Tarbija poolt kauplejale tekitatud kahju hüvitamist tarbijakaitseseadus ei reguleeri.Foto: CHUTTERSNAP / Unsplash
Tarbija
24. detsember 2021, 18:29

Lugeja mure: kas ma pean poes katki läinud eseme kinni maksma? (7)

Õhtulehe tarbijatoimetusse on jõudnud lugeja pöördumine, milles seisab: „Ostsin Apelsini poest suuremat sorti maitseainetetopsi, millesse mahutada taassuletavaid pakendeid. Enne maksmist oli tops lapse käes, see kukkus maha ning tekkis mõlk. Toodet enam vahetada ei saanud ning pidin selle välja ostma,“ on lugeja pettunud ning küsib, et kui taoline õnnetus juhtub poes, kas ostja on kohustatud kauba kinni maksma või peaks kaupleja olema sarnaste juhtumitega arvestanud, et mõni ese võib saada viga või puruneda?

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti tarbimiskeskkonna kaubandustalituse peainspektor Signe Naarits selgitab, et tarbijakaitseseadus kaitseb tarbijate õigusi siis, kui müüdud kaup või teenus ei vasta lepingutingimustele. Tarbija poolt kauplejale tekitatud kahju hüvitamist tarbijakaitseseadus ei reguleeri.

Edasi lugemiseks: