja paindlik, aga kohati tekib sellega jah ebameeldivaid olukordi. Smartposti ja DPD-ga selliseid probleeme pole olnud.
Tuleb tuimalt sõnum, et sinu pakk on suunatud sinna ja sinna, mis on avatud nii ja naa aegadel. Mingit kohtaktnumbrit või keeldumise võimalust ei pakuta - kui ei sobi siis võimle, otsi ja helista ise. Tihtilugu sisestan Eesti e-poodidest tellides fiktiivse nime seda privaatsuse huvides. Huvitav kuidas siis sellist nt Karu Kati või Käsna Kalle nimele registreeritud pakki postkontorist kätte peaks saama?
Koju postkasti on väga ohtlik kallist kaupa tellida, sest vargapoistel on pikad näpud. Kui nad õpivad ära, et postkastides on midagi väätustlikku, hakatakse postkaste süstemaatiliselt rüüstama.
mulle tuli ka pakk automaati aga uksekood saadeti teisele inimesele kes selle välja võttis ja mulle helistas et minu pakk on tema käes õnneks oli aus inimene ja teavitas mind sellest pakkist ja tõi mulle ise koju ära ometi oli pakkil minu telefoni number aga kuidas omniva selle koodi teisele inimesele saatis...ei ole omnivast vabandust ka tulnud kuigi nad olid teadlikud sellest asjast sest teine inimene teavitas omnivast ka sellest et pakk on tema käes.
Omniva võiks ka sellest aru saada, et inimesed tellivad sageli oma asjad automaati sel põhjusel, et siis ei pea näituseks enne postkontori sulgemist varem töölt ära tulema. Kõik ei ela linnas ja kõik ei käi 9-17 tööl. Aga no Omniva aka Eesti Post on koguaeg pisut tagurliku mõtteviisiga olnud ja seda pole ükski juhtkonna väljavahetus veel muuta suutnud.
Loetu põhjal saan aru, et Madis edastas valeinfot, kuna Omniva olevat nagu talt küsinud eelnevalt,kas ta ikka soovib pakki postkontorist kätte saada? Ja Omniva veel õpetab inimesi õieti pakki kätte saama, süüdi on ikka paki saajad, mitte Omniva. Miks artikli kirjutaja ei selgita välja tõde, kas Madis valetas, otsesõnu siis öelda - laimas? See, et pakk Omniva kastis oma mõõtmeid muudab, st. et saatjal mahub ta väikesesse kasti, aga saaja saab ja maksab suure kasti eest, polegi nii harv juhus, aga lohutan Madist, et DPD-ga võib veel hullemini minna.
Jätkan siit,kuna kiri ületab lubatud mahtu. DPD-ga saadetud pakki ajasin kuu aega taga, oli paar päeva minu kodulinnas ja siis kadus määramata ajaks keskladudesse.Nõuti lisaks makstud saatmisele veel kulleritasu üle 10 euri,kuna ületavat lubatud mõõte.Kätte ei saanud enne kui oli makstud kuller saatmisega koju, siis juba üle 11 euri.Aga see pakk toodi hoopis automaati, ja ei mingit eelteadet, ole poole tunni pärast kohal.Ei olnud mingit ülemõõtu, järelpärimisele vastati, et oli ülekaal, kord vastati, et aadress oli kadunud, ka see oli originaalis olemas, keelati hoopis infot toimunu kohta anda
Tahtsin Madisele veel öelda lohutuseks, et minu vintsutused DPD-ga annavad igati romaani mõõdu välja ega tahaks seda enam korrata, vabandan, et siingi sõnadelimiidi tõttu kirjutan kolmes jaos. Aga ei mingit ülemõõtu ega ülekaalu ega aadressi kustumist ei olnud, sest paki lõpuks kätte ju sain, kõik oli mõõdetav, hämmastab, et nad ise ka tunnistasid, et ei olnud ülemõõt, oli ülekaal ja kui valede ring täis, hakkasid jälle otsast peale, et ülemõõt oli..... Tohutud mõtetud vestlused raskestikättesaadavate klienditeenindajatega jne, aga nemad ikka oma arust midagi valesti ei teinud. Riik riigis?
Pakiautomatide pidev kasutaja6. detsember 2020, 16:44
Aastate jooksul olen Omniva pakiautomaate kasutanud ümmarguselt 100 korda ning mu pakki pole kordagi postkontorisse toimetatud.
Ei oska öelda, kas parem valik on DPD, Itella või Omniva, lihtsalt jagan oma kogemust.
Aga Omniva ju ütles kommentaaris, et saadavad päev enne paki postkontorisse suunamist sms ja kui klient kindlalt pakki pakiautomaati saada soovib, siis saadavadki paki pakiautomaati. Milles mure, kui sms ei loe, siis tuleb viriseda Õhtulehele. Mulle ka saadeti sms, helistasin klienditeenindusse, et ei soovi pakki postkontorisse. Öeldi, et saadavad siis pakiautomaati. Saingi paki pakiautomaadist, lihtsalt ootasin veidi kauem.
Ja mille kuradi pärast ma peaks neile uuesti helistama, kui ennem selge sõnaga on pakiautomaati tellitud, kui tahaksin postkontorisse vat siis helistaks.
tuleb jälle paljaste näppudega ekraanile vajutada, kinnastes ei reageeri, seega pole seal ka ohutu, kui järjekord ja kõik käperdavad. Enda viimaseaja kogemus, tuleb mitu korda jälle alustada koodi lisamist, sest viimase numbri puhul jääb ekraanile teade: katkesta.
on ka järjekord ja inimene kastidega seisab juures, kuni automaadiga kõik tehingud teed ja siis annab tseki vastu paki kätte, pealegi on nende automaadid siseruumides, tuleb maski kasutada.
Pole see Itella targem midagi, just eilsest kogemus. Automaat asub Rakvere Krooni Selveris ja selle avamisel on kuller juba pakikärudega esimene. Eile lahkus 3 inimest teenust kasutamata, sest oli seal mingi probleem veel ja klienditeenindaja rääkis telefoniga. Kas oleks siis raske näiteks alustada automaadi täitmist mingil kellaajal, nt 9.30, et kliendid oskaks arvestada.
Miks sa oma pakki õigel ajal välja ei võta, vaid jätad järgmise hommiku peale ja siis on vaja kulleri kallal võtta, et ta järgmistele ootajatele pakke sisestab? Edaspidi võid arvestada, et lähed oma pakile õigel ajal järele või siis järgmisel päeval alates poole kümnest.
KOMMENTAARID (61)