Tarbija

Lugeja mure: kas ma pean poes katki läinud eseme kinni maksma?  (7)

Annaliisa Köss, 24. detsember 2021 18:29
Tarbija poolt kauplejale tekitatud kahju hüvitamist tarbijakaitseseadus ei reguleeri.Foto: CHUTTERSNAP / Unsplash
Õhtulehe tarbijatoimetusse on jõudnud lugeja pöördumine, milles seisab: „Ostsin Apelsini poest suuremat sorti maitseainetetopsi, millesse mahutada taassuletavaid pakendeid. Enne maksmist oli tops lapse käes, see kukkus maha ning tekkis mõlk. Toodet enam vahetada ei saanud ning pidin selle välja ostma,“ on lugeja pettunud ning küsib, et kui taoline õnnetus juhtub poes, kas ostja on kohustatud kauba kinni maksma või peaks kaupleja olema sarnaste juhtumitega arvestanud, et mõni ese võib saada viga või puruneda?

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti tarbimiskeskkonna kaubandustalituse peainspektor Signe Naarits selgitab, et tarbijakaitseseadus kaitseb tarbijate õigusi siis, kui müüdud kaup või teenus ei vasta lepingutingimustele. Tarbija poolt kauplejale tekitatud kahju hüvitamist tarbijakaitseseadus ei reguleeri.

Samal teemal

18.11.2021
Lugeja mure: ülemus loeb minu töö e-posti! Kas ta tohib seda teha?
04.02.2021
Populaarse e-poe järjekordne prohmakas? Klient: ootasin viis kuud katkist diivanit, sain hüvitust vaid 50% ulatuses!
30.10.2020
Lugeja mure: mulle müüdi vihmavarju pähe hoopis päikesevari! Mida teha?
28.10.2020
PILETIRAHA TAGASI?! Eestlased vaidlevad välismaiste korraldajatega ärajäänud ürituste pärast