Tarbija poolt kauplejale tekitatud kahju hüvitamist tarbijakaitseseadus ei reguleeri.Foto: CHUTTERSNAP / Unsplash
Annaliisa Köss 24. detsember 2021 18:29
Õhtulehe tarbijatoimetusse on jõudnud lugeja pöördumine, milles seisab: „Ostsin Apelsini poest suuremat sorti maitseainetetopsi, millesse mahutada taassuletavaid pakendeid. Enne maksmist oli tops lapse käes, see kukkus maha ning tekkis mõlk. Toodet enam vahetada ei saanud ning pidin selle välja ostma,“ on lugeja pettunud ning küsib, et kui taoline õnnetus juhtub poes, kas ostja on kohustatud kauba kinni maksma või peaks kaupleja olema sarnaste juhtumitega arvestanud, et mõni ese võib saada viga või puruneda?

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti tarbimiskeskkonna kaubandustalituse peainspektor Signe Naarits selgitab, et tarbijakaitseseadus kaitseb tarbijate õigusi siis, kui müüdud kaup või teenus ei vasta lepingutingimustele. Tarbija poolt kauplejale tekitatud kahju hüvitamist tarbijakaitseseadus ei reguleeri.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon