79 eurot on kaupleja väitel laadija hind, kuid on selgusetu, miks peaks kauba väärtus vähenema just laadija hinna võrra, eriti siis, kui laadija asendatakse. Foto: Homemade Media / Unsplash
Annaliisa Köss 11. november 2020 18:05
Tarbijavaidluste komisjon jõudis möödunud nädalal otsusele juhtumi osas, kus märtsikuus sülearvuti ostnud klient palus tuvastada, et arvutiga kaasas olnud laadijale tekkinud kriimud ei ole tema vastutada ning et tema vastu esitatud 79 euro suurune nõue ei ole põhjendatud.

Tarbijavaidluste komisjon jõudis möödunud nädalal otsusele juhtumi osas, kus märtsikuus sülearvuti ostnud klient palus tuvastada, et arvutiga kaasas olnud laadijale tekkinud kriimud ei ole tema vastutada ning et tema vastu esitatud 79 euro suurune nõue ei ole põhjendatud.

Nimelt sõlmis tarbija 11. märtsil Telia e-poes järelmaksu müügilepingu sülearvuti Apple MacBook Pro ostuks, kus seadme hind oli 1949 eurot. Järgmisel päeval sai tarbija seadme kätte, kuid pöördus 21. märtsil kaupleja esindusse sooviga lepingust taganeda.

Tüliõunaks kriimuline laadija

26. märtsil esitas Telia e-pood kliendile 15eurose arve seadme müügieelse seisukorra taastamise eest. 

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad